1. dalis. 22

23 1 0
                                    

Rytas

Atsikėlusi ir persirengusi iškišau nosį iš kambario. Kaip ir nieko nėra. Aš ir vėl viena. Nulėkiau link virtuvės. Pravėriau duris, bet virtuvėje nieko neradau,tik maža lapelį ant stalo.

Parašyta:

_________________________________________

Aš tuoi grįšiu,tik prašau niekur neišeik.

_________________________________________

Perskaičiusi lapelį atsisėdau ant kėdės.

Per namus nuskambėjo durų skambutis, bet aš net nepjudėjau. Skambutis pasigirdo dar kartą.

Suėmus save į rankas atsistojau ir išėjau iš virtuvės. Atsiradusi prie durų pravėriau jas. Nustebau. Už jų stovėjo aukštas juodaplaukis ir sutrikusiu žvilgsniu žiūrėjo į mane. Staiga jis pakratė galvą lyg susiprotėdamas kas dedasi.

-Markas namie?-paklausė vaikinas.
-Ne,jis kažkur išėjo,-atsidusau.

Staiga prie namo įsuko juodas automobilis. Markas grįžo.

Išlipęs iš mašinos vaikinas uždarė dureles ir ėmė eiti link mūsų. Atsitraukiau nuo durų ir nuėjau į svetainę. Markas įleido svečią į vidų. Jie abu nulėkė į Marko kambarį ir užsidarė jame.

Marko pozicija

Nuėjau su Roku į mano kambarį.

-Visų pirmą iš kur pas tave ši gražuolė?-atsisėdo ant lovos vaikinas.
-Ilga istorija,-atsidusau ir taip pat atsisėdau ant sofos.
-Papasakok, aš niekur neskubu,-smalsei nusišypsojo Rokas.

**

-Aš buvau girtas ir tada..,- vis dar pasakojau jam. Pažiūrėjau į savo rankas. Rokas susiprotėjo.
-Palauk, nesakyk , kad tu jai trenkei?-Garsiai suurzgė Rokas-tu kėliai ranką prieš merginą!
-Žinau,-atsidusau.
-Jai dar kartą tai pasikartos,tu lavonas,-suurzgė jis.

Rokui gal nuo pat penktos klasės ėmė rūpėti merginos.

-Galiu su ja susipažinti?-paklausė jis.
-Taip,-atsistojau.

Išėja iš kambario radome miegančią Agnę. Priėjau prie sofos. Ir pakėliau merginą nuo jos. Rokas viską stebėjo ir nesustojo šypsojasis. Nunešiau merginą į savo kambarį ir paguldžiau ant lovos.
Išėjas iš kambario uždariau duris.

-Porelė,-ėmė tyčiotis vaikinas.

Patrūkšiojau pečiais ir atsisėdau ant sofos.
-Nori pažiūrėti filmą?-paklausiau Roko.
Jis tik linktelėjo ir taip pat atsisėdo ant sofos.

**

Jau įpusėjus filmui pro mano kambario duris išlindo apsimiegojiusi Agnė. Ji nedrąsiai atsisėdo ant sofos.

-Žiūrėsi filmą?-tyliai paklausiau jos.

Ji linktelėjo ir susikėlusi kojas ant sofos apsikabino jas.

Agnės pozicija

Sėdėjau ant sofos su Marku ir jo draugu. Man buvo nejauku ,nes iš vieno šono Markas,o iš kito jo draugas.

-neįdomu?-paklausė manęs Markas-Gali žiūrėti ką noti,-tai pasakęs padavė man pultelį.

Aš papurčiau galvą.

-Žiūrėkit ką norit,man viskas tinka,-atsisukau į Marką.

Jis linktelėjo.

-Sveika,- pasigirdo balsas iš kitos pusės-Aš vardu Rokas.
Jis ištiesė man ranką.

Atsisukau į vaikiną.
-Malonu,-paspaudžiau jam ranką-Agnė.

-Gražus vardas,-išsišiepė jis.
-Ačiū,-nusukau akis į televizorių

Rokas pažiūrėjo į savo ranką ant kurios buvo laikrodis.

-Man jau laikas,-atsiduso jis.
-Gerai,-Atsistojo Markas.

Jie abu nuėjo lauko durų link.

-Ate, Agne,-pamojas ranka Rokas išlėkė pro duris.

Markas grįžo į svetainę. Atsisėdęs prie manęs jis padavė man televizoriaus pultelį.

-Žiūrėk ką nori,-atidaviau Markui pultelį.

Aš nenoriu nieko žiūrėti. Man tinka viskas.
Markas tik atsiduso ir išrinko kažkokį filmą.

**

dabar ir vėl miegų apsikabinusi Marką.
Aš jam atleidau. Aš suprantu,jis buvo girtas,tad nėra ant ko pykti. Žinau jis nenorėjo to ,bet valdytis nesugebi jaigu esi girtas. Manau.

-Miegi?-tyliai sušnabždėjo vaikinas ir lengvai mane pajiudino.
-Miegojau,-sukikenau.
-Atleisk,-atsiduso jis-Miegok...

Vėl užmerkiau akis ir stiprei apkabinau vaikiną. Jis ėmė glostyti mano plaukus. Mane suėmė miegas. Gerai man laikas ,lekiu į sapnų karalystę.

-Labanakt,- atsidusau.

Negavau jokio atsakymo tik pakštelėjima į kaktą. Vaikinas stiprei mane apkabino,bet greitai atsitraukė. Atsimerkiau pažiūrėti kas dedasi. Markas pakėlė mane nuo sofos ir ėmė nešti miegamojo link.

Atsiradusi jo kambaryje plačiai atsimerkiau. Jis paguldė mane į lovą. Ramei atsigulė šalia manęs ir apkabino. Labos visiems!!

Šešėlių Gyvenimas. (BAIGTA)Where stories live. Discover now