Oğuz uyandığında yanında birini görmeyi beklemiyordu. Doğruldu ve yataktaki
güzelliğe baktı. Kim olduğunu tanımıyordu ama bu onu daha önce hiç durdurmamıştı. Dün gece de her zamanki gibi içkiyi fazla kaçırmış, bu kez bu güzelliği ağına düşürmüştü. Üzerlerindeki ince çarşafı kaldırıp kızın vücuduna baktı. " vay Oğuz bu kez taş gibi bir hatun düşürmüşsün" diye düşündü kendi kendine. Daha sonra kalkıp giyindikten sonra tanımadığı evin içinde gezinmeye başladı. Küçük ama şirin bir evdi burası. Salondaki kitaplığa bakarken yataktaki kız da uyanmıştı. Çarşafa sarınıp salona gelen kızı görünce Oğuz birinci kuralını -Kız uyanmadan kaç kuralı- uygulamadığına sevinmişti. Kız gerçekten kusursuzdu."Sen daha gitmedin mi ya?"
"Bi selam vermeden gitmeyeyim dedim ama kötü yaptım herhalde."
"Hımm anladım. Aramızdaki durumu açıklamak için mi kaldın? Öyleyse eğer merak etme ben bildiğin kızlara benzemem. Uyanır uyanmaz şimdi biz neyiz tribine girmeyeceğim yani. Yoksa vicdanın elvermedi de kahvaltıdan sonra mı kaçacaktın? Rahat ol gidebilirsin. Bununla yaşayabilirim "
"Açıkçası ben ismini öğrenip kaçmayı düşünmüştüm. Böyle güzel bi kızla bir daha görüşebilmeyi çok isterim çünkü. "
"Ah onu malesef öğrenemezsin. Kurallarım gereği tek gecelik ilişkilerime ismim de dahil hiçbir kişisel bilgimi vermiyorum. Şimdi banyoya gireceğim. Umarım çıktığımda burda olmazsın."
"Peki ya olursam? "
"Olursan bildiğin kızlara dönüşebilirim."
Oğuz gülümseyerek arkasını döndü ve çıkışı aramak için gözlerini evin içinde dolaştırdı. Tam çıkacakken ceketini unuttuğunu farkedip odaya geri döndü. Yerdeki kıyafet yığını içinden ceketini bulup çıkmaya dönerken komodindeki plaket dikkatini çekti. Yaklaşıp okumaya başladı.
DENİZ GÜLERCAN
İSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME BÖLÜMÜNÜ BİRİNCİLİKLE BİTİRDİĞİNİZ İÇİN BU PLAKETİ ALMAYA HAK KAZANDINIZ. SİZİ TEBRİK EDER, BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİZ.Oğuz bir kahkaha atıp evden çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TENLERİN SEÇİMİ
RomanceHayatı her zaman hafife alan, kadınları umursamayan, çapkın bir adam; yaşanabilecek en zor şeylerden birini yaşayan, aşka güveni kalmamış, kendini tek gecelik ilişkilerle avutan bir kadın, ve ikisinin de alışık olduğu bir gece... Bir kişi bir insanı...