Rytas
Prabudau nuo skambančio telefono. Išjungiau telefoną ir pasiražiusi išlipau iš lovos. Nulėkiau į Klojos kambarį. Kloja dar miegojo. Negi ji neužsistatė žadintuvo? Priėjau lėtai prie jos lovos ir nestipriai ja papurčiau.
Ji tik pramerkė akis ir kažką tyliai sumurmėjo.
Atsidusau ir vėl ją pajudinau.-Nu baik,-suurzgė ji.
-Į mokyklą,-parodžiau į telefono ekraną. Jau 7:03
-Gerai jau gerai keliuosi,-ji atsisėdo ant lovis. Išėjau iš jos kambario ruoštis. Apsirengiau naujus savo rūbus. Jie man labai patinka. Susišukavusi plaukus patraukiau i virtuvę.Pone Anželika sėdėjo ir tyloje gėrė kavą. Pasisveikinus su ja atsisėdau prie stalo . Pasigaminau su pienu dripsnių ir ėmiau juos valgyti.
Sulaukus Klojos papusryčiavom ir nuskubėjom susikraut kuprinių. Aš pasilikau prie durų ,nes tėtis jau laukia lauke su nauja kuprinę ir knygomis. Nuskubėjusios į apačią patraukėm prie mano tėčio automobilio. Pasiėmiau kuprinę ir pradėjom keliauti link autobuso stotelės.-Tai ką darysi dabar?-išgirdau susirūpinusi Klojos balsą.
-Man tėtis siūlė eiti pas jį arba į vaikų namus,-nuleidau galvą žemyn.
-Geriau eik pas jį,-su šypsena veide ištarė Kloja.
Linktelėjau. Sustojom prie autobuso stotelės. Sutikom Simoną.-Sveikutės,-sucypė Simona ir abi stipriai apkabino.
Pasisveikinusios su ja nulėkėm į autobusą. Teko sėsti į priekį, nes visas galas užimtas berniukų. Susėdusios priekyje išsitraukėm telefonus.
Susirašiau su Marku. Jis su draugu sėdi valgykloje ir lauke mūsų. Taip jis lanko tą pačią mokyklą kaip ir aš.Sustojus autobusui išlipom iš jo. Pradėjom žingsniuoti link mokyklos įėjimo. Atsiradusios mokyklos vailgykloje sutikom Marką su jo draugu.
-O sveikos,-išsišiepė Markas-Čia Lukas,-Parodė į šale stovintį vaikiną.
Paspaudusios jo ranką pradėjom skubėti į pamoką. Mus palydėjo Markas ir Lukas. Atsisveikinusios su jai įžengėm į klasę. Klasėje buvo pilną vaikų. Atsisėdau su Simona ,o Kloja su kažkoke mergaite.
Prasidėjus pamokai visi nutilo. Į klasę įžengė mokytoja. Kažką papaišė ant lentos ir atsisėdo prie stalo. Pradėjo pamoką.
**
Pasibaigus pamokai palikau suolą ir nulėkiau į koridorių. Su Kloja ir Simona nukulnevom į kitą kabinetą. Dabar bus matematika. Nuskambėjus skambučių atsisėdau į suolą. Šalia manes atsisėdo kažkoks vaikinas.
Nudelbiau akis į sąsiuvinį. Vaikinas pakišo man maža lapelį po sąsiuvinių. Nustebus išėmiau popieriuką.
Jame parašyta:"Labas. Ko toke liūdna?"
Šyptelėjau ir apverčiau lapelį. Išsitraukiau juodą tušinuką.
Parašiau:"Sveikas. Tiesiog neturiu nuotaikos"
Pastūmiau lapelį jam. Jis perskaites nusišypsojo. Kažką parašias vėl pastūmė man.
Pažvelgiau į lapelį:"Nori pralinksminsiu?"
Išsitraukiau tą patį tušinuką ir pradėjau rašyti.
Parašiau:"Ne ačiū"
Pastumiau lapelį jam. Akies krašteliu stebėjau jį. Atvertes lapelį jis nuliūdo. Suglamžias popieriuką. Įsikišo į kišenių.
Nusukus akis nuo jo susikaupiau ties pamoka.Po pamokų
Sėdėjau autobuse ir žvelgiau pro langą. Mane žiauriai trikdė tai,kad tas pats vaikinas nenuleido akių nuo manes. Išlipus iš autobuso ir pradėjau žingsniuoti su Kloja link daugiabučio.
Atsiradusios bute metėm kuprines į šalį ir nuvarėm į kambarius pailsėti. Išsidrėbiau ant lovos ir Išsitraukiau telefona.
Aš:sveikas
Markas:labas ka veiki?
Aš:nieko ypatingo
Markas:aišku
Markas: na gerai labanakt
Aš:labanaktPadėjau telefoną ant pagalvės ir atsiguliau normaliau. Užsiliklojiusi kaldra užmerkiau akis.
**
-Nnee!-greitai atsisėdau lovoje. Aš visa išpilta šaltu prakaitu. Tai tik košmaras.
Atsidusus vėl atsiguliau.Į mano kambarį įskubėjo Kloja.
-Kas čia ką tik nutiko?-apsimiegojiusi atsisėdo šalia.
-Tai tik košmaras,-atsidusau ir taip pat atsisėