MERHABA ARKADAŞLAR :)
YENİ VE UPUZUN BİR BÖLÜMLE YENİDEN KARŞINIZDAYIM :) GECİKMENİN DE ETKİSİYLE BAYAĞI İÇİME SİNEN BİR BÖLÜM OLDU. UMARIM SİZ DE BEĞENİRSİNİZ :)
HEPİNİZİ SEVİYORUM, İYİ OKUMALAR :)
Gecenin etkisiyle Deniz sabah yatağından zorlukla kalktı. Başının ağrısıyla mutfağa girip raftaki ağrı kesicilerden iki tanesini bir dikişte içtikten sonra odasına gidip gece dört bir yana fırlatırcasına attığı kıyafetlerinin hepsini bir araya topladı ve bir seferde hepsini alıp banyodaki kirli sepetine tıktı. Çıkarken Melis'in ne yaptığını merak edip odasına gitti ama Melis odasında değildi. Eskiden olsa "kim bilir nerede sabahladı." Deyip umursamazdı ama artık ikisi de o hayatı bırakalı çok olmuştu. Bu yüzden tam onu arayacakken kapının açılma sesiyle kapıya doğru gitti. Tahmin ettiği gibi Melis gelmişti.
"Neredesin kızım sen?"
"İlter'de kaldım bebeğim sakin ol. Artık o eski Melis yok karşında. "
Deniz Melis'in bu sözleriyle az önce düşündüklerini hatırlayıp gülümsedi.
"Ah, biliyorum bebeğim. İkimiz de o eski biz değiliz. "
Melis de Deniz'in bu sözlerine gülümsemişti ama buruk bir gülümsemeydi bu. Deniz bunu fark edince merakla sordu:
"Ne oldu sana be? Eski hayatını mı özledin yoksa?"
"Saçmalama salak. Bir şeyim yok. "
"Kızım ne oldu o zaman ne bu surat? Bir şey mi oldu İlter'le?"
"Hayır, hatta çok güzeldi. Hiç beklemediğim kadar güzeldi hatta. "
"Ee niye böylesin o zaman. Yoksa beklemediğin bir anda mı sonlandı?"
Melis Deniz'in imasını anlayıp yine buruk bir gülümsemeyle karşılık verdi:
"Öyle bir şey yaşanmadı ki."
"Oha bir dakika. Yoksa siz hala birlikte olmadınız mı?"
"Aynen kaç aydın birlikteyiz. Ama sarılıp uyumaktan öteye geçmedik. "
"Melis pardon ama gerizekalı mısın kızım sen? Kızım ne güzel işte çocuk o gözle bakmıyor demek ki sana. Bunda kafana takacak ne var?"
"Ya evet haklısın da eski hayatımın bana getirdikleriyle bildiğim bir şey var ki o da erkekler sadece sarılıp uyumayı sevmez. Meraklı değilim tabi o işi yapmaya ama hiç yeltenmedi bile ya. Bir sorunu mu var acaba ya da benimle ilgili bir sorun mu bu? Ya da en kötüsü aldatıyor mu beni ya çok korkuyorum işte. "
"Bebeğim eski hayatındaki erkeklerle İlter'i kıyaslayamazsın ki. Bu çocuk öyle bir çocuk olsa en başında niyetini belli ederdi zaten. Aldattığını da hiç düşünmüyorum ben. Seni korkutmamak için yeltenmiyordur bile bence. "
"İyi de bu çocuk beni biz başlamadan çok önceden takip ediyordu. Hatırlıyosun, anlattım sana. Benim önceden nasıl biri olduğumu çok iyi biliyor. Korkmayacağımı tahmin etmez mi?"
"Ya asıl o yüzden denemiyordur işte kızım. Şimdi öyle bir şey istese senden, öncekilerden ne farkı kalacak?"
"Off, bilmiyorum Deniz ya. İnşallah dediğin gibidir. Siz ne yaptınız Oğuz'la?"
"Biz de ilk defa bütün gece birlikte takılıp hiç bir şey yapmadan ayrıldık. Ya Melis, bu çocuk dün gece benimle sevişmedi. Yoksa beni aldatıyor mu? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TENLERİN SEÇİMİ
RomanceHayatı her zaman hafife alan, kadınları umursamayan, çapkın bir adam; yaşanabilecek en zor şeylerden birini yaşayan, aşka güveni kalmamış, kendini tek gecelik ilişkilerle avutan bir kadın, ve ikisinin de alışık olduğu bir gece... Bir kişi bir insanı...