Transformarea

105 8 0
                                    

Imi ridic capul spre Abi si pot observă clar frumoasele el aipi albe si mari,  care erau desfacute in fata noastă.

Acum ea parea mult mai inalta,  si daca nu ma insel acum parul ei este alb nu mai este blond. In spatele aripilor statea varcolacul care scheuna slab si abia se mai auzea.

Pe langa noi intra si Alexander si analizeaza camera. In fata Abigailei statea un spirit , dar nu era ca cel precedent,  acesta avea o coasa neagra,  făcută din aceeaşi raza cu care am ajuns eu in iad.

Si se uita cu ochii lui mari spre mine. Atatea persoane in camera si el numai pe mine ma gasise ca sa se holbeze,  Damon se pune in fata mea si Alexander dupa el.

Off băieţi daca vreau il si îngenunchez in fata noastra. A aruncat coasa aia in dreaptă lui,  da ce asta e prost nu era nimeni in dreapta lui,  coasa se întoarce spre spirit , dar il ocoleste se duce pe peretele stang si continua pana la noi,  nu am mai urmărit-o pentru ca o durere in piept mi-a acaparat toata atentia.

"Aaaaa'

Incep sa tip , dar degeaba durerea nu va disparea daca voi tipa. Toti din incapere aveau ochii spre mine.

Sângele imi fierbea in vene,  furia iar ma acaparează,  incerc sa ma calmez dar degeaba , pielea arde pe corpul meu tare,  apar semnele,  nu le pot opri.

Ma uit la podea si observ ca se îndepărtează tot mau mult de mine. Toti din cameră ma priveau ciudat,  confuzi.

Ma uit spre spirt,  si pot citi in ochii lui frica,   frica,  frica de mine,  eram la un metru distanţă de podea. Semnele au imcetat sa mai apara,  pentru ca nu mai aveau unde,  aveam si pe fata,  puteam vedea cu ochiul liber semnele de pe nas

. O ameteala mare ma cuprinde, nuui,  nu voi lasa sa scape si asta.. Ma uit a el si acesta se pune in genunchi si se uita la mine.

"Trăiască prințesa !""

Stigar de 10 ori,  iar eu nu mai suportam asa ceva asa ca l-am facut sa zboare de aici.

Vedeam cum ma apropi tot mai mult de pământ,  imi inchid ochii si astept impactul cu podeaua,  dar acesta intarzie. In loc de raceala si impactul cu podeaua,  o caldura imensa mi-a cuprins tot corpul,  si puteam simti doua maini care ma ţineau protectot in brate.

Durerea de burta a revenit,  dar de data asta era si mai durerosa,  cum a spus mama,  nu am putere mult pe pământ,  imi trebuie putere deplina,  atunci voi putea inchide iadul ala nenorocit pentru inca 1000de ani.

Imi era frica sa deschid ochii pentru ca , stiam cine ma tinea in brate,  dar imi placea ca tocmai el.

Uram chestia asta.l,  si lucru care il uram cel mai brate era ca este atat de bine in bratele lui calde si puternice,  atat de bine la pieptul lui fierbinte,  capul meu sa fie acolo unde inima imi canta cel mai frumos cantec,  pe care il adoram.

Stai ce ? Mi-am dat o palma mintala uriasa si am deschis ochii. Damon ma tine in brate si mergea in acelasi timp,  se indrepta spre camera mea. 

Iar toti ceilalti erau in spatele lui,  si se uitau la mie pe furis pentru a nu observa eu,  confuzia inca se putea citi pe feţele lor.

Sii ii si inteleg,  adica sa vezi un om care pare aparent normal,  sa leviteze in fata ta,  corpul sau sa se umple de dot felul de hieroglife,  si un spirit sa ingenuncheze înaintea lui,  si sa ii  mai şi spuna "prințesa ".

Pai scuzama oare chiar nu visez?  Da doamne sa visez. Oare ma vor mai accepta daca o sa le spun ca sunt fata diavolului? 

Nu nu nu nici gând,  poate ca o sa ma creada ca seman cu nush ce prințesa,  da o idee mai stupidă nu puteam gasi.

Dar de ce sa le dau ei explicaţi , le voi spune ce i-am spus si lui Nicole , acolo jos sunt considerată o persoană importantă.

"A uuuuuu".

Incep sa timp dinnou pentru ca si de data asta o durere  mare,  ma apasa in piept.

Imi ridic capul si ma uit la abdomenul si observ ca am o gaura in abdomen.. Panica ma cuprinde foarte repede.

"O doamne ce am acolo"

Spun speriata si Damon se uita urat la mine  ajungem in camera , dar ceilalti nu au intrat dupa noi,  stăteau toti la usa si ma priveau.

"Ce esti? "

Tipa nervos Damon la mine. Nicole intra in încăpere repede,  se pune in genunchi in fata mea,  iar din mâinile ei ies niste firicele albe care formează o sfera alba,  in momentul in care sfera a atins locul unde eram ranita,  am inceput sa tip,  si Nicole se uita la mine ingrijorata,  si imediat ce a vazut ca mai mult agravează situatia,  sa dat la o parte,  oprindu-se fin ce facea ..

"Spune"""!!!!

Sriga dinnou la mine Damon si mai nervos de data asta.

"Damon trebuie sa o transformi! "

Striga speriata Nicole la el,  dar el doar la mine se uita,  si avea o ura asa de mare in ochii de mureai de frica.

"Sunt o prințesa a iadului " d

Spun si toate persoanele care au asistat la aceasta confesiune,  au format un O perfect. Damon se uita si mai nervos la mine. 

"Eu nu am sa transform o tarfa a iadului "

Furia ma cuprindea usor usor , dar corpul meu nu mai avea nicio putere. Nu ma mai puteam misca.

"Eu as putea fi ultima speranta de a inchide vălul "

Spun si ma uit trista în jos,  asta era,  atat am platit pentru aceasta călătorie numita viata.

Imi inchid ochii,  pentru ca depumeam un efor mare pentru ai tine deschişi,  incerc sa a acomodez cu negrul din fata pupilelor

. Simt o mana pe bratul meu si o respiraţie fierbinte cum se sparge de clavicula mea. Simt dinnou durere de la abdomen si de la piept,  mai strig odata de durere,  fara a putea sa opresc acest tipat de durere.

Dar inceteaza durerea,  nu mai simt nimic,  nici durere nici parfumul lui Damon nimic nu mai simteam.

Aripa neagra Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum