Mi de fiori imi traverseu corpul, mici furnicături, cerculeţe. Dar nu vroiam sa ma trezesc. Mai ales ca tratamentul asta e nemaipomenit.
Imi deschid ochii si il vad pe Damon ca imi face cu degetele acele cerculete pe amdomen. Zambesc, dar imediat imi dau seama ca sunt dezbrăcată.
Acesta observă ca m-am inrosit la fata si de ridica in picioare. Se apropie de usa, dar cand sa iasa imi arunca un zambet, care ma topeste instantaneeu.
"Cobori jos la masa dupa ce te îmbraci, si sa nu te prind in cada! "
Ultimele cuvinte le spune serios si dur. El tocmai mi-a zambit si isi face griji pentru mine. Ma arunc in pat cu un ditamai zambetul pe fata si ma uit la tavan.
"Hai mai repede! "
Spune Damon din spatele usi si chicoteşte, stai Damon chicoteşte? Ok o sa fie o zi ciudată. Imi iau o pereche de pantaloni scurti un maieu si cobor jos
. Erau toti in bucătărie, toti plus inca unul. Era un baiat blond cu ochii verzi care de cum am intrat numai pe mine avea ochii. Ma uit ciudat la el si acesta se încrunta uimit.
"Cine este domnişoara? "
Intreaba acel baiat catre Alexander.
"Este o prietenă de-a nostră, Angela, Cristian, Cristian, Angela. "
Dau mana cu el si ma uit la Damon acesta era foarte incordat si nu stiu de ce. Am spus eu ceva gresit oare?
Joshua si cu Abigail au părăsit camera si am rămas eu singura intre trei baieti. OMG. Ma duc la frigider sa imi iau suc , dar Cristian se pune in fata mea.
"Ai putea sa te dai"
Se apropie de urechea mea si imi spoteste sa uad numai eu.
"Vei fi a mea."
Cuvintele lui imi faceau greata nici nu ma cunoaste şi deja hop ţop are impresia ca ma culc cu el.
Nervoasa si plesnesc o palma peste fata, care la clatinat destul de tare, dar nu îndeajuns ca sa cada. Si se uita urat la mine.
A ridicat mana pentru a da in mine, dar Damon sa poziţionat in fata mea si oa oprit bratul innainte sa ma lovească. Pana aici !
M-am saturat sa fiu calcata in picioare. Imi asez mana pe umarul lui Damon, dar acesta nu vroia sa se dea de niciun chip.
"Eu zic sa va calmati!! "
Spune Alexander, dar nu am mai auzit nimic, simteam doar furie, l-am impins pe Damon lamo parte şi m-am pus in fata lui Cristian.
Aveam ochii negrei total negri nu numai irisul, puteam vedea asta in ochii împăienjeniti de spaima ai lui Cristian.
Semnele au inceput sa imi apara pe mana si acesta sa dat cu doi pasi in spate, am zambit mulţumită si am pprit trans-formarea, totul revenise la normal, doar ca pe fata mea trona un zâmbet viclean si de victorie, iar Cristian era total ingricosat.
Asta vroiam doar sa se dea din fata frigiderului. Ma duc la frigider imo scot sucul si il beau dintr-o înghiţitură.
Damon ma privea mulţumit. Alexander avea o fata de, sa fi vazut fata lui Cristian, iar Cristian inca mai tremura unpic. Off doar nu credea ca ma va face pe mine pe degete.
O nu te inseli amarnic daca asta crezi. Trec pe langa el fi ma asigura ca ma aude atat el cat si restul.
"Cum sa fiu a ta, daca tu faci in pantalonii de frica mea, eu am nevoie de un baiat in putere daca ma intelegi. "
Spun si rad batjocoritor. Ceilalţi au început sa rada prin camera de mama focului. Ei la asta se ajunge daca te dai la mine. Damon vine la mine si ma prinde de mana, isi incruciseaza degtele cu ale mele si se uita cu mulţumire la Cristian.
"Asta-i fata mea !"
Spune si imi aplica un sarut cald pe frunte. Cuvintele lui mi-au inghetat tot curpul si gestul lui ma uimit total, si Alexander era la fel de uimit ca si mine, dar nimeni nu indraznea sa spuna ceva. Iesim amândoi din bucatarie si ne indreptam spre camera mea.
Intram amandoi in camera si Damon ma ia in brate, si ma aseaza blând pe pat.
Apoi se pune peste mine, eu eram inca surprinsa de ceea ce se întâmplă. Ochii mei erau aţintiţi spre buzele lui, iar el se uita cu pofta la mine.
Fata lui se apropie tot mai mult de a mea, iar inima mea, mai avea un pic si scapa din închisoarea ei corporală.
A rupt pana si ceea mai mica distanţă si pernele lui moi s-au unit perfect cu ale mele. O mie de sentimente imi traversă corpul. Dar eram mult prea uimita ca sa ii raspund la sarut.
Pe el nu il deranja asta si continuă sa isi freamăte buzele de ale mele. Pana la urmă am rupt uimirea si i-am raspuns la sarut.
Sarutul nostru, primul meu sarut, si era cu persoana care o placeam foarte mult, care imi dadea o mie de stari pe minut. Care ma facea sa ma topesc lângă el.
Mi-a cerut permisiunea pentru a intra in gura mea, iar eu i-am acceptato fara niciun moment de gândire, limba lui imi examina orice loc nedescoperit.
Nu ştiam sa sarut, pana la urma era prima data, dar am inceput cu un vals incet, limbile noastre dansau pentru prima oară, un dans care nu vroiam sa se mai termine, un dans acompaniat de muzica inimilor nostre.
Sarutul nostru deveni tot mai flamand si plin de dorinţe, mi-am urcat mînile pe spatele lui, cu una trasam dungi roşii cu unghile mele nu tocmai mici, iar celalată mi-am îndreptat-o spre parul lui, trageam usor de el. Iar un geamat înfundat i-a scapat in gura mea.
Mînile lui se plimbau pe coapsa stângă, dar nu aveam de gând sa o inlatur, fiecare loc pe care il atingea fierbea.
M-am raducit brusc si acum rolurile se schimbasera eu eram peste el, dar nu am rupt sarutul. Ne-am oprit brusc in nevoia acuta de aer si el ma privea cu o fata perversă. Hmm asta nu prea arata bine.
Ai cedat mult prea uşor!!!!!
Inca nu am facut nimic!
Încă!
Conştiinţa mea avea dreptate, niciodata nu m-am lasat atinsa, iar acum in 10 minute l-am lasat sa imi invarte hormonii. Ma opresc brusc din cr faceam si ma ridic de pe el. Acesta se uita la mine ciudat.
"Ai patit ceva? "
"Nu, doar ca..... "
Spune-i odată!
"Eu nu vreau sa sufar! "
"Nu te voi face sa suferi "
Ma ia in brate si ne asezam in pat.
CITEȘTI
Aripa neagra
VampireViata Angelei nu a fost chiar grozava , abandonată de la naştere, ea a stat la mai multe familii pana sa isi gaseasca o casa stabila. Dar ce se va intampla cand ea va patrunde in viata a doi fraţi ? Oare intrebarile pe care ea si