1. dalis. 11.

10 2 0
                                    

Kambaryje tamsu nieko nesimato. Žvelgiau į tamsą ir mąsčiau apie mama , šeima. Kodėl taip turėjo nutikti? Tai aš kalta , kad pabėgau. Gal mama važevo manęs ieškoti ir pateko į avariją?

Nuvijau mintis tolyn ir užmerkiau akis.


Rytas

-Kelkis mieagančiojo gražuole,-Kloja įėjo į kambarį ir atitraukė užuolaidas.
-Dar 5 minutes,-garsiai sumurmėjau.
-Na gerai, bet ti 5 minutes,-parodė į laikrodį kabantį ant sienos.
-Aha..,-vėl sumurmėjau.

Išgirdau durų trinktelėjimą ,ji išėjo. Atsisėdau ant lovos ir pagriebiau telefoną.

Aš: labas rytas!
Markas:labas rytas :)
Markas:ką veiksi šiandien?
Aš: žadu eiti apsipirkti
Markas: galiu kartu?
Aš: Nemanau,kad tau patiktų su manim slankioti po visokių rūbų parduotuves.
Markas:Tai ir aš ką nors nusipirksiu
Aš: Kaip nori
Aš: suitiksim 17:00
Markas:gerai

Išlėkiau su telefonu rankose į virtuvę.
-Labas rytas,-išsišiepė Kloja.
-Labas rytas,-atsisėdau prie stalo.

Kloja skaitė kažkokį žurnalą. Aš gėriau arbatą. Po kokių 10 minučių Kloja išsižiojo ,bet vėl uždarė savo burną.
-Kas nutiko?,-nuėjau prie kriauklės ir įdėjau puodelį į ją.
-Ne,nieko,-ji atsiduso ir vėl įniko į žurnalą.

-Kažką perskaitiai žurnale?,- atsisėdau atgal prie stalo.
-Na taip,-sumurmėjo ji.
-Gal norėsi su manimi eiti apsipirkti?-pakėliau akis į ją.

-Gerai,-Kloja užvertė žurnalą ir padėjo jį ant stalo.

Susitvarkėm kambarius,persirengėm , buvom parduotuvėje apsipirkti maisto. Grįžusios viską sukrovėmia į spintas,pieno produktus į šaldytuvą.

Pažėjau į laikrodį 16:43. Gerai turim dar 17 minučių susiruošti. Parodžiau Klojai ,kad jau beveik laikas į parduotuvę. Mes ėmėmės ruoštis.

Mano telefonas suskambėjo. Atėjo žinutė.

Markas: Na aš jau
Aš: gerai ateinam

Įsikišau telefoną į kuprinę ir paraginau Kloją ,kad pasiskubintų.
Nusileidusios žemyn sutikom Marką. Jis stovėjo prie automobilio ir kažką naršė telefone.

Pasisveikinusios su juo įsėdomia į mašiną. Užvedus mašiną pajudėjom iš vietos. Išsitraukiau iš kuprinės ausinukus ir telefoną. Pasijungus muziką įsidėjau ausinukus į ausis ir isipatoginau kėdėje. Padėjau galvą prie lango ir žvelgiau į mėlyną dangų.

Sustojus automobiliui supratau ,kad mes jau vietoj. Išlipom iš mašinos ir įžengėm į pastatą. Nulėkėm į parduotuves apsipirkti.

Po 2 valandų

Dabar sėdim mašinoi. Mašina pilna krepšių su rūbais,batų dėžių ir dar daug ko. Aš nusipirkau plėšytus džinsus, didelį vilnonį megstinį, trumpą raudoną maikutė, keletą sportbačių ir juodą odinę striukę.

Kloja pirko visiškai tą patį ,tik gal kitokio stiliaus.
Markas nusipirko sportbacius ir naują striukę.

Grįžusios namo viską susidėjom į spintas ir ėjom gaminti vakarienę. Klojos mama turėtų grįsti už geros valandos, tad pradėjom viską ruošti.

Po valandos grįžus Klojos mama pavakarieniavo ir ėjo į kambarį tvarkyti visokių darbo reikalų. Mes Nulėkėm į svetainę ir pasijungėm televizorių. Susiradusios filmą pradėjom žiūrėti

Atsinešėm spragėsių prie kino.

Baigusios žiūrėti filmą. Susitvarkėm išmėtytus spragėsius,nes Kloja netyčia išpylė visą bliūdą su jais.

Pasiėmiau telefoną ir pažvelgiau i jo ekraną. Rodė 21:59. Jau reikės eiti miegoti nes rytoi anksti kelsiuosi į mokyklą.

Grįžau į svetainę. Kloja buvo atsisėdus ant sofos.

-Kloja ką man daryti?-susiėmiau už galvos-Aš neturiu nieko mokyklai. Neturiu vadovėlių ,nieko.
-Negali grįsti namo ir visko pasiimti?-Kloja pakėlė antakį.
-Negaliu neturiu raktų plius jau sutiame,-atsisėdau šalia jos.Ji tik linktelejo.

Nagi galvok,galvok! Mane mokytojos nudės.
Pala,pala,pala. Jau žinau! Paskambinsiu tėčiui.

Pasigriebiau telefoną ir surinkau numerį.

-Alio,-pasigirdo duslus balsas.
-Alio, labas tėti,-atsiliepiau.
-O sveika mieloji,kas nutiko?-atsikosėja jis.
-Turi namų raktus?
-Taip brangute turiu,-patylėjo jis-Aaa ,dabar man aišku tau juk reike mokyklos daiktų, tiesa?
-Taip,-atsidusau.
-Gerai mieloji galėsiu nuvažiuoti paimti keleta tavo daiktų. Brangute aš tau viską atvešiu 7:00. Ai ir dar vienas dalykas kur man tau viską atvežti?-jis paklausė.
-Parašysiu tau ryte adresą,-padėjau ragelį.

Atsistojau ir nužygevau į savo kambarį miegoti.

Šešėlių Gyvenimas. (BAIGTA)Where stories live. Discover now