1.dalis. 2.

28 3 0
                                    

Galite pasileisti muzikos:)

Atsikėlus ryte ėjau nusiprausti. Išėjus iš
vonios nulėkiau į savo kambarį apsirengti. Apsirengus nuėjau į virtuvę. Mamos neradau tikriausiai jau buvo darbe. Pavalgiau , susikroviau kuprinę ir išlėkiau į mokyklą.

Ėjau tomis pačiomis siauromis gatvėmis , kol priėjau autobusą.

-Labas rytas,-Kloja atsistojo prie manęs.
-Labas,- Nusišypsojau ir pamojavau jau ateinančiai Simonai.
-Sveikos ,- Šyptelėjo mums Simona.

Sustojus autobusui įlipom į jį. Susėdom gale.  Ir pradėjome plepėti.Simona pasakojo apie atostogas su šeima. Kloja apie savo katiną pas močiutę. Aš tik įdėmiai jų klausiausi. Atvažiavusios prie mokyklos išlipom ir pradėjom skubėti link kabineto.
Sustingom kai pamatėm pilną klasę vaiku. Čia buvo dvi klasės sujungtos į vieną!!!!

Nebuvo kur sėdėti .Kiti buvo ant žemės ,kiti ant mokytojos komodos . Mums teko sesti ant grindų. Visos įsipatoginom.Simona sumane mane kutenti. Na tikrai neapgalvotas Simonos planas.

-Simona bai-k-k pras-a-u!-spiegiau nuo Simonos kutenimo. Kloja išsišiepusi filmavo visą šį reginį. Visos garsiai juokėmės.

Kol į klasę neatėjo mokytoja. Visos sustingom ir atsistojom. Visi pasiruošė pamokai. Kiti irgi dar vis juokėsi.

Pakėliau ranką , kad paklausčiau ar tikrai rytoi bus testas. Kėliau ranką , bet mokytoja net nežiūrėjo į ją. Nuleidau žemyn ir atsisėdau patogiau.
Mokytoja labai ilgai kalbėjo apie testą.  Suskambo skambutis testo net nespėjome normaliai aptarti ,nes mokytoja kalba be sustojimo. Atsibodo!!:(

-Kada ji baiks?-tyliai Sumurmejo Simona.                    
                                    **

Pasibaigus pamokoms na kaip ir visada grįžau su autobusu namo. Radau mamą tvarkančia virtuvę.
Atsistojau tarpdurį ir ziurejau į mama.Mąsčiau apie tėtį.

-kodėl taip žiūri į mane?-Atsisukus mama  pakėlė antakį. Aš tik pasukau galvą į langą .
-Na?-ir vėl mama klausė manęs.
-Ne nieko , nekreipk demesio,- atsidusau ir apsisukus nuėjau link savo kambario. Užsidarius duris atsiguliau į lovą. Suzvimbė mano telefonas. Pažėjau kas parašė. Kloja.

Kloja: Labas tikiuosi netrugdau:)
Aš: Ne netrugdai.Kas nutiko?
Kloja: Gal norėsi pas mane pasisvečiuoti rytoi arba nežinau kada tik nori❤
Aš: Na dar pagalvosiu, ok? :)
Kloja: ok :)

Padėjau telefoną ant palangės. Gulėjau apsikabinus pagalvę ir žiūrėjau į ją kol neišgirdau tuksėjimo į duris.
-Brangute nenori valgyti?- Išgirdau liūdną mamos balsą.Mama atrodė labai pavargusi.
-Ne,-greit atsakiau nors- Aš pasidarysiu valgyt pati , eik pailsėti,-atsistojius nulėkiau prie durų. Atidarius neradau mamos kuri katik stovėjo prieš mano kambario . Užlipau laiptais į virsų. Mamos kambario durys buvo uždarytos. Tikriausei miega. Praveriau duris . Taip aš buvau teisi ji miegojo.Tyliai uždariau jas ir nulipau žemyn.

Nuėjau į virtuvę ir užkaičiau arbatą.Nes visada žinau , kad ji mėgsta atsikėlus ją gerti.
Nunešiau arbatą į viršų ,į kambarį pas mama. Nenorėjau jos žadinti tai padėjau padėklą su arbata ant stalo. Uždariau duris ir nuėjau i savo kambarį.

Atsiguliau į lova ,apsikabinau pagalve ir mėginau užmigti. Pasiėmiau adijalą . Patogiau įsitaisiusiau lovoje ,greitai suėmė miegas.  Užsimerkus akis iškart panirau į saldų sapną.

                                     **
Mane prižadino mama.
-Nagi kelkis,-rytinis jos balsas tiesiog šiurpino.
Atsikėliau , su rankom pasitryniau akis ir nusižiovavau. Išlipus iš lovos nukulnevau į vonę.  Išsimaudžius susišukavau plaukus ir nuėjau papusryčiauti. Atsisėdau prie stalo.  Pažvelgiau pro langą: lijo, buvo pilna balų nuo kurių greit permirksta batai. Žmonių nematyti. Tik šis , kits eina su skėčiais.
Pasiėmiau nuo stalo pilną lėkštę mamos keptų karštų blynų. Valgiau labai lėtai , kad neskubėčiau ,nes nuo skubėjimo man supykina. Na bent taip sakė mama.

Pavalgius nulėkiau susidėti kuprinės. Kroviausi viską ko reikia mokyklai. Apsirengiau paltą , apsioviau patogius batus ir užsidėjau kuprinę ant pečių ir išlėkiau pro duris.

Ėjau link autobuso stotelės.

-Bų,-kaip mažas vaikas prie manęs prišoko Kloja . Kruptelėjus atsisukau į ją-labukas,-kloja nusišypsojo.
-Labas,labas,-šyptelėjau jai.Abi patraukėme link autobuso. Be eidamos sustikom Simona.

-labukas,-apsikabino mane ir ėmė spausti savo glėbį-labas ,-vėl tai pasakius apsikabino Kloja

                                     **
  

Sori , kad gana labai
Trumpa.
Buvau užsiėmusi:)
Tai neturėjau daug laiko rašyti

Šešėlių Gyvenimas. (BAIGTA)Where stories live. Discover now