Ma ridic in fund leneşă , imi întind toti muşchii si ma cobor din pat. Aseară dupa mica mea ceartă cu Damon, am plecat in camera , si cred ca am adormit instantaneu..
Ma îndrept spre dulap, imi gasesc repede o lenjerie de culoarea nopţi, găsesc tot acolo o perene de blugi cu talie inalta negrii, o bluza neagră si mi le asez pe pat.
Ma duc spre baie si pornesc robinetul de la cada, ma indrept spre oglindă si imi desfac parul , prins neregulat cu doua zile in urma, imi las sa alunece hainele de pe mine si lenjeria intima.
Opresc robinetul pentru ca, cada era aproape plina si imi plasez un picior in ea, pentru a ma acomoda cu apa, dupa ce am vazut ca nu este nici fierbinte si nici rece, adica numai buna ma bag cu totul.
Trasez cu buretele limi albe de sapun si imi spal rapid corpul, dupa ce m-am asigurat ca corpul si parul meu sunt perfect curate, m-am adancit in apa, închizând ochii, de oare ce acum cu siguranţă apa este îmbâcsită de sampon cu sapun lichid si alte minunaţi, care mi-ar facu ochii sa ma usture.
Imi scot capul din apa, cand am considerat că nu mai am oxigen în plamani si am iesit din cada. Am luat doua prosoape unul l-am înconjurat in jurul capului si celalat l-am plasat pe corp.. Imi frec bine prosopul in cap, pentru a ma asigura ca nu mai este atât de ud aii-l dau jos.
Parul meu negru si lung acum fiind împrăştiat in toate partile, caut in dulăpior o perie si a pieptăn.. Dupa ce m-am pieptănat destul incat sa nu mai fie încurcat, ies din camera.
Dar ma opresc in pragul usi pentru ca, camera mea era invadată cu un dobitoc, ma intorc in baie si i-au un halat, care mi-ar asigura vizibilitatea corpului foarte, foarte scazuta.
Damon povesteşte :
De doua ore stau si citesc dintr-o carte, nu am putut sa dorm toata noaptea ştiind ca javră aia puricoasa e in casa mea, si mai e si Varcopudelul ala nenorocit, dar ce nu fac eu pentru planetă, imi trebuie mai multe alianţe, simţeam ca ceva rău se va intpla in curand, si ma enerveaza faptul ca trebuie sa cooechipez cu alte supranaturale decat semeni mei.
Acum ce mai urmeaza , sa vina si gnomi in casa la mine. Aud usa deschizandu-se, si un miros cunoscut mie imi pătrunde in nari. Se apropie de biroul eu si simt cum ochii lui imi analizează mişcările .
"Nu-i frumos ce spuo despre Angela".
Spune si pot simti cum se încrunta."Poti iesi dracu din mintea mea"
Spun nervos si imi ridic ochii din cartea mea, si ii aţintesc spre el.
"Ce vrei?"
"Pai eu trebuie sa plec cu Jeshua sa vanam."
Spune si isi duce o mana la ceafa, scarpinandu-se in fata mea ca un caine jegos.
"Si ce propui? "
Intreb enervant si dur, de oare ce acum nu mai am chef sa citesc de loc, bravo frate mi-ai luat cheful de a te ignora. Las cartea pe birou si o inchid, dar ne scapand din ochii persoană din fata mea .
"Pai Angela trebuie sa inceapa antrenamentul "
Spune si observ pe fata lui o mare pare de rău, asa si trebuie daca va trebui sa antrenez eu animalutul ala gălăgios sigur se va lasa cu varsare de sange. Da pana la urma va trebui antrenată, pentru ca nu il las pe Alexander sa o transforme, sunt sigur ca va prinde aripi albe, avand un nivel de maxim 2 , si imi e mai de folos ca om, decat ca inger. Ori inger de nivel 2 ori om este tot acelasi rahat."Nici sa nu te gandesti! "
Spun si ma ridic in picioare, iar mînile le trântesc pe masa, stând cumva aplecat in fata luo Alexander. Nu am chef ca trafulita aia sa imi Faca mai mulţi nervi, deja doar cand o vad ma apuca toti draci si imi vine sa o dau cu capul de tot ce prind prin casa, ma uit ameninţător la fratele meu, dar din partea lui nu primesc nici o reacţie, sa obisnuit si cred ca a devenit imun la constrangerea mea.
Se uita urat la mine, cred ca si-a dat seama ca vroiam sa il constrâng ,se apleaca si el in fata, si isi pune mainile pe biroul meu, paralel cu ale mele.
"O vei antrena si punct, sti ca se apropie si nu ai vrea ca arma noastră secreta sa moara"
Spune si se încrunta la mine. Incep sa rad batjocoritor.
"Arma secreta? Doar pentru ca nu ii Poti citi tu gândurile, asta nu înseamnă ca e ceva de capul ţărfulitei aleia"
Dar nu era doar asta, ieri cand o strângeam de gat, am incercat sa o constrâng pentru a se omorâ singura, dar nu am putut sa o constrâng, ceea ce ma facut sa o las in viata, poate ca e ceva de capul ei , dar mai bine imi bag un ţăruş in inima decat sa recunosc.
Pe fata lui Alexander apare un zâmbet viclean si miseleste, o firar.
"Iesi din capul meu"
Stig nervos, pentru ca dihania asta sigur mi-a ascultat gândurile!
"Iesi afara din biroul meu!!! "
Tip la el , iar el se întoarce pe vârfuri mulţumit, si chiar daca e cu spatele la mine, ii pot simti rânjetul sau. A pus mana pe clanta.
"Mulţumesc antrenorule, nu ma asteptam, dar eram sigur de ceva cand, am vazut ca i-ai dat drumul, "
Spune si iese pe usa innainte sa mai spun eu ceva.
O la dracu cu voi toţi, ma trântesc pe scaun si imi masez tâmplele .
Acum mai trebuie sa fac si pe antrenorul! Dau cu pmnul in birou , dar nu foarte tare, pentru ca ar fi al 10-le pe care il sparg pe luna asta.Ma ridic de pe scaun si m indrept spre camera afurisitei, intru in camera fara sa ciocan, asta ar fi fost prea de tot sa ajung sa ciocan la o usa, in propia ea casa . Nu era nimeni in camera, aud zgomote din baie, si imi dau seama ca sigur isi face un ritual de înfrumuseţare. Ma uit prin camera si observ pe pat nişte haine, pe langa care era si o lenjerie neagra, bine ca se îmbracă in negru pentrunca daca as fi vazut un roz bombon sau mai stiu eu, sigur as fi turbat de draci, nu suport nicidecum rozul. Aud usa de la baie deschizandu-se si imi indrept privirea spre usa. Si atunci....
-----------
CITEȘTI
Aripa neagra
VampireViata Angelei nu a fost chiar grozava , abandonată de la naştere, ea a stat la mai multe familii pana sa isi gaseasca o casa stabila. Dar ce se va intampla cand ea va patrunde in viata a doi fraţi ? Oare intrebarile pe care ea si