"Pentru ca voi sunteţi îndeajuns de puternicii pentru a o putea aparea. Di nu doar dim datorie "
Spune ultimul cuvânt si sr uita cu subanteles la Damon, ce vrea sa spuna cu asta?
Damon se uita ciudat la ea , dar tot cu admiraţie, iar chestia asta ma facea sa simt ceva ciudat, stomacul meu se zvârcolea cu puterea la vederea lui Damon care se uita cu o asa mare admiraţie la femeia din fata noastra.
"Acum ca toate au fost lamurite, aveti grija, foarte mare grija. Nu închiderea vălului ma îngrijorează si ce a iesit pe acolo! "
In camera sa lasat o liniste totala, iar pe sira spinării am simtit un curent foarte mare, chiar foarte rece.
Daca nu ar fi fost Damon care ma tinea strâns si nu era asa cald sigur as fi inceput sa dardai de frig.
Aceea femeie frumoasa, care aduna adoratia de la baieti din camera, a dispărut precum a si aparut. Toate astea ma dau peste cap si nu mai inteleg nimic.
Dar ce a iesit prin văl? Chestia asta ma îngrijorează. Adica chiar atat de rău poate fi daca o îngrijorează pe doamna perfecţiune?
In camera am mai ramas doar eu si Damon, restul au iesit, cand femeia a dispărut. Nu ne miscasem din aceea pozetie, si nu pentru ca nu vroiam , dar picioarele mele parca nu imi mai raspundeau la comenzile date.
Ma simteam ca un copil mic care inca nu a invatat sa mearga. Si trebuie sa o ia de a busilea.
Simteam cum Damon si incordeaza si imi indrept privirea spre maxilarul lui care era inclestat la maxim. Oare era nervos pe mine. ?
"M-am inselat! "
Spune si pot observa cum incearca sa spuna ceva, dar se opreste.
Isi indreapta privirea pe mine, iar cand ochii lui se intersectează cu ai mei o mie de furnicături simteam in tot corpul, inima incerca sa iasa din cusca ei specifica corpului.
Ma simteam ca pe un nor pufos dar in acelasi timp era si foarte cald. Cum mi-a observat îngrijorarea sa calmat si se uita atat de bland la mine.
Eram si mai uimtia niciodata in viata mea de cand am venit aici, nu am vazut această privire plina de blândeţe. Din nou furnicăturile au aparut in corpul meu, dar de data asta mai intense ca data trecuta , iar inima nu o mai simteam, era ca si cun toate sau oprit in loc, pentru a ne privi noi. Incerc sa artivulez cateva cuvinte pentru a destinge atmosfera asta foarte ciudata, si sa opresc aceste priviri înflăcărate.
"Cum scap de... "
Si arat spre aripile mele cu ochii, rupand orice contact cu ochii lui, cu fata lui si cu orice care m-ar face sa ma simt ciudat si ne la locul meu.
"Inchide ochii si concentreaza-te! "
Si mai ales la ce naiba ar trebui sa ma concentrez? Orcum ca o fata ascultătoare ce sunt eu inchid ochii, si imi imaginez cum aripile dispar.
Am simtit cum spatele meu este mai usor si am tresărit atunci cand am simtit ca aripile s-au retras la locul lor. Dae oare unde se retrageau?
Acesta întrebare imi macina gândul. Dar imi indepartez intrebarea undeva într-un colt al minti si deschid ochii imi reuşise.
Eram foarte bucuroasa de ce realizasem si mai bucuroasa ca Damon inca ma ţinea strans. Acum picioarele raspundeau la comenzile mele. Am facut un pas in fata, si acelaşi lucru la facut si Damon.
Ma indreptam spre dulap, pentru a imi cauta niste haine sa ma schimb. Damon inca ma tine strans, dar nu vroiam sa imi dea drumul, ma simteam mult prea bine in bratele lui, care si acum le simteam foarte fierbinţi.
