Am patrun înăuntru , si parca cerul imi cazuse in cap, cand mi-am îndreptat privirea spre persoană care, a vorbit mai înnainte..
Privirea acelui baiata ma îngheţat pe loc nu puteam sa mai fac niciun pas ochii lui negri ma analizau din cap pana in picioare. Avea pe fata un dezgust total, de parca, iar fi fost scârbă de mine.
"Deci asta-i trafulita". Spune pe un ton nervos si dur, un mârâit gutural ii părăseşte gatul. Tremurăm din toate oasele, dar nu aveam de gând sa permit unui badaran sa vorbeasca in neştiinţa de cauza.
"Poftim"
Spun nervoasa icercand sa ascund teama care mi-a provocat-o.
"Indraznesti sa vorbeşti tarfa? "
Acum clar si-a iesit din fire, pe fata lui acum se vedea o ura deplină. Si din nou pune accent pe acel cuvant nenorocit, badaran ce te-a facut ma-ta!"Demon ai putea sa incetezi? "
"Sti ce are tarfa asta mai special? " si se uita in stanga mea "Nimic"
Ochii sai staţionând din nou pe mine, simteam cum sangele mi sa oprit in vene, cum plamani mei refuzau sa mai functioneze.
O mana ma apuca de brat si ma trage afara din camera.
"Scuzal pe fratele meu, este puţin cam anti-social " spune pe un ton cam trist..
Dupa am ajuns in camera m-am asezat pe pat , dar tremuratul din corp inca nu sa oprit.
"Alexander" spune in timp ce avea o mana in aer, îndreptată spre mine.
Ridic si eu mana si am atins-o pe a lui."Angela"
Se uita cu niste ochii mari la mine si dupa incepe sa rada.
"Ai un nume predestinat "
Spune in timp ce radea , imi dau ochii peste cap si ma uit mai atent la el, el nu avea nici o asemănare cu mitocanul ala..
Ma duc la baie unde imi gasesc pantaloni in cosul de rufe, bag mana in buzunar si imi scot telefonul împreună cu un pachet de ţigări nedesfăcut.
Ma reîntorc in camera si ma îndrept spre geam, il deschid incet si ma sui pe el, acum Alex se uita confuz la mine, i-am facut semn cu mana sa se apropie si i-am întins pachetul de tigari , cand la văzut confuzia de pe fata lui a dispărut considerabil de repede.
Plasez tigara in gura urmand ca mai apoi sa ii dau foc, un fum închis la culoarea imediat si-a facut simtit prezenta din gura mea. Alex a facut la fel cu togara lui a aprinso urmand procesul unui fumator, eu nu pot sa spun ca sunt o fumatoare, fumez din cand in cand si doar când sunt nervoasa sau suparata,
"Care e problema lui"
Ma trezesc vorbind, ochii mei fiind atintiti spre priveliştea pe care mi-o oferea geamul."Hmm e o problemă mai veche, si nu cred ca i-ar placea daca as vorbi cu cineva, despre chestia asta, fara suparare."
"Nu semanati absolut de loc cu el ". Spun in timp ce mai trag un fum din tigara mea.
Arunc mucul de tigara, Alex facand la fel cu a lui, si inchid geamul.
"Innainte nu era asa , sau schimbat multe, de cand, "
"In fine" spun in timp ce ma asez pe marginea patului. Si el la randul lui se aseaza pe pat nu chiar langa mine, dar ii puteam auzi respiraţia.
"Nu am sa ii spun" spune nervos spre geam.
"Ce? ". Intreb convuza spre el, cu cine vorbea? Acu e si nebun, vorbeste singur?
Se uita la mine amuzat de situatie , buzele sale formând o linie dreaptă.
-----------------------
Inca unul
CITEȘTI
Aripa neagra
VampireViata Angelei nu a fost chiar grozava , abandonată de la naştere, ea a stat la mai multe familii pana sa isi gaseasca o casa stabila. Dar ce se va intampla cand ea va patrunde in viata a doi fraţi ? Oare intrebarile pe care ea si