Confuză

179 16 1
                                    

Razele soarelui inceraca sa ma trezească din somnul meu dulce, si adânc.. Deschid ochii incet urmand sa ii inchid la loc, ei ne-fiind obişnuiţi inca cu lumina puternica care se revarsă pe fata mea.

Imi deschid ochii pentru a doua oara, de această data ochii mei nu au mai facut figuri la lumina si au ramas deschişi. Imi plimb ochii prin camera, ceea ce imi oferă o răcoare pe şira spinării, nu eram nici decum in camera mea.

Ceea ce ma înfricoşat pe momentul, încercând sa ma ridic din pat, amintiri imi strabat capul foarte puternic. Odată cu amintiţi a venit si o durere de cap. Imi pun mana la cap constatând ca am un bandaj improvizat.

Stau in fund analizand cat se poate de bine camera in care ma aflam, tot in jurul meu era alb, ceea ce ma ducea cu gândul la spital, dar eu nu eram la spital, nu pentru ca nu se auzea nimic era o liniste mormantala, nu aveam perfuzie , eram imbracata in aceleasi haine.

Si cel mai ciudat era ca nu stiam unde ma aflu, ma ridic din pat leneşă, ignorand faptul ca capul meu mai are umpic si explodează de durere.

Ma indrept spre usa, dar in drumul meu , ma opresc brusc, pentru ca manerul de la usa cobora încet in jos ceea ce m-a facut sa ma sperii unpic, ce fac acu?

Pe usa din fata mea baga capul o femeie de varsta a doua presupun, parul ei blond imi atrage privirea instant, avea o culoare intensă una foarte frumoasă si cred ca si dorită de multe persoane, ochii ei albaştri se plimba prin cameră urmând mai apoi sa se opreasca pe mine, am înghiţit in sec, neştiind ce aceva as putea face in momentul de fata..

Ochii ei au devenit deodată blânzi cand a observat frica de pe fata mea. A intrat cu tot corpul in camera de data aceasta cu pasi mici pentru a nu ma speria poate.

"Te-ai trezit draguta? "
Spune cu un ton cald si dulce, in timp ce se îndrepta spre dulapul sin stanga ei.

A scos de acolo o pereche de pantalonii de trening stramti negri un maieu tot negru care cred ca era tot de la trening, si o lenjerie neagra, formata din un sutien negru cu pietricele roşi strălucitoare, împreună cu o pereche de boxeri negri cu aceleaşi pietricelele roşi.

Le-a asezat bland pe pat uitandu-se la mine, eu fiind un pic confuza, avea de gând sa mi le de-a mie ca sa ma imbrac sau ce avea de gând sa Faca cu ele? Daca avea de gând sa mi le de-a mie, va trebui sa stie ca mi-a ghicit stilul, deplin..

"Daca nu esti mult prea socata ai putea face o baie". Intreptand degetul in dreapta ei catre o mica usa, care cred ca era baia.

Dau din cap afirmativ pentru ca nu stiu daca as putea spune ceva. Si mai ales nu stiu ce as putea spune. Sunt într-o casa străină cu persoane străine, si chiar nu stiu ce ar trebui sa fac in privinta asta.

Ia hainele de jos in mâinile ei micuţe si de îndreaptă spre mine, facand tot aceeaşi pasi minusculi, mi le plaseaza in brate, in timp ce imi arunca un zâmbet cald .

"Prosoape gasesti in dulăpiorul din baie, Poti sta cat doreşte inimioară ta, dupa ce termini, ai putea cobora la bucătărie sa iti pregatesc ceva de mancare, din cate stiu esti aici de trei zile, si nu cred ca ai mers tu in somn si ai mnacat ceva"

Ochii mei sau marit destul de asemănător cu niste farfuri. 3zile?? Cat am putut dormi..

"M-multumesc"". Spun balbait. Dupa ce am spus aceste cuvinte doamnă fin fata mea sa întors pe varfuri si a ieşi din camera.

Ok acum chiar devine super ciudat. Nu am dormit niciodată atat de mult , si nici macar nu ma simt relaxata si odihnita..

Strâng mai bine hainele in mana si ma indrept spre asa zisa baie, intru înăuntru, nu mare fiindu-mi sa observ ca si baia este tot alba. Ok aici este o scuza baia in majoritatea caselor este alba , dar mu si toate lucrurile dintr-o camera, oare cine a facut camera avea vreo problemă cu alte culori? So fi certat cu ele ?

In fine alung gândurile astea fin cap si imi apuc bluza de betelie urmand sa o dau peste cap, urmand aceeaşi procedeu si cu pantaloni de pe mine, pornesc apa de la cada , pentru a se umple pana ce caut eu prosoapele.

Modelez apa dupa bunul meu plac si caut prosoapele, dupa ce toate erau la locul lor, dau lenjeria jos si ma bag in apa.

Dupa o ora si jumatate de răsfăţ am iesit din cada , cu o urma de tristete, era asa de bine acolo.. Imi infasurez un prosop pe cap unul pe corp, si ma duc spre oglinda, arătăm mult mai bine acum, după o baie caldă si curata.

Dupa ce m-am îmbrăcat m-am asezat in pat, nu stiam sigur daca sa ies din camera sau nu.. Nu stiam ce este in spatele acelei uşi, si ma sperie umpic gândul de necunoscut..

Imi fac curaj si pornesc spre usa, apas încet pe clanta, pana acesta scoate sunetul sau specific, deschid usa puţin si imi bag capul pe usa, nu era nimeni pe hol, asa ca am iesit din camera , picioarele mele tremurând foarte rau.

Am coborat scarile , care m-au dus jos, bucătăria nu era greu de gasit, burta mea si nasul ma-u condus spre ea, mirosea minunat , foarte minunat . Intru cu pasi nesiguri in bucătărie , văzând ca este doar aceea doamna amabilă si blanda, uşurarea a venit repede. Acestă si-a intors capul spre mine , lăsând tot ce făcea..

"Ai coborât intr'un sfârşit". Spune in timp ce se intorcea la treaba pe care o facea înnainte sa o întrerup eu. "Aseaza-te jos, nu sta in picioare ". Blandetea inca nu a părăsit-o, ceea ce ma liniştea într-un fel.

Ma indrept spre scaun si ma asez jos la masa, mirosul care venea de la aragaz, parea unul dumnezeiesc..

-----------------*---------

Heiii gata inca un capitol.

Aripa neagra Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum