Fata ei nu trada niciun sentiment anume.
"Tu esti printre singuri îngeri căzuți cu asemenea putere, ar trebui sa te simti mandra. "
Nici nu stiu despre ce vorbeşte eu nici macar nu stiu ce putere am, adica stiu ca am o anumita putere, deoarece eu sunt fica diavolului, dar pe pământ nu stiu daca am o putere forte mare. Adica pana la urma pana acum câteva săptămâni eram un simplu om, fara vreo putere. Doar puterea care am dobandito prin efort foarte mare si ambiţie , dar pana acum nu aveam vreo putere supra naturala. Sau nu stiam ca sunt fica celui mai puternic demon din iad. Sincer as putea sa ma lipsesc de acest statut. Chiar in momentul asta daca as putea.
"Ce putere am eu "
Vocea mea era foarte ragusita, si trada frica pe care o aveam. Mereu mi-a fost frica de necunoscut , dar acum instinctul meu ma facea sa cred, ca personă din fata mea era foarte puternica.
"Tu, datorită faptului ca esti o moştenitoare la tronul din iad. Ai o putere extraordinar de mare. Nu esti singura care are puterea asta. De lungul anilor toti mai multi tineri au capatat aceasta putere, dar nu din pura existenta si doar datorită magiei, vrăjitoriei si alte metode neconventionale. "
Cred c o astfel de putere se putea obtine cu o magie neagra, adica nu Poti sa ai o putere foarte mare doar asa de la mama natura. Si sunt sigura ca persoanele care au o ademenea putere nu sunt chiar atat de bune. Repet in orice moment as putea renunţat la o putere de genul.
"Dar, cu toate ca puterea ta este mare, nu vei mai avea supranaturalul vampiresc"
Cum adica, pai daca ai un nivel trecut de patru sau cinci, vei gi un vampir. Adica asa mi-a spus Alexander, nu prea stiu eu multe chesti, despre ingeri cazuti, dar cei cu putere mai mica de cinci au aripi albe si aceştia nu au supranaturalul vampires ei se hranesc din bunatatea oamenilor si chiar si cu rauatea lor. Iar cei cu nivel mai mare au acel supranatural secific vamirilor si au aripi Rosi. Adica eu stiam ca îngeri ori cad din cer. De aceea se numesc ingeri cazuti. Ori sr nasc asa, ori sunt transformati de catre îngeri cazuti cu aripi Rosi.
"Draga mea ingeri cazuti. Au doar o abilitate a vampirilor. Ei nu sunt vampiri. Cum cred ca ai observat ingeri cu abilităţile unui vampir le bate inima , ei nu se hrănesc doar cu sange uman, se pot hrani si cu alimente. "
Chiar la asta ma gandeam cu cateva minute in urma, pentru ca lui Alexander si lui Damon le bat inimile. Si am observat ca ei pot manca mancare omenească.
"Dar incurand aceasta abilitate a lor va dispărea"
"Cum"
Cred ca singurul lucru care se citea pe fata ea era confuzia. Pai daca le va disparea aceasta abiliate, ei cum vor mai supravieţui adica sangele nu este chiar atat de vital pentru ei? Eu asa credeam.
"Pai dupa ce vălul va fi inchis. Aceste puteri vor dispărea. Sincer nu stiu singur de ce dar stiu, ca ingeri vor pierde supranaturalul asta, dat la fel ca cei cu aripi albe. Vor putea trai fara nicio problema.
"Am aripi Rosi"
Eram chiar curioasa. Adica daca eu nu o sa am acea abilitate, înseamnă ca la mine incepe de pe acum, stiind ca eu voi închide vălul.
"Nu"
"Poftim? "
"Priveşte "
Spune, si imi arata in fata, dar nu era nimic decat abisul negru care ne înconjoară pe amandoua. Dar peisajul din fata noastra incepea sa se diforme si din acel negru carr era, acum tot felul de culori acaparau locul in care ne uitam. Pe moment nu puteam distinge nimic din ce era colo pentru ca totul era înconjurat de ceata. Dar dupa ce ceata sa ridicat , puteam sa observ o camera, camera mea defapt, eu eran intinsa pe jos, corpul meu îndoit avea convulsii puternice. Stateam cunva indoita cu capul intre picioare si mainile se odihneau pe picioare. In jurul eu era Damon si cu Alexander, restul se putea observa la usa, stateau acolo de parca daca ar fi intrat inauntru ar fi luat incaperea foc, ma mai uit odata la corpul meu, adica eu, si observ ca eram doar in sutien. Stai Putin eu stateam in fata tuturor foar in sutien, adica chiar daca imi tineam picioarele la piept tot am simtit, cun obraji mei iau foc. Tot sangele mi sa urcat in obraji si sunt sigura ca persoana cu care imparteam tronul a observăt deoarece ia scapart un mic surâs. Am ignorat acel sunet venit de la acesata femeie si am continuat vizionarea. Din spatele meu parca vroia sa iasa ceva, un strigăt puternic se auzi din gura mea.
"Dar cum daca eu sunt aici? "
"Diar o parte din mintea ta este aici, iar restul este acolo. Eu te-am adus aici doar pentru a te lamuri in legatura cu cateva chesti. "
Care chesti? Ca pana acum mi-a spus doar ca sunt puternică si atat. Oare mai trebuia sa imi spuna ceva?
Adica da trebuia ca inca nu imi dau seama ce mai trebuie sa imi spuna, sau poate doar ca nu o sa mai am abiliatea unui vampir asta era poate. Acum oarr o sa ma trezesc in agonia aia? Adica cat timp sunt aici nu sint nimic, ceea ce ma bucura un pic. Adica pana la urma scăpat de aceea agonie mare, care in momentul de fat imi acaparează corpul. Dar oare ce voi face cand ma voi trezi, din nou in corpul meu si aceea durere imi va acapara crpul? Spatele meu se crapă in doua locuri, la scena din fata mea tot corpul meu a inceput sa tremure.
"Stai linistita nu vei pati nimic, asta se intampla doar odata, la prima aparitie a aripilor. "
O pana neagra se putea vedea ca iese din spatele meu. Crăpăturile incepeau sa se facă tot mai mari, iar ceva negru iese din acele crăpături. Negru? De ce negru? Si nu rosu sau alb? Ma uit la femeia din stanga mea cu o mie de întrebări si aceasta ma priveste compatimitor.
"Ti-am spus ca ai o putere mare. Daca puterea nu ar fi fost atat de mare, nu te-as fi scăpat din chinul acela si acum ai scapa de durere. Ai fi acolo si ai fi in agpnie. "
O priveam surprinsă, imi intorc capul pentru a privi din nou scena care imi decidea soarta, de aceasta data spatele meu nu se mai vedea era acaparat de doua aripi negre, nu erau complete, dar pe masura ce trecea timpul acestea se mareau si ieseau total din corpul meu, care acum parea minuscul pe langa acele aripi uriase. Oare cum voi controla acele aripi uriase, si de ce sunt negre, adica eu stiam doar de alb si de roşu nu de negru.
"Sa mergem, sa terminat agonia ta "
"Noi? "
"Da"
CITEȘTI
Aripa neagra
VampireViata Angelei nu a fost chiar grozava , abandonată de la naştere, ea a stat la mai multe familii pana sa isi gaseasca o casa stabila. Dar ce se va intampla cand ea va patrunde in viata a doi fraţi ? Oare intrebarile pe care ea si