Imi caut nişte haine si gasesc, vroiam sa imi caut si lenjerie asa ca i-am aruncat lu Damon o privire cu subinteles, acesta se uita uimit la mine si dupa intelege.
Simteam un gol mare in stomac in momentul in care acesta mi-a dat drumul, dar am incercat sa ignor acest sentiment. Mi-am cautat lenjeria.
Le-am asezat pe pat si m-am indreptat spre baie. Damon plecase ceea ce imi amplifica starea acea nasoala care am avut o si cand mi-a dat drumul.
Am oftat disperata pentru ca nu stiam ce sa inteleg din starile pe care mi le provoca baiatul asta cu ochii albaştri, dar un lucru stiam sigur. Imi parea Rau ca plecase din camera mea, parca vroiam sa ramana numai cu mine, sa ma tina strans in brate si sa nu imi mai de-a drumul.
Cand o privea pe aceea femeie acelasi gol imens l-am simţit in stomac, doar ca era mai intens. Aceea femeie este mult mai frumoasa ca mine, si are si o putere foarte mare, din căte am inteles, adica trebuie sa fi foarte puternică daca imi poate lua mie puterea, si nu numai mie, si altor persoane.
Pe mine nu ma privit niciodata cum o privea pe ea, in momentul ala imi venea sa o strâng de gat.
Se numeşte gelozie!
Constiinta proasta. Nu sunt geloasa, de ce as fi eu geloasa. Adica ar trebui sa fiu îndrăgostită de Damon ca să fiu geloasă, iar eu nu am niciun sentiment fata de el!
Esti sigura?
Da sunt suta la suta sigura ca eu nu il iubesc pe el. Adica da ma face sa ma pierd in ochii lui, dar am o scuza, ochii lui sunt atat de patrunzatori si atat de frumosi, precum un ocean, si m-as scufunda cu placere in ei.
Aceiaşi ochii ii are si Alexander.
Constiinta proasta nu te mai baga. Ma rup din gandirea mea si ceartă mea cu propria conştiinţă si ma indrept spre baie.
Intru usor nesigură in baie, si imi las sa alunece pantaloni in jos, imi indrept mâinile pana la nodurile bluzei , si le desfac cu uşurinţă, precum cu pamtaloni asa fac si cu bluza le las sa alunece usor in jos.
Si ma indrept spre cada, dau drumul la apa si ma duc spre oglinda corpul meu parea schimbat, adica alcineva nu ar fi observat, dar eu da. Ma indrept cu spatele la oglinda si imi privesc spatele, acolo trona doua două lini drepte, un pic roşiatice.
Oare o sa rămân cu ele? O sa il intreb pe Damon. Tocmai pe el, adica nu e ca si cum si Abigail sau Alexander ar avea aripi. Pai.......
Mda de data asta nici nu mai am un raspuns adica intr-un fel constiinta mea avea dreptate, chiar la el trebuia sa ma gandesc. Mai exista si alti. Sentimentul care cred ca il am fata de Damon ma enerveaza teribil, nu vreau sa imi placa.
Dar mna chiar sunt atrasa de el intr-un fel enervant. Nu ma enerveaza faptul ca as avea sentimente fara de cineva, dar daca tot ma îndrăgostesc pebtru prima data de cineva, nu vreau ca aceea persoană sa fie un ignorant, ingamfat care nu ma suporta.
Dar poate ca asta ma si atrage la el. Felul cum ma ignora, sau felul lui de a fi, off trebuie sa scap neapărat de acest sentiment pe care il am fata de el.
CITEȘTI
Aripa neagra
VampireViata Angelei nu a fost chiar grozava , abandonată de la naştere, ea a stat la mai multe familii pana sa isi gaseasca o casa stabila. Dar ce se va intampla cand ea va patrunde in viata a doi fraţi ? Oare intrebarile pe care ea si