1. dalis. 28.

21 2 0
                                    

Staiga manę pažadino šaltis perbėgęs mano kūnu. Susiriečiau ir stipriai įsikibau Markui į ranką,tap bandydama sušilti. Staiga ranka dingo. Greitai pramerkiau akis. Mačiau kaip Markas greitai nulėkė prie adaro lango ir uždarė jį. Grįžęs jis vėl atsigulė šalia manęs. Apsikabinęs manę jis ėmė šildyti mano liesą kūnelį.

Marko pozicija

Grįžęs prie lovos atsiguliau šalia drebančio Agnės kūnelio. Stipriai ją apkabinau ,taip bandydamas ją sušildyti. Čia gan šalta. Mergina ėmė tolygią kvėpuoti. Jos gilus kvėpavimas rodė , kad ji vėl užmigo. Kažin kiek valandų? Pakėliau galvą aukštyn. Ant sienos laikrodis rodė lygiai septintą ryto.

Laikas keltis į mokyklą,bet aš nenoriu pažadinti Agnės. Ji toke miela kaip miega. Ai, tegul miega. Pasakysiu mokytojoms,kad ji serga.

Agnės pozicija

Plačiai pramerkusi akis greitai šokau iš lovos. Kur Markas?! Kodėl jis manęs neprikėlė?

Dabar 12:36. Staiga mano akį patraukė lapelis ant staliuko. Paėmiau lapelį ir ėmiau skaityti.

Parašyta:

________________________________________

Labas rytas. Tu į mokyklą šiandien neisi.

________________________________________

Ką, kodėl man neiti į mokyklą? Na aš jau seniai vėluoju,bet kodėl turėjau neiti?

Padėjau lapelį atgal į jo rastą vietą. Persirengusi ir pavalgiusi nulėkiau į svetainę.

Staiga lauko durys prasivėrė. Jau Markui baigėsi pamokos?

Markas įžengė į svetainę ir atsisėdo šalia manęs, ant sofos.

-Kodėl taip anksti grįžai?-pakėliau antakį.
-Na, man mokytoja liepė grįsti namo ir tave slaugyti,-šyptelėjo vaikinas.
-Aš nesergu,-suraukiau savo kaktą.
-Aš nenorėjau taves žadinti,tu taip gražiai miegojai,- jis nesustojo šypsojasis.
-Tu žiūri kaip aš miegu?-pakėliau abu antakius.

Markas ėmė kikenti. Jis palinkėjo. O varge, berneli tu berneli kur tu žiūri.

**

Dabar miegu savo kambaryje. Markas savo kambaryje kažką daro. Kambario durys atsidarė,bet buvo greitai uždarytos. Negalėjau pakelti galvos, pažvelgti kas atėjo. Buvau per daug užsnūdusi.

Marko pozicija

Uždarias Agnės kambario duris ir nužvelgiau merginą. Ji buvo susirietusi ir panardinusi galvą pagalvėje. Atsisėdau ant kėdės šalia lovos. Ėmiau žiūrėti į miegančią Agnę. Ji varo manę iš proto.
Buvau toks išsigandęs kaip ji pabėgo. Turėjau eiti jos ieškoti. Neradęs jos ėjau namo, nes maniau, kad ji bus grįžus. Vakare išėjau vėl jos ieškoti. Radau merginos sušalusi kūnelį laukuose. Nuvežiau ją į ligoninę,nes ji buvo balta kaip popierius.

Staiga mergina pasimuistė lovoje. Pažvelgiau į ją. Miegalė.

Nejučia man ėmė merktis akys. Man laikas jau taip pat miegoti. Ale,vakar nereikėjo man tiek filmų žiūrėti.

Neilgai trukus užmigau.

**

Staiga pajiutes šaltus pirštus sau ant rankos kruptelejau ir greitai atsimerkiau.

Agnės pozicija

Lėtai pramerkiau akis. Prieš akis išvydau Marką. Jis visas susikūprines sėdėjo ir miegojo ant kėdės.
Jam nepatogu. Ištiesiau ranką ir silpnain jį pajudinau. Staiga vaikino akys ėmė klapsėti.

-Ką? Kas nutiko?-jis ėmė klausinėti ir greitai atsistojo.
-Nieko,-Pasislinkau duodama jam vietos-Gulk.
-Ne,man ir taip patogu,-jis ėmė atsikalbinėti.
-Gulk ir jokių atsikalbinėjimų,-parodžiau vietą šalia savęs.
-Ne..,-jis ėmė vėl kažką murmėti, bet aš jį pertraukiau.
-Markai,-suurzgiau.

Jis tik atsidusi ir atsigulė šalia manęs. Stiprei apkabinau vaikino šalta krūtinę. Markas taip pat mane apkabino.

-Myliu tave,-sušnabždėjo vaikinas ir pakštelėjo man į kaktą. Vos jam prilietus mano kaktą mane suėmė miegas ir neilgam trukus užmigau.

Atsiprašau jaigu bus klaidų.

Šešėlių Gyvenimas. (BAIGTA)Where stories live. Discover now