1. dalis.23.

21 1 0
                                    

Mane pabudino kažkieno ranka glostanti manoo plaukus. Plačiai atsimerkiau. Markas nesustojo glostyti mano plaukų. Tai atrodė labai mielai.

-Labas rytas,-išsišiepė vaikinas.
-Labas...,-nusižiovavau.

Markas atsisėdo ant lovos. Aš taip pat.

-Alkana?-paklausė manes jis.
-Dar klausi,-nusišypsojau.

Atsistojau ir greitai nulėkiau į savo kambarį,o Markas liko savam. Persirengusi išėjau iš miegamojo.

Atsiradus virtuvėje padėjau Markui gaminti pusryčius. Visa virtuvė pakvipusi saldžių aromatu. Užpyliau vaisinę arbatą ir atsisėdau ant kėdės.

Markas kažką žiūrinėjo laikraštyje. Prisitraukius arbatai ėmiau ją lėtai gurkšnoti.

-Ką žadi veikti?-staiga pasigirdo balsas man iš dešinės,ten kur sėdėjo vaikinas.

-Nežinau,-Patrūkšiojau pečiais ir padėjau puodelį su arbata ant stalo.

-Šiandien ateis keletas mano draugų,-ėmė kalbėti jis-Galėsi likti savo kambaryje arba svetainėje,nebent norėsi prisijungti?

-Kur prisijiungtu?-Pakėliau antakį.

-Mes žiūrėsim siaubo filmą,-nusišypsojo Markas.

Aš tik linktelėjau ir baigusi gerti arbatą pakilau iš vietos.Nužygevau į svetainę ir įjungia televizorių.
Per namus suskambėjo durų skambutis.

-Aš nueisiu,-pasigirdo Marko balsas iš virtuvės.

Vaikinas atsiradęs prie durų pravėrė jas.

-Sveikas....,-pasigirdo balsai prie durų.

Susikėliau basas pėdas ant sofos ir apkabinau kelienius padėdama galvą ant jų. Ėmiau tuščiai žvelgti į televizorių.

Įgužėjius svečiams į vidų pasigirdo žingsniai link svetainės.

Pro duris pirmas įžengė Markas , o paskui jį dar keturi vaikinai.

-Sveika,-visi horu pasisveikino.
-Sveiki,-šyptelėjau jiems ir vėl nusukau akis į televizorių.

-Eime,-pamojo ranka Markas ir jie visi sulindo į Marko kambarį.

**

Kai pasidarė nuobodu nutariau eiti pažiūrėti ką jie ten veikę. Atsistojau nuo sofos ir tyliai prilėkiau miegamojo durų link.

Padeldusiį duris negavau jokio atsakymo. Pabandžiau dar kartą ir ėmiau tyliai barškinti duris.

-Prašau,-pasigirdo balsas už durų.

Pasukau durų rankeną ir pravėriau duris. Vaikinai buvo susėdę ant lovos ir per kompiuterį kažką žiūrėjo. Markas pakėlė į mane akis ir kreivai šyptelėjo. Visi kiti buvo paskende kompiuterije.

-Mhm,-atsikrenkščiau. Visi pakėlė į mane akis.

-Ateik,-Markas parodė vietą šalia jo.

Nedrąsiai linktelėjau ir ėmiau artėti. Atsisėdau prie vaikino ir nudelbiau akis į kompiuterį. Jie ieškojo kokio nors siaubo filmo. Staiga sustojo ties vienu ir nieko nelaukęs vienas iš vaikinų paspaudė ant jo.

-Visiems patogu?-paklausė Markas. Visi linktelėjo-Agne?
-Mm?,-Pakėliau akis į jį.
-Patogu?-dar kartą paklausė jis.

Aš tik linktelėjau. Jis apžiūrėjęs manę susiraukė. Aš sėdėjau susirietusi į kamuoliuką,atsirėmusi į ledinę sieną,sėdinti visiškame kampe lovos.

-Matau, kad tau nepatogu,-atsiduso Markas.
-Man patogu,-ėmiau teisintis-tiesiog įjunkitia filmą.

Markas kažką sumurmėjo ir paleido filmą.

**

Per filmą buvo visko. Vienas iš vaikinų kartais spiegdavo kaip mergaitė. Kitas net nežiūrėjo į kompiuterį,tik naršė kažką telefone. Trečias nesustojas juokėsi. Dar niekada gyvenime nebuvau sutikusi tokio žmogaus kuris juokesi per siaubo filmą. Ketvirtas vien tik kažką murmėjo sau po nosimi ir neleido susikaupti ties filmu. Markas laikė kompiuterį ir kas kartą žvilgtelėdavo į mane. Aš likau susirietusi ,bet man buvo patogu.

Mane sukrėtė alektra, nes pamačiau tikrai šiurpia vietą filme. Stiprei susiriečiau ,nes pasidarė baisu. Dabar elgiuosi kaip maža mergaitė. Vis pažiūrėjusi į duris arba į spintą bijodavau ,kad kasnors gali iš ten išlysti. Pažvelgiau į duris ir prisislinkau arčiau Marko. Man pasidarė baisu.

-Bijai?-tyliai paklausė vaikinas. Kruptelėjau ir atsisukau į jį.

Greitai palinksėjau lyk rodydama , kad noriu kuo greičiau iš čia dingti. Markas tyliai sukikeno.

Ėmiau drebėti. Markas nekreipė į mane dėmesio. Vienas iš vaikinų atsisuko į mane.

-Šalta?-tyliai paklausė jis.

Aš letai linktelėjau stebėdama filmą.  Jis padavė man savo megztinį. Užsimetusi jį šiektiek šyptelėjau ,nes pasidarė šilčiau.

**

Pasibaigus filmui aš miegojau. Buvau atsirėmusi į Marko petį. Staiga šilumą dingo. Reiškesi jis pasiėmė savo megztinį. Dingus šilumai sudrebėjau plūstelėjus šaltam oro pliupsniui per mano odą.

Staiga pajiutau patalus. Markas atsistojo nuo lovos. Aš likau gulėti. Markas išlydėjas visus grįžo į miegamąjį. Pajiutusi šilumą šalia savęs dar arčiau prisislinkau prie vaikino. Jis toks šiltas o aš ledinė kaip ledas. Jis apkabino mane iš nugaros ir panardino savo veidą mano plaukuose.

-Labanakt,-sumurmėjo balsas mano plaukuose. Nusišypsojau sau. Stiprei užmerkiau akis. Reike gerai išsimiegoti,nes rytoi į mokyklą. Dabar yra lygtais apie 23:25. Reikėjo eiti miegoti anksčiau. Tikiuosi atsikelsiu.

Šešėlių Gyvenimas. (BAIGTA)Where stories live. Discover now