1. dalis. 19.

10 1 0
                                    

Agnės pozicija

Prasimerkusi sutikau mėlynas akis sau prieš veidą.
Markas tingiai nusišypsojo.

-Labas rytas,-taip pat nusišypsojau.
-Labas rytas,-nusižiovavo vaikinas.

Atsisėdau ant lovos. Markas pasekė mano pavyzdžiu ir taip pat atsisėdo.

-Kaip miegojai?-paklausė Markas.
- Užmigau vidurį filmo,-atsidusau.
-Niekis,-nusišypsojo vaikinas.

Jis greitai pagriebė savo telefona nuos staliuko. Ir atrakines telefona parodė nuotrauką: aš miegu apsikabinusi Marka, o jis išsišiepes iki ausų.
Nusišypsojau jam.
Jis padėjo telefoną.

-Alkana?-paklausė. Markas.
-Ne,-papurčiau galvą.

Jis linktelėjo ir atsistojo. Iš spintos ištraukė naujius kasdienius rūbus ir padėjo juos ant lovos. Nužygiavo į mano kambarį ir atnešė mano aprangą. Jis išėjo į vonę ,o aš likau jo kambaryje. Persirengusi išėjau iš miegamojo ir atsisėdau ant sofos.

-Tau skambina,-įskubėjo į svetainę Markas su mano telefonu rankose.

Padavęs man telefoną atsisėdo šalia.Skambina tėtis. Kas dabar?

-Alio,-Nedrąsiai atsiliepiau.
-Kaip matau Markas pasirasė dokumentus,-suurzgė į ragelį tėtis.
-Na taip,-tyliai sumurmėjau.
-Kodėl Agne tu pasilikai su juo o ne su manim? Tu su Marku pažįstami gal tik mėnesį,-kalbėjo jis.
-Daugiau negu mėnesį,-atsidusau-Aš čia jaučiuosi saugi. Tu man tren...,-ėmiau kalbeti,bet tėtis mane pertraukė.
-Aš nenorėjau. Tu mane sunervinai,-jis ėmė atsiprašinėti.
-Sudie,-sumurmėjau.
-Palauk Agn...,-toliau nieko negirdėjau ,nes padėjau ragelį.

Padėjau telefona ant stalo priešais televizorių.

-Tu čia jautiesi saugi?-paklausė manes Markas.
-Dabar tikrai saugesnė nei namie,-atsidusau.
-Tai tu čia liksi?-jis nusišypsojo.
-Teks,-vėl atsidusau-vistiek neturiu kur eiti.

Atsisėdusi patogiau ant minkštos sofos pagriebiau televizoriaus pultelį. Pajiungusi televizorių padėjau pultelį šalia savęs.

-Aš važiuosiu į parduotuvę,-atsistojo vaikinas-Gal ko nors parvežti?
-Nieko nenoriu,-atsidusau.
-Na gerai,-Markas apsisuko ir nulėkė prie durų.

Apsirengęs vaikinas išlėkė į lauką.

Likau viena. Žinau ,kad užmigsiu, bet manau niekis. Atsiguliau ant šono ir padėjau galvą ant sofos atlošo.

Televizorius rodė tą patį kaip ir visada. Nuobodu.
Galėjau Marko paprašyti popcornų.

**

Dabar guliu. Televizorius vis dar pajiungtas. Markas dar negrįžo. Mane vėl ima miegas. Kas aš per žmogus?

Staiga prasivėrė lauko durys. Pro jas įžengė Markas.

Marko pozicija

Atidariau duris ir užėjau į vidų. Agnė gulėjo ant sofos, ten kur ją palikau. Tyliai nunešiau visas prekes į virtuvę ir grizau į svetainę.

Mergina buvo susirietusi į kamuoliuką. Televizorius vis dar pajiungtas.

Išjungiau televizoriu ir pakėliau Agne nuo sofos. Nunešiau ją į jos kambarį ir paguldžiau ant lovos. Užklojas maža merginos kūnelį ,atsitraukiau nuo jos ir uždariau duris.

Agnės pozicija

Markas pasišalino iš mano kambario. Dadar aš jaučiuosi nejaukiai viena šiam kambaryje. Jis buvo teisus. Aš negaliu užmigti, nes esu viena.

Apsiverčiau ant kito šono.

Mano kambario durys vėl prasivėrė,bet greitai buvo uždarytos. Nieko nematau. Kambaryje tamsu. Ar Markas čia?Pajiutusi svorį sau už nugaros supratau kad Markas atėjo. Jis mane apsikabino.

**

-Ne!-suspiegaiu ir bandžiau atsisėsti , bet nepavyko. Ėmiau muistytis.Mano skruostais riedėjo ašaros. Tai tik kvailas košmaras.

-Ššš,-Markas mane prisitraukė arčiau ir aš negalėjau pajudėti-Tai tik košmaras.

Jis ėmė mane raminti,bet aš negalėjau sustabdyti ašarų. Jis atsuko mane į save ir stipriai apkabino.
Panardinau galvą jo krūtinėje ir ėmiau tyliai kukčioti.

Aš toke beviltiška. Verkiu tik dėl kvailo košmaro.

-Nusiramink,-jis ėmė glostyti mano nugarą.

Pasibaigus ašaroms atsitraukiau nuo Marko, bet jis vėl mane prisitraukė į savo glėbį.

-Miegok,-paragino mane vaikinas.

Paklausiau jo ir užmerkiau akis.

Marko pozicija

Agnė bandė išlysti iš mano rankų , bet aš ją vis tiek prisitraukiau arčiau.

-Miegok ,-paraginau merginą.

Ji tik atrėmė savo galvą man į krūtinę ir užsimerkė.
Aš nusišypsojau sau. Ji man nuo pat pradžių patiko,nors ir radau ją miške.

Man teks ją saugoti ,nes jos draugė mane nudės jaigu kelsiu prieš merginą ranką. Aš jai niekada netrenksiu. Niekada.

Dar stipriau apsikabinau merginą ir užsimerkiau.
Su ja aš labai greitai užmigsiu.

Nekreipkitia
Demesio į
Klaidas

Šešėlių Gyvenimas. (BAIGTA)Where stories live. Discover now