Nuleidau galvą ir laukiau ašarų. Kloja puolė man į glėbį.
Abi stipriai apsikabinom.
**
Sėdėjau parke . Laukiau kol ateis Simona. Susitarėm susitikti.Sėdėjau ir tuščiai žvelgiau į apsiniaukusį dangų.
Mano žvilgsnį nutraukė Simonos plepėjimas telefonu. Ji atnešė man karštos kakavos ir atsisėdo šale.
-Na tai pasakok, - Simona gurkštelėjo kakavos-Kas nutiko?
(Papasakojius)
-Taigi dabar neturiu kur eiti,-nuleidau galvą žemyn.
Simona susiraukė. Ir greitai atsistojio.
-Gal geriau norėtai pernakvoti pas mane?-Nusišypsojusi išsiėmė telefoną....-Taip,taip man tinka,-taip pat atsistojau.
Abi pradėjom vaikščioti parku, grožėtis vaizdais.
Simonai paskambino mama.-Alio, taip , ne nenoriu, ar gali siandien nakvoti pas mus Agnė? Mes būsim tyliai,-Simona padėjo ragelį.
-Leido,-sucypė ji.Linktelėjau ir ėjau toliau. Praėjusios parką atsidūrėme prie Simonos namo. Nužengėm į vidų , iš kart mus pasitiko jos mama.
-Labas , nesušalotia?-Ji paėmė mano paltą ir pakabino.
Abi papurtėm galvas. Simona parodė ,kad sekčiau jai iš paskos. Jos kambarys tikrai pritrenkentis. Labai faina ir jauku.
Mano akį patraukė dviaukštė lova. Dar kartą pažiūrėjau kambarį , prie lango stalas , žalios užuolaidos, rausvi tapetai. Kitame kambario kampe buvo dar viena lova bet daug didesnė.Tikriausei Simonos.
-Nepyk jai čia ir mano sesė bus,-ji išsišiepė-Na galėsi su ja pažaisti , jai dar tik šešeri.
Pakėliau antakius .Jos mažajai sesutei dar tik šešeri. Aš visiškai neturiu jiokios patirties žaisti su mažais vaikais!
-Netrugdys, manau dar viena kompanija praverstų,-taip pat nusišypsojau. Ji parodė pirštu į lovą kampe. Maniau ten Simonos lova.
Linktelėjau ir padėjau kuprinę ant jos.
Atsisėdau ant kėdės ir stebėjau ją. Ji tvarkesi sukuistą kambarį.Per duris įsiveržė jos sesutė.
-let it go, let it go (daina iš FROZEN 😂) ,-strykinėjio ji po kambarį ir dainavo.
Ji manes net nepastebėjo. Laikiau juoką. Simona jau buvo visa raudona kai burokas.
Jos sesutė sikrai miela. Na kaip mažas vaikas.
-Nagi saulute ,-Simona sustabdė savo sesutę-Agne susipažink su Lėja,-Lėja bėgo mane apsikabinti ir šoko man į glėbį.Stipriai apkabinau ją. Paledus ji pradėjai cypauti.
-labas Agne,-ištiesė savo maža rankute. Paspaudus rankute atsistojau. Simona buvo išsišiepusi iki ausų ir žiūrėjo į mano reakcija. Aš buvau begalo laiminga. Net nežinau kodėl? Gal dėl to , kad supratau koke laimė yra turėti sesute.
-Gal norėtai ko nors?-simona pakėlė antakį.
Aš linktelėjau.
-Gerai einam į virtuvę,-ji parodė į duris.Lėja sekė paskui mus.Virtuvėje pasiruošėm arbatos su sausainiais ir grįžome į kambarį.
Valgėm sausainius , užsigerdamos arbata.
Vakaras
Susitvarkėm sukuistą kambarį ir pasileidom filmą.
Atsinešėm spragėsių. Sugulėm į lovą ir smoksojiom į kompiuterio ekraną.**
Pasibaigus filmui užvertėm kompiuterį ir atsigulėm į savo lovas.
-Labanakt visom,-Užgesino Simona šviesą.
-Labos,-apsiverčiau į kitą pusę ir užmerkiau akis.-Labanakt,-Lėja susisuko į kaldrą.
Rytas
Atsisėdau ant lovos nieko nebuvo namie nė Simonos, nė Lėjos , nė Simonos mamos.
Aš viena. Ką man dabar daryti. Pasiėmiau telefona. Ką?! 12:46. Aš mokykloja net nebuvau ,manęs neprikėlė!
Ėmiau panikuoti . Paskambinau Simonai.-Alio,-atsiliepė ji.
-Am... A... Siandien reike į mokyklą?-vis dar stovėjau prie lovos.
-Ne,-Simona ėmė juoktis-ju-k la-a-isva-a,- jos balsasa drebėjo nuo juoko. Suurzgiau į telefoną.
-O tai kodėl aš viena namie?-atsisėdau atgal ant lovos.
-Aš su mama ir sesute esu parduotuvėje tuoi grįšim,-padėjo ragelį.
Apsirengiau, susitvarkiusi lovą ,nulėkiau i virtuvę.
Pagaminau arbatos . Ir laukiau jų.**
Labukas
Gana trumpoka bet manau įdomi.
Komentaruose galite paklausti ką nors apie istoriją, gal kas neaišku?
Lauksiu!!!!!!
YOU ARE READING
Šešėlių Gyvenimas. (BAIGTA)
SpiritualNa Šešėlių Gyvenimas nėra toks ir lengvas. Patikėk žinau , nes as pati kaip šešėlis. Beje mano vardas Agnė. Kaikurie žmonės teigia kad tai ne problema jai tavęs nemato draugai, nekalaba, nesisveikina, net mokytojos manęs nemato. Gal aš tikrai kaip k...