Monstrii

176 14 0
                                    

Doamnă care mi-a pregătit hainele mi-a pus o farfurie plina cu clătite, si langa un bol cred ca , cu sos, care arata delicios.

"Nicole"

Spune uitandu-se la mine, cu blândeţea caracteristică de când am văzut-o prima data.

"P-poftim? ". Spun confuza, ce vroia sa spuna? Chiar nu inteleg..

"Ma cheama Nicole". Repera numele pentru a doua oara.

"Angela Blackford" spun timida spre femeia din fata mea.

"Frumos nume, mama ta ti la pus? "

Lacrimi vroiau sa iasă din ochii mei, dar mi-am muşcat buza si s-au retras.

"Nu"Spun cu o urma de triste in glas. Nu mama mi l-a pus, cred, dar stiu ca numele de familie este al ei.

Femeia din fata mea se uita la mine confuză.

"Ar trebui sa te duci sus, pana vine stăpânul" .

Nu am mai zis nimic am împins farfuria goala si m-am ridicat de la masa, "va multumesc a fost foarte gustos". Spun si ies pe usa.

Nici nu stiu de ce mai eram in casa asta, trebuie sa ies cumva de aici. Urc scarile pana la primul etaj si ma aventurez pe hol, ajungand la usa camerei in care m-am trezit, pătrund înăuntru, si ma asez pe pat. Langa patul in care am dormit era plasat un scaun. Oare ce cauta acolo ?

Ma intorc pe vârfuri pentru ca sunetul uşi mi-a distras atentia. Pe uşa a intrat aceea fiinţă cu aripile roşii, m-am dat cu doi pasi in spate, fara sa vreau.

"Te-ai trezit". Spune ducand o mana la ceafa si ţintind parchetul cu privirea.

"Ce caut aici? "Spun pe un ton autoritar si puţin nervoasă, aveam si de ce , pana la urma a incercat sa ma omoare, si ma si tarat aici in casa asta.

"Pai nici eu nu prea stiu sa iti explic " spune din nou uitandu-se la parchet.

"Ok deci pot sa plec? " spun printre dinti.

"Nu". Spune foarte autoritar, iar tonalitatea lui ma făcut sa ma sperii un pic.

"Dar ce vrei de la mine? "

Spun in timp ce ma plimbam prin cameră, ochii fiind tot pe el, si-a ridicat ochii din parchet si sa îndreptat spre pat, asezandu-se pe el..

"Esti intr-un fel speciala, si vreau sa stiu de ce nu pot sa iti citesc afuristile alea de ganduri, esti prima persoană care nu am putut si inca nu pot sa iti citesc gândurile, si asta e ceva foarte ciudat pentru mine ".

"Ce esti tu? "

Spun uimită si eu de întrebare, pana la urma stiam de vampiri din carti, povesti si filme dar nu stiam ca vampirii au aripi.

"Eu sunt un inger cazut cu aripi Rosi "

"Un ce? "

Intreb dinou. Fara sa inteleg catusi de cat cuvintele care tocmai i-au parasit buzele. Adica da am vazut aripile ca sunt Rosi, si da am constatat ca ar trebui sa fie un inger, dar cazut? Bate cu palma de doua ori langa el, poate ca vroia sa ma aşez langa el, nu nu nu nici sa nu se gândească ca o sa vreau macar sa stau langa el.

Trag scaunul de lângă pat si il depaetez un pic de pat, nici chiar departe, dar nici prea aproape, cine stie poate avea de gând sa ma sugrume, si eu inca nu vreau sa mor, cel puţin nu aici, nu acum si in ultimul rand nu cu el, sau din mana lui. Ma asez pe scaun si dau din cap in semn ca poate sa continuie, buzele lui formeaza o linie subtire , si fata lui se schimonoseste, ori se gândeşte ce vrea sa spuna ori baiatul asta nu a mai trecut de mult la baie, si are nevoie..

"Sunt doua tipuri de ingeri cazuti, îngeri cazuti cu aripi Rosi si ingeri cazuti cu aripi albe."

Face o pauza pentru a lua o gura de aer apoi continua.

"Ingeri cazuti cu aripi Rosi, ei bine acestia mai au un surplus , fiind 'vampiri' acestia hranindu-se cu sangele oamenilor, animalelor si orice vietate a planetei, daca ma intelegi ce vreau sa spun. Iar îngeri cu aripi albe , ei bine acestia se hranesc doar cu bunătatea din oameni, starea buna etc. "

"Ahham".

"Nu am terminat, acestia ori au această abilitate din naştere ori sunt transformaţi"

"Dar daca un vampir, transformă un om sa zicem, acesta va avea aripile Rosi neapărat?"

"Nu, unui nou-transformat aripile vor aparea dupa saptamani, luni chiar si ani. "

"Si pe ce se bazează acest lucru, adica aripile se dau dupa comportament? Daca esti bun primeşti alb daca esti Rau primesti rosu? "

"Nu nu nu, nici gând, aripile sunt date in functie de putere, daca ai nivel intre 1-4 primesti aripi albe, iar dacă nivelul puteri tale se claseaza intre 5-8atunci vei primi aripi Rosi, dar vreau sa te fac sa intelegi ca, daca avem aripi Rosi asta nu înseamnă ca suntem rai, majoritatea suntem buni"

"Dar de ce doar pana la 8 ? 9-10 nu exista ? Intreb usor confuză.

"Ba daa, dar acele persoane primesc aripi cu ambele culori."

"Tu ce nivel ai?"

"Eu am avut nivelul 5, dar acum am 7 , vezi tu daca ne antrenam putem ajunge la un al nivel mai avansat, iar daca nu rămânem la acelasi nivel"

"Dar cine decide nivelul nou-transformatilor?" .

"Un Călău, mai exact un Călăuzitor "

Se ridică din pat, frecandu-si mâinile de pantaloni, ca si cum ar fi avut ceva pe maini. Cred ca doar isi stergea transpiraţia adunata, pe parcursul acestei discuţi, care nu ma lămurit pe mine le deplin, dar am inteles cat de cat, cum sta treaba cu asa zişi 'ingeri'. Îndreptându-se catre usa.

"Vin-o''

Spune deschizând usa ieşind pe ea, l-am urmat fara sa mai spun vreun cuvant, oricum discuţia asta ma cam băgat in ceata, si nu am de gând sa il mai intreb ceva, ca mai apoi sa il ascult inca doua ore.

Dar pana la urma trebuie sa scap de aici, m-am saturat de ciudati astia, ingeri pe dracu monstri mai bine spus..

Ne îndreptăm spre capătul holului, unde se afla o usa, ciocane la usa, urmand mai apoi ca un glas forte gros se ne invite inauntru.

Am patrun înăuntru , si parca cerul imi cazuse in cap, cand mi-am îndreptat privirea spre persoană care, a vorbit mai înnainte..

----------------------------------

Suspans.....

Aripa neagra Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum