1.dalis. pratesimas..

54 4 0
                                    


              
Praėjus pamokoms su Kloja laukėm autobuso. Simona prapuolė , bet neturėjau nuotaikos jos ieškoti. Atvažiavus autobusui Kloja įlėkė pirma. Išpaskos ir aš. Susėdom gale.
Pajudėjus autobusu visiškai sudribau kėdėje. Neturejau nuotaikos džiaugtis.

-Ko tokia surūgus?-pasiteiravo Kloja.
-Tiesiog neturiu nuotaikos,-dirptinai šyptelėjau jai.
Kloja suraukė antakius ir nusisuko nuo manęs.
-Atsiprasau,-tylia sumurmėjau sau po nosim.Ji atsisuko ir dar labiau išsišiepė, jog išpešė iš manęs atsiprašymą.
-kas?-greitai paklausiau dar vis išsišiepusios Klojos.
-Ne,ne , nieko,-sumalė liežuviu ji-Laimėjau,-sau po nosim murmėjo ji.

Sustojus autobususi išlipau ir pradėjau skubeti link namų.Ir atsiminiau ivikį ryte.

*

Taigi pradedu dieną kaip ir kiekviena rytą .
Atsikėliau ir greitai nulėkiau į antra aukštą apsirenkti ir sutikau mamą sėdinčią kambarį ir žiūrinčią pro langą. Mama atrodė labai nusiminusi. Atidžiau apžiūrėjau kambarį ir pastebėjau kad tėčio šiandien namie nebuvo.Jis dažniausiai kriuksiojo lovoje.

-Kas nutiko ? - Atsargiai atsisėdau šalia jos.
Mama atsisuko ir nusišypsojo dirbtina šypsena . Man pasirodė labai keista.

-Gal a.... - bandžiau prasižioti bet mama pradėjo pirma.

-Nieko , brangute , eik ruoštis.-Liūdnai ištarė ir nusisuko.

-Bet man rūpi , kas nutiko?- Vėl pratariau.

-Papasakosiu vėliau , o dabar eik ruoškis į mokyklą, - tarė mama ir sumurmėjusi parodė į duris.

-Ne!-greitai užrekiau-Aš noriu žinoti,mama,- žiurėjau jai tiesei i akis.

 Mama nusuko nuo manes akis ir vel spoksojo pro langą.Mačiau kai ji tuoi pravirks. Greitai apkabinau ir pradejau glostyti jos nukara.

-Aciu..,-drebanciu balsu suniurnejo ir dar stipriau apkabino.Atsitraukusios vel tesėm šnekučiavimasi bet pakrypom ne ten..

-Nagi pasakyk kas nutiko,-paglosciau jai nugara.
-Na supranti, dukrele, buna, kad kai kaškas susipyksta ir išėjas dogiau niekada nebegrįšta,-pradejo pasakoti.

-Ar cia del tetčio?-pakėliau antaki.
-na...-vos jai pravėrus burna as griebiau jai uz rankos.
Jau supratus apie ką kalbėjo mama garsei sužviegiau-Kur tėtis?!
Mama sutriko pažvelgiau į jos akis, mačiau ,kad mama suprato jog žinau kas atsitiko ir nuleido galva žemyn.

-Jūs išsiskyrėt!!!- sužviegiau dar kartą ir greitai atsistojau iš sėdėjimo pozicijos.

Mama sedejo visiskoje panikoja nuo mano tokio kvailo elgesio.
-Brangute as suprantu bus sunku su tuo susitaikyti..-mama bande mane raminti.

-sunku sakai!-vel užkėliau balsą.

Mama neišlaukus kol pabaiksiu visą šitą pykčio priepuolį sučiupo man už rankų ir pasodino sale stiprei apsikabindama.
Panardinau galva i jos petį ir nesulaikius ašarų pravirkau.

Mama siūbavo tai į dešinę ,tai į kairę tokiu būdu mane ramondama.

Atsistojusi letai žingsnevau link kambario durų. Sustojus dar kartą atsisukau į ją .Ji dar vis sėdėjo ir žiūrėjo pro langą.

Šešėlių Gyvenimas. (BAIGTA)Where stories live. Discover now