Sange demonic

106 8 0
                                    

In acel moment m-am asezat in pat,  l-am ajut sa se ridice in sezut,  acesta uitandu-se la mine confuz,  dar nu pentru mult pentru ca durerea si tremuratul i-au revenit.

Mi-am dat parul pe spate si m-am indreptat spre el. Acesta a dat din cap in semn ca nu,  m-am apropiat si mai mult de el,  si ochii lui au devenit mult mai rosi , si-a scos colţi,  a dus o mana spre capul meu si cu alta ma tinea de brat,  si-a umezit buzele.

Iar eu la vederea colţilor mi-am intors privirea,  aplecând capul pentru a putea sa ma muşte. Simt doua înţepături usturatoare, o mie de stari imi apar pe moment,  si simt cum ameteala ma cuprinde incet.

Apoi toate astea au dispărut si imi indrept capul spre Damon , ochii nu ii mai avea rosi,  iar colţi sau retras si nu mai puteau observa aproape de loc.  Nu puteam sa fac nici-o mişcare,  parca eram legata de ceva.

Damon isi trage bluza pe cap si ramane la pieptul gol. Simt doua brate care ma înconjoară,  si ma trage spre un piept fierbinte. Damon se aseaza pe spate si odata cu el si eu.

Ma tine strans la piept , ma simţeam foarte ciudat,  şi cred ca e de la adrenalina care mi-a provocat-o lipsa de sange in corp .

Imi inchid ochii si ma las cuprinsă de somnul dulce.

Damon povesteşte :

Dupa ce am secat-o aproape de tot pe cucuvea de sânge,  mi-am dat jos bluza şi am tras-o spre pieptul meu. Nu stiu de ce am facut asta , dar am simtit nevoia sa o ţin in brate,  cred ca o iau razna. Acum doarme in braţele mele, la pieptul meu. E singura persoana care a intrat in cameră asta,  si care am ţinut-o in brate. Dar ea e diferită,  cand i-am baut din sânge am simtit ceva,  si ni era deloc normal. Sangele ei avea ceva demonic in el. Ceva care te atrăgea spre moarte nu stiu cum sa explic,  dar poate doar pentru simplul fapt ca a fost in iad,  poate ca a luat câteceva de acolo,  cine stie.

Angela povesteşte:

Simt ceva foarte moale sub mine,  si respiratia,  cuiva care se sparge in crestetul meu,  imi deschid ochii si observ ca sunt in bartele cuiva. 

Ma ridic instantaneu,  sangele ridicându-se pana in obrajii mei. Ma ridic si il vad pe Damon cum ma priveste cu un zambet miseleste.
Ii trantesc o palma peste fata,  si ies afara din camera. 

Din spatele usi se aude niste înjurături dar nu le-am bagat in seama si am coborat jos. M-am dus spre bucătărie , iar acolo ma întâmpinat un Alexander îngrijorat,  ma ia in brate si ma strange tare la pieptul lui.

"Esti bine? "

Ma intreaba si ochii lui se plimbau pe corpul meu de sus in jos. 

"Sunt in regula."

Spun usurata ca mi-a dat drumul,  prea multe îmbrățișări,  nu am primit toata viata mea atatea imbratisati.

"Nicole mi-a povestit despre mica voastra misiune de salvare"

"Daa. "

Spun si incerc sanil ignor,  oare i-a spus si ca casapi se inchinau la mine?  Imi musc buza de jos si ma indrept spre frigider. Imi scot o sticla cu suc si imi pun in pahar.

"Damon cum se simte?"

Ma intreaba,  dar pe fata lui nu avea niciun sentiment. Cred ca ma întrebat doar asa sa fac dicuţie.

"Mai bine! "

Spun si i-au o gura din paharul meu cu suc. Oare o sa ii spuna de micul incident?  Nu nu il vad pe Damon dând explicaţii cuiva.

"Joshua? "

"Este cu Abigail"

Spune razand.

Hmm oare ceva ceva intre ei? 
Noi aici suntem in război iar ei cred ca isi pregătesc numele la copii.

"Hmm auzi vroiam sa te întreb ceva."

Spune stânjenit muşcându-şi buza de jos si fixa un punct cu ochii.

"Te ascult"

"Pai hmm tu esti fata si sti ce le place.... "

Dar nu mai apucă sa spuna ceva ca intra Damon in bucatărie,  era la fel ca ultima data cand l-am pălmuit,  in blugii si la pieptul gol. Isi revenise aproape de tot si mana nu mai era inflamată drloc,  nici nu se mai cunostea urmele   Pe obrazul stang era rosu,  si se putea observa câteva liniuţe care formau urme de degete.

"Oo Damon,  ce ma încânta prezenta ta"

Spune sec Alexander si se uita urat la fratele sau.

"Eu nu as putea spune asta "

Spune Damon usor enervat. Alexander părăseşte camera si ramand doar eu cu imbecilul asta. Observ pachetul se tigari al lui Nicole si imi scot o tigara de acolo, Damon se uita la mine batjocoritor si urat. 

"O sa mori la um moment, de la alea!"

Spune printre rastele zgomotoase.

"De parca ar fi prima oara."

Spun rece si el se uita la mine ciudat. Ce mai are asta,  am ceva pe fata?  Mi-a ramas ceva între dinti de la ultima masa,  pe care nici nu mi-o mai amintesc cand  avut-o? 

Imi ridic ochii spre el si dau de ochii lui care ma priveau intens dar si dur. Simt cum stomacul meu face scandal si ravagi.

Da cred ca nu am mai mancat de mult timp,  si asta mi-a supt sangele,  daca stau bine si ma gandesc,  asemănarea dintre el si un tantar este cam iubitoare.

Ambele sunt sacaitoare,  ambele iti sug sângele si ambele sunt nedorite de ceilalţi.

.. Hmm ar trebui sa ma gandesc cum fac sa am puterea aia totala. Adica nu cred ca o sa vrea Alexander sau mai ales ţânţarul asta sa ma transforme asa pur su simplu.

Hmm oare cu as putea face?  Incerc sa ignor gandul asta ma îndrept spre ieşirea din bucătărie,  dar chiar in acel moment de sus se aude un tipat de fata.

Mi-am dat seama repede ca era vorba de Abi si am fugit in directia in care sa auzit sunetul pentru ca nu stiam unde se afla camera ei.

Deschid usa si intru înăuntru impreuna cu Damon,  care nu era atat de afectat  precum eram eu,  si nici ca mi-ar pasa daca ar fi sau nu,  pana la urma Abi e in grija mea,  si din cate stiu eu nu este chiar atat de slaba cum ar putea parea.

Aripa neagra Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum