-Kodėl jūs verkiat?-dar stipriau jas apsikabinau.
-Kai sužinojom apie tavo mamos būklę norėjom tau pranešti, bet mums pranešė ,kad ir tu ligoninėi,-ašarojo Kloja. Aš lėtai linktelėjau.Visos trys atsitraukėm ir pradėjom žingsniuoti į koridorių. Sustojau kai pamačiau ta vaikiną kuris mane vežė. Nuleidau galvą žemyn.
-Sveika,-pasikrapštė pakaušį jis.
-Sveikas,-atsidusau ir bandziau praeiti pro jį.
-Atleisk jai nenorėjai čia atsidurti, bet aš radau tave be jokių gyvybės ženklų,-kalbėjo jis-Palauk, -jis mane sustabdė-Gal gliu kuo nors dar padėti? Rades tave vieną miške labai sunerimau dėl tokios tavo būklės.-Man nereike jūsų pagalbos,-atsidusau.
-Agnė eis su manimi tad jai tikrai nereike jūsų pagalbos,-Kloja atsistojo šalia manęs.
-Na gerai tada,aš jau eisiu,-atsiduso vaikinas,-jai ko prireiktų paskambink,-padavė maža lapelį man į delną ir dingo iš mano akiračio.Suglamziau popieriuką ir įsikišus į kišenių.
Išėjome iš pastato, atsisveikinom su Simona.
Kloja išsitraukė telefoną ir pradėjo skambinti mamai. Ji neatsakė.Mums teks labai toli eiti iki Klojos namų.-Teks eiti pėsti,-atsidusau.
-Gal pavežėti?,-išgirdau vaikino balsą sau už nugaros.
-Ne nereike,-Pasiėmiau telefoną. Vaikinas kažką suniurzgėjo ir nulėkė prie mašinos.
-Gal išsikviečiaim taxi?-parodžiau Klojai taxi numerį. Ji linktelėjo.
Surinkau numerį. Netoli mūsų pradėjo skambėti telefonas. Apsisukau ir pamačiau prie automobilio laukentį vaikiną.
-Taigi kur jus nuvežti?- vaikinas atidarė dureles.Garsiai suurzgiau ir padėjau ragelį. Kloja nulėkė prie mašinos iš paskos ir aš. Abi susėdom gale. Vaikinas įsėdo į vairuotojo vietoje. Padėjau galvą prie lango ir tuščiai žvelgiau į dangų.
Kloja kažką naršė telefone ir mes pajudėjo iš vienos.
Be vaziuojant aš spoksojau į vaikiną pro viršui kabantį veidrodelį. Jis taip pat pažėjo pro jį. Greit nusukau akis. Jis taip pat. Susiriečiau ir apsikabinau savo kojas. Sėdėjau ir žvelgiau į Kloja.
Ji vis dar nepaleido savo telefono iš rankų.-Ar dar toli?-suurzgė Kloja.
-Na dar liko kelio,'atsiduso jis.Aš patogiau įsitaisiau kėdėje , pasiėmiau kuprinę ir issitraukiau vilnonį mekstuką. Apsirengus jį padėjau kuprinę šalia savęs.
**
Sustojius automobiliu išlipom. Kloja jau tiesė jam pinigus.
-Nereike,-nusišypsojo jis-Tokes kaip jūs galima vežti ir nemokamai. Padėkojo jam ir uždarėm automobilio dureles, patraukėm link laiptinės.-Gyveni bute?-pažvelgiau į devynaukštį namą.
Ji linktelėjo. Užlipom į penktą aukštą . Kloja atrakino duris ir įlėkėm į butą.Vakaras
Sėdėjau susirietusi lovoje ir žvelgiau į telefono ekraną. Kloja užsidarius kitame kambaryje su kažkuo plepėjo telefonu.
Išsitraukiau iš kišeniaus suglamžytą popieriuką. Išlyginau jį . Telefone surinkau numerį nuo popieriuko ir parašiau žinutę.
Aš:labas..
Nežinomas numeris:o sveika
Nežinomas numeris: na tai kokios bėdos?
Aš: neturiu jokių bėdų, tiesiog neturiu ką veikti
Nežinomas numeris: suprantama man taspats.
Nežinomas numeris: gal nori eiti pasivaikščioti ?
Aš: atleisk gal nešiandien
Nežinomas numeris:na gerai
Aš: norėjau paklausti .. Koks tavo vardas?
Nežinomas numeris: aš Markas
Aš:Malonu aš Agnė
Aš: Na ačiū ,kad padėjai...
Markas: O kodėl verkiai?
Aš: Neturiu jums sakyti visko
Markas: o man tai rūpi.
Aš: nesakysiu
Markas:Na jau gerai bet rytoi turėsi viską papasakoti.
Aš: aš nenoriu to atsiminti..
Markas:ko atsimiti?
Markas:ei alio.
Markas:atsiprašau nereikėjo man to klausti
Markas:labanakt
Aš:labanaktPadėjau telefoną ant stalelio. Kloja vis dar kalbėjo telefonu. Persirengus į naktinius ėjau miegoti.
Tada!
Žinau labai trumpa
Bet net neturiu jokių minčių apie
Ką galėčiau parašyti ir jus nustebinti.
Gal yra patarimų kas galėtų nutikti kitoi dalį?
Lauksiu jūsų pasiūlymų!
YOU ARE READING
Šešėlių Gyvenimas. (BAIGTA)
SpiritualNa Šešėlių Gyvenimas nėra toks ir lengvas. Patikėk žinau , nes as pati kaip šešėlis. Beje mano vardas Agnė. Kaikurie žmonės teigia kad tai ne problema jai tavęs nemato draugai, nekalaba, nesisveikina, net mokytojos manęs nemato. Gal aš tikrai kaip k...