"Ce doamne iartă-mă ati facut? "
spune Alexander nervos, spre noi."Am intrat in cusca cu ea". Spune si îndreaptă un deget spre mine.
"Ti-am spus sa nu te baţi cu ea".
Spune nervos spre el, Joshua si Nicole uitandu-se urat la el. Acum eram toti in bucătărie, eu cu Damon si cu Joshua stateam jos, iar restul im picioare.
"E fata si tu nici macar nu sti sa te controlezi , daca i sa-r fi întâmplat ceva mai.... "
Dar nu apuca sa mai spuna ceva ca ma ridic nervoasa, si lovesc cu pumnul in masa, "Din cate se poate vedea pot sa ma descurc si singura, si nu am nevoie de dadaca , si in primul rand a fost ideea mea, nu a lui, iar el a acceptat!"
Spun , iar toti din camera se uita la mine cu uimire , inafara de Damon care de cand ne-am batut pe fata lui nu mai apare niciun sentiment.
Ma ridic de la masa si a duc in ceamera mea, imi fac un dus de vreo cateva ore şi ma uit in oglinda, aveam o vânătaie urata pe obrazul stang, si arcada dreapta sparta , se putea vedea firicele de sange care curgeau in jos, şi pe abdomen aveam câteva vanatai si pe mâini si pe picioare.
Ma imbrac rapid, si usa de la camera mea se deschide usor, pe ea intrand Nicole cu o tava de mancare in mana. M-am asezat in pat, si Nicole a asezat tava pe noptieră si sa apropiat de mine.
"Uita'te la mine copila "
Spune, iareu imi ridic capul spre ea. Această imi atinge arcada si din mainile ei iese o lumina rosie.
Imi imchid ochii, si simt cum durerea de la arcada a dispărut definitiv, deschid ochii si ma uit la ea, imi pun mana la arcada si observ ca rana a dispărut. Ma uit confuză la Nicole..
"Esti si tu inger? "
O intreb si aceasta schiteaza un zabet..
"Nu copila sunt o Vindecătoare , eu pot vindeca orice rana, doar atat"
"Multumesc"
Apoi ea pleaca lasandu-ma singură im camera, mănânc ce mi-a adus Nicole si ma asez in pat, era dabia 6.
Dar nu stiam ce sa mai fac. Imi iau o geaca pe mine si ies afara din casa, vatul imi alina fata fierbinte. Ma uit spre padurea si parca vad doua pupile negre, clipesc crezand ca am vedenia si acele pupile au dispărut, cine stie, poate ca sunt foarte obosita, si mi-am imaginat. Trag aer in piept, si ma plimb prin curtea mare, apoi dupa ce am vazut ca sa întunecat am intrat in casa.
"Angela unde ai fost te-am cautat peste tot."
Spune Alexander, si îngrijorarea se citea pe fata lui.
"Am fost pana afara, dar de ce ma căutai? "
"Hmm. Nimic vroiam doar sa vad cum te mai simti"
"Ma simt bine"
Băiatul asta ascunde ceva, acum ma găsit, de ce mai este îngrijorat?
"Ok, hai sa mergem sus"
Ajunşi in cameră mea, ma asez pe pat, acesta facand in tocmai ca si mine.
"Care e faza?"
Nu spune nimic si isi duce mana la ceafa. Se încrunta si deschide gura pentru a spune ceva, dar imediat sare pe mine si ne adapostim pe podea, pentru ca geamul sa spart si sarea bucăţele din el împreună cu bucăţi din perete. Ne ridicam capul amandoi si ne uitam la geam. Alexander si cu mine increnim in fata noastră se afla o dihanie de vreo 2 metri era îmbrăcata cu o pelerina neagra care ii acoperea fata si tot corpul, doar ochii se puteau vedea.
"Spiritele". Stiga Alexander ca bezmeticul, isi scoate colţi ochii lui făcându-se in intregime negri, ma aruncă sub pat şi sare spre dihanie, de sub pat aveam vizibilitate destul de buna. Cand sa ajunga la dihanie aceasta, scoate o mana lunga si osoasa, care ma face sa tremur si mai tare, ma bag mai supat ca sa nu ma observe. Deodata usa sare din balamale si pe ea intra varcolacul si Damon, acesta ca si Alexander avea ochii Rosi si pe langa ei se putea vedea niste firicele negre nu tocmai mici (poza la media) . Se napustesc amandoi asupra dihanie , dar si ei sfârşesc ca si Alexander in perete, erau toti trei acolo, in perete erau 3gauri asamatoare corpurilor lor , si ei stand rezumaţi. Aveau ochii deschisi toti, dar parca ceva ii tine acolo, ma uit spre dihanie si observ ca mana ei dreapta este indteptata spre ei. Din mana ei ieşea o rază negra care se îndrepta spre băieţi, atunci am sarit din pat si m-am aruncat in fata razei aceleia. M-am uitat la băieţi care acum pe fata lor se citea îngrijorarea, pe fata lui Alexaner si a lui Joshua. Damon se uita la mine ca la un televizor, m-am intors cu fata spre dihanie, si observ din ochii ei ca era tare suparata. Acum avea ambele mini împerecheate , ieşind o raza si mai mare.
Simteam cum picioarele imi cedeaza si cad, prin fata ochiilor mi-am vazut toată viata, ca pe un film la cinema, dar asta nu era un film era viata mea.
"Misiune îndeplinită"
Se aude o voce grava si foarte groasa.
Durerea imi cupride tot corpul, acum nu mai era dihania acolo dispăruse, dar eu ma aflam intr-o spera neagră, care parea de nepatruns.
Il vad pe alexander cum incearca sa pătrundă in acest voal. Dar de fiecare data cand atingea voalul il ricosa in perete. Vad cum buzele luo se mişcau dosperate apre Damon care stătea nemişcat si ma privea, in momentul ala Damon isi ia avant si patrunde in voal, ma ia in brate si iesim din voal împreună.
"Te rog nu-mi da drumul"
Spun si vad ca negura aceea se apropia de mine, apoi vad doar negru in fata ochiilor, iadul mi-a trimis o invitatie, iar eu am acceptat-o.
Asta a fost am murit.
CITEȘTI
Aripa neagra
VampireViata Angelei nu a fost chiar grozava , abandonată de la naştere, ea a stat la mai multe familii pana sa isi gaseasca o casa stabila. Dar ce se va intampla cand ea va patrunde in viata a doi fraţi ? Oare intrebarile pe care ea si