Dupa ce ne-am ridicat de pe acel tron. Am ajuns in acel peisaj care imi arata camera mea, eu m-am trezit pe jos, iar aceea femeie statea undeva in camera. Dar eiu nu puteam sa vad, pentru ca odata ce m-am trezit in camera mea, mi-am adus aminte ca eram dezbracata, adica doar pieptulul era dezgolit, dar nu vroiam sa ma vada nimeni asa.
"Daţi ceva care sa o acopere."
Am simtit doua maini fragile pe bratul meu, doua maini fragile, sigur era Abigail pentru ca aceea femeie nu cred ca putea avea mainile atat de fine precum Abigail le are. Imi imaneaza o bluza, dar eu ma uit cumva ciudat la ea, ea intelege imediat ce vreau sa spun. Adica cum mama naibi sa ma imbrac ru cu aceea bluza cu acele aripi imense. Se duce catre dulap si imi aduce, un tricou cu spate gol care se lega undeva la spate in doua locuri, la gat si cealalta la betelia pantalonilor. O las sa ma ajute sa ma imbrac, si cand incerc sa ma ridic, picioarele mele, parca nu mai răspundeau la comenzi, si am simtit cum p greutate imensă ma atrage jos, mi-am inchis ochii aşteptând impactul cu podeaua, dar acest impact nu a mai venit, in locul acelui impact două brate puternice ma tineau, dar cu greu. Datorita faptului ca am niste aripii uriase. Nici nu le am de mult si deja le cam vreau dispărute, pana la urma trebuie sa ma obisnuiesc cu ele nu? Doar daca nu o sa fac in asa fel incat sa nu mai am nimic din toate puterile astea. Imi ridic capul si deschid ochii pentru a vedea cine imi este salvatorul, dar imediat ce am dat peste un ocean albastru am regretat, in fata mea statea Damon, iar ochii lui plini de uimire ma săgetau. Doamne baiatul asta ma omoara doar cu o privire. Incearca sa ma puna pe picioare, dar acelasi lucru ca adineauri sa întâmplat. Dar de aceasta data nu am mai cazut. Damon isi tinea bratul in asa fel încât ma sustinea. Atingerea lui era atat de fierbinte, incat as fi crezut ca ma sustine o soba nu Damon, atingerea lui este atat de diferită fata le comportamentul lui, el este rece si dur pe cand atingetile lui imi ard pielea, si mai ales sunt blande, foarte blande, fine, moi, sa ne trezim la realitate. Dar cum sa ma trezesc la realiate cand nu imi mai puteam lua ochii de la bauatul din dreapta mea, ma uitam in ochii lui, iar ochii lui erau coborâţi spre ceea ce cred eu ca erau bzele mele. Mi-am coborat si eu ochii spre ale sale perne moi. Aveau un rosu intens, atat de mari si carnoase, strigau dupa o unire cu ale mele . O tuse falsa se aude din fata nostra, eu impreuna cu Damon ne ridicam privirea catre peesoana care a tusit, si instant simteam cum tot sangele din corpul meu se ridica pana in obraji. Aceea femeie se uita la noi cu mulţumirea ca ne-a făcut atenţi si isi desprinde buzele pentru a cuvanta."Cred ca va intrebati ce caut eu aici. "
Se uita in jur, si la fel fac si eu, acum nu mai statea nimeni la usa, toti erau inauntru, mai precis pe patul meu, stateau toti ingramaditi si priveau spre femeia din fata lorcu o adoratire toatală, de parca ar fi niste copii care o vedeau pe mama lor si o apreciau foarte tare, pebtru ceva ce făcuse. Toti parca erau erau vrajiti de frumuşetea ei, inafara de mine si de Abigail care se uita urat la Joshua. Imi indrept privirea si Damon sr uita cu aceiaşi adoratie la femeia respectivă. Ce aveti ma baieti? Vedeti o fata si deja imi spalati podeaua cu limba? Off baieti astia, cum vad o fata cum ridica coada, acest gând ma facut sa zambesc amintindu-mi ca Joshua ar putea sa dea din coada la propriu.
"Cum spuneam va voi raspunde de indata, eu a trebuit sa va dau vestea, su aceasta fiind urmatoarea..... "
Vorbele ei s-au orpit, acum parca incerca sa isi aleaga cuvintele. Pana la urma ce ne va spune tot acelasi impact va avea, adica chiar daca ne zice frumos sau urat tot aceaşi stare vom avea, depinde si de vestea pe care ne o va da.
"Tu esti un inger negru, considerat cel mai puternic. "
Isi îndreaptă mana spre mine, degetul ei fiind atintit spre mine.
"Iar voi doi... "Astia fiind Damon si Alexander. "Veti fi gardienii Ingerului Negru"
"Precum cred ca stiti, un inger negru are si doi gardieni. Acest înger este predestinat salvãri planetei . Iar voi..... "
Aceştia fiind Abigail si Joshua
"Voi sunteti un cuplu ciudat"
Toti din încăpere am inceput sa radem, ma asteptam tot la un titlu dinasta suprem dar nu, ea le-a complimentat iubirea. Ne oprim din ras, pentru ca pana la urma, a fost o gluma, am ras si acum sa revenim pe pământ. Eu sunt un inger negru, ok acum chiar ca sunt data peste cap rău de tot, sunt si fica diavolului si sunt si inger negru, noroc ca nu mai sunt vampir. Adica chiar nu mi-ar fi plăcut sa ma trezesc cu aceii colti înfipţi in buza, doar ca am visat ca mananc un Hamburger.Alexander si cu Damon erau gardieni mei, dar pana la urma de ce are nevoie un inger negru de gardienii, adica nu s-ar presupune ca este cel mai puternic, adica ea asa a zis.
"Dar de ce am nevoie de... "
"Gardienii? Pentru ca mulţi daca afla de puterea ta, va face intr-un fel ca sa iti ia puterea, si nu cred ca o va folsi in scopuri pasnice. "
Dar cine a decis chestia asta? Adica pana la urma daca eu voi alege tabara raului. Ca pana la urma de unde sunt ei siguri ca eu nu sunt rea?
"Acum poate ca te intrebi de ce tu. Si cum ca poate nici tu nu esti sfanta, nu nu esti si nimeni nu este. Dae atat timp cat tu te-ai nascut cu această putere, si mai ales esti si pura, sunt foarte mari şanse să nu alegi sa distrugi lumea. Iar daca asta vei alege. Va trebui sa iti iau puterile. Si da pot face asta, pentru că eu am puterea de a lua si a da putere. Nu am dat niciodată si nu am luat niciodată, chiar daca am aceasta putere nu a fost nevoie. "
Acum chiar cred ca femeia asta imi citeste gandurile.
"Dar de ce noi ? "
O voce groasa atrage toate privirile in dreapta mea , cel care vorbise nu era nimeni altul decat Damon. Care acum strânsoarea lui era mai puternica. Daca pana acum încerca sa ma Faca sa am echilibrul necesar pentru a sta in picioare, acum el ma tine atat de strâns incat am impresia ca nu vrea sa imi mai dea drumul. Incepea sa ma doara pentru ca ma tinea tot mai strâns , dar nu vroiam sa imi dea drumul, si nu numai ca presupun ca îmediat ce imi va da drumul voi cadea, dar nu vreau sa imo dea drumul pentru ca ma simteam atat de bine in braţele lui.
CITEȘTI
Aripa neagra
VampireViata Angelei nu a fost chiar grozava , abandonată de la naştere, ea a stat la mai multe familii pana sa isi gaseasca o casa stabila. Dar ce se va intampla cand ea va patrunde in viata a doi fraţi ? Oare intrebarile pe care ea si