Galite pasiklausyti
Muzikos :)Atsikėliau gana anksti. Prasibudinus nuėjau pas mama. Bet jos nebuvo kaip ir visada. Kur ji išeina? Mane palieka ir viskas?
Pasigirsa durų barbenimas. Nulekiu žemyn.
Atidarau duris.
Už durų stovėjo kažkoks vyras su gėlėmis.-Atsiprašau ar čia gyvena Jūratė Loren?-Vyras išsišiepė.
-Taip čia, bet jos dabar nėra namie,-mandagiai paaiškinau jam.
Jis tik linktelėjo.-O gal žinot kada ji grįš?-vyras vėl pažvelgė į mane.
-Manau 17:30,-patylėjau-Man atrodo,-nutilau.
-Tai kai Jūratė grįš praneškite jai kad buvau atėjas, gerai?-Vyras atsiduso ir padavė gėles.
Linktelėau ir uždariau duris.Kas jis per vienas?Gal mamos pažįstamas? O gal jie susitikinėja?!.
Nunešiau gėlės,pamerkiau į mėgstamiausią mamos vazą. Atsidusus pagriebiau telefoną ir pradėjau rasinetis su mama
Aš: mama kažkoks vyras čia buvo atėjas teiravosi taves.
Mama: tai tikriausei mano bendradarbis
Aš: jis atnešė tau gėlių.
Mama: kaip netikėta.Manau ji meluoja. Aš ja netikiu. Man atrodo jie susitikinėja!! Aš tuo sproksiu iš pykčio!
Aš:Man atrodo..tu su jau ...
Mama: ne ne ne nemanyk net taip . Jis tiesiog labai draugiškas.
Aš:mmmm
Mama: Na gerai brangute turiu lėkti. Buciuojiu. Ate.
Aš:ate...Padėjau telefoną ant stalo ir nuėjau į svetainę. Atsisėdau ant sofos ir įsijungiau televizorių. Palikau kažkokią laidą ir atsisėdau patogiau.
Sėdėjau ir žiūrėjau televizorių.
Mano telefonas pradėjo skambeti.
Skambina Kloja.-Alio,- atsikosėjau į telefoną
-Labas regis vakar nenuėjome į miesta. Gal nori dabar?-paklausė ji.
-Būtų puiki minti. Man tikrai reike prasiblaškyti,-pasakiau jai.Girdėjau kai ji dar kažkam kažką sako.
-Gerai tai susitinkam parke koke 15:00.
Gerai ate,-greit pasakė ji ir padėjo ragelį.
-Ate,-suurzgiau i telefona ir nulėkiau į kambarį.Siandien yra sekmadienis. Reiks ruosti likusius namų darbus.
Nuėjau į savo kambarį. Prisėdau prie stalo ir emiau ruostis.
**
Atėjius vakarui grįžo mama. Atsistojau priešais ją ir suneriau rankas. Mama nusisypsojio. Aš dar labiau suraukiau nosį.
-Na kas nutiko , kad tokia susirzusi?-nusimovė batus mama.
-Mama,-garsiai susurzgiau-Tu man apie jį net nepasakojai,-dar vis pykau ant jos.
-Būčiau tau siandien pasakius bet tu jau žinai,-mama atsiduso.Aš labai norėjau paklausti to ko tikrai nenoriu. Bijau, labi bijau, na gerai.
Susikaupk.-Mama ar tu su jiuo na žinai,-nutilau-susitikinėjat?-pažvelgiau į ją.
Jos veide dingo sypsena. Ji nuleido galvą žemyn ir atsisėdo ant kėdės.
Susiėmė už galvos ir tylėjo.Manau pasielgiau blogai. Priėjau pri jos ir atsisėdau šalia.
-Atsiprašau,-pradėjau glostyti jos nugarą-Aš,aš nenorėjau,-mano balsas drebėjo.
-Kas jis?-vėl pratariau.
Ji atsisuko ir sušniukštė nosimi.
-Jis , jis,-mamos balsas drebėjo-Taip. Taip,taip,taip tu visiškai teisi.-Rimtai?-pakėliau antakius.
-Aš maniau ,aš noriu turėti nuostabe šeima,Agne, jis man pasipiršo ir aš sutikau,-mama nusišypsojo.Aš dar labiau susiraukiau kai tai išgirdau.
-Pasipiršo?!-trenkiau su ranak į stalą. Negaliu patikėti. Aš nenoriu naujio tėčio.
Atsistojau . Pradėjau eiti link savo kambario.
Bet sustojau ,atsisukau į mama.-Jai jis čia gyvens,-sušniukšiau nosimi-Tada aš ne tavo dukra,-Nuėjau į kambrį, trenkaiu durimis ir atsiguliau į lovą.
Mama tiko apacioje visiškoje panikoje.
**
-Kelkis,-išgirdau liūdną mamos balsą.
Atsikėliau ,mama jau buvo dingusi iš mano kambario. Labai nuliudau. Bijau ,kad mama manes atsisakys. Teks gyventi gatvėje.Sukirksėjau akimis ir pradėjau ruoštis į mokyklą.
**Beeidama sutikau Kloja paskui ir Simoną.
-Kas nutiko?-maždaug duetu pasakė jos.
Ir pažvelgė į mane.-Mano mamai pasipiršo,-pažėjau į jas.
-Kas!-susiraukė Simona- tavo tėtis?
-Ne aš jo nepažįstu,-truktelėjau pečiais.Kloja pradėjo glostyti mano nugara.
Prėjom autobusą. Susėdom gale kaip ir visada.
**
Mokykloje laikas praėjo labai greitai. Įėjau į klasę ir atsisėdau. Atejo Kloja su Simona ir atsisėdo šalia.**
Pasibaigus pamokoms grįžau namo. Susitvarkiau kambarį.Labukas skaitytojai
Tikiuosi patiko nors
Visai neturėjau minčių api
Ką rasyti:)
Gana trumpoka
Nekreipkit demesio į klaidas
ESTÁS LEYENDO
Šešėlių Gyvenimas. (BAIGTA)
EspiritualNa Šešėlių Gyvenimas nėra toks ir lengvas. Patikėk žinau , nes as pati kaip šešėlis. Beje mano vardas Agnė. Kaikurie žmonės teigia kad tai ne problema jai tavęs nemato draugai, nekalaba, nesisveikina, net mokytojos manęs nemato. Gal aš tikrai kaip k...