Complicatii

201 17 0
                                    

Alexander povesteşte :

Stau de două zile si ma uit la faptura din faţa mea, ea pare specială.

Închid ochii si vizualizez ce sa întâmplat acum doua zile, zburam deasupra unei străzi întunecate, pe o parte a străzi era un băiat, dupa înfăţişarea lui si mersul lui imi dădea impresia ca este o persoană nu prea socială, fiecare pas pe care il făcea parea tot mai apasat.

Dupa m-am apropiat mai mult de el, pentru ai putea citi gândurile, prin fata mi-au trecut numai ganduri negre, nu erau ale mele si ale lui. Din punctul meu de vedere merita sa asiste la cina mea, el fiind felul principal...

Zburam tot mai jos pentru al invita la cina, dar o alta persoană mi-a atras privirea, ma uitam intens la aceea persoana, imediat dandu-mi seama ca aceea persoană este o fata, poate ca as putea sa ma distrez un pic pe seama lor.. *ras-malefic*

Fata respectiva tocmai intrase intr-o curte, aceea fiind casa ei presupun..

Am intrat in mintea acelui baiat si l-am condus spre aceea fata, urmând ca apoi sa întru in capul fetei si sa ii pun sa se omoare intre ei, facandu-mi mie treaba mai uşoară...

După ce băiatul a ajuns in spatele fetei. I-am dat fetei nişte ganduri ucigase, aceasta lovindu-l cu putere cu un topor, sa pus in genunchi, cred ca plangea, of saraca cred ca plange dupa acel baiat, *ras* .

M-am apropiat mai mult de acele doua corpuri, dar m-am oprit in loc, văzând ca fetei nu-i pot citi gândurile, asta e deadreptul ciudat, foarte ciudat.

Dupa ce m-am hranit din acel baiat, si dupa ce l-am dus tot mai departe de locul cu pricina, m-am intors la fata, inca uimit de discuţia anterioară cu ea.

Parea într-o alta lume, poate ca era de la gandul care i l-am dat eu. Ca nu prea părea in apele ei. Am vrut sa o i-au cu mine pentru a o examina Demon, dar slăbiciunea mea ma facut sa vreau sa ii gust sangele, dar aceasta mi-a dat un picior unde nu ar trebui, urmând sa ma ridic si sa vreau sa ii dau o palma, durerea pe care mi-o provocase era mare, pentru ca oricat de rău as fi nu am dar niciodată in vreo fata, doar am gustat din ea nu am si lovit-o.

Această ferindu-se de palma mea a cazut, si a dat cu capul de o piatra nu tocmai mica, si de atunci ma uit la faptura din fata mea, ciudat este ca inca nu sa trezit , lovitură nu a fost tocmai puternica..

In fine ma ridic de pe scaun pentru ca am amortit, in ceea mai mare liniste, serios eu vreau sa se trezească si fac linişte. Ok am înnebunit. Merg incet spre usa si o deschid.

Cobor la parter unde era o linişte deplina. Ce e cu atata liniste? Nu m-ia placut niciodata linistea in cantităţi foarte mari. Ma îndrept spre bucătărie si patrund înăuntru. Aici nu era chiar asa de liniste, sunetul mâncări pe foc imi umplea urechiile.

M-am dus spre frigider si mi-am luat un pahar cu lapte.

"Alexander? Nici nu te-am observat ". Spune doamnă Nicole, această doamnă fiind ca o mama pentru mine, de cand eram in scutecele aceasta a avut grija de mine, considerand-o mai mult ca pe o mama.

"O Nicole ce pregăteşti bun? Si sti cumva pe unde umpla Demon nu il gasesc de cand am venit , si am o problemă de rezolvat cu el. "

Nicole se opreşte din ceea ce facea pentru a se uita la mine, ochii ei blanzi ma scanează de sus in jos. Un zambet îi apare pe fata si întredeschide gura pentru a cuvânta.

"Pregătesc niste clătite ". Ceea ce nu ma mira , stie ca ador clătitele, mi le face la ori-ce ora, fara sa ii cer, ea doar face. "Hmm si domnul Demon a plecat înnainte sa vi tu, spunând ca are niste treaba " . Privirea ei cade pe parchet, daca nu as fi cunoscut-o as fi zis ca vrea sa găurească parchetul cu privirea. "Nu l-am întrebat mai multe, pentru ca sti destul de mine cum este domnul Demon"

"Adica neispravit? " intreb pe Nicole iar pe fata acesteia apărând un zâmbet cald.

Nicole imi pune câteva clatite calde într-o farfurie alaturi de sosul ei dulce special, si mananc, dupa ce simt ca burta mea explodează ma ridic de la masa si imi mai pun un pahar de lapte, dar de data asta pun si miere. Nicole a părăsit de mult bucătăria, această spunând ca ma lasa sa mananc in pace, de parca nu as fi putut manca si cu ea in camera, off femeia asta..

Las gândurile mele de-oparte si ma indrept spre camera de oaspeţii pregătită de Nicole pentru aceea fata. Bag capul in cameră pentru a vedea daca frumosa adormită sa trezit , dar mare mi-a fost mirarea sa observ ca era inca in pat, parul ei negru împrăştiat peste perna alba. Inchid usa si cobor din nou jos.

"Demon, ce ma bucur sa te vad". Spun spre fratele meu care tocmai intra pe usa, acesta uitandu-se la mine urata..

"Ce vrei? " imi arunca cuvintele plus un marait gutural. "Simt miros de tarfa". Iat ai adus o tarfa aici? ". Spune de data asta de-a dreptul nervos, îndreptându-se catre mine ameninţător.

"Am adus-o pentru ca mi se pare ceva ne la locul ei cu fata asta, si am vrut sa vezi tu si poate iti dai seama ce se intampla cu ea, nu am putut sa ii citesc gândurile ceea ce este ciudat, de cand ma stiu nu a existat vreo persoană care sa nu ii pot hoinări prin creier. ". Spun umpic nervos de oare ce nu imi place tonalitatea pe care o folosea, chiar daca asa face mereu, dar tot ma enerveaza.. Nu a fost mereu un nenorocit atat de mare, dar timpul la schimbat, si nu pot sa spun chiar în bine.

-------------------------------

Heiiii scuzaţi greşelile gramaticale, am sa le corectez mai tarziu. Sau chiar dupa ce termin cartea, daca nu va deranjează prea mult. ...

Aripa neagra Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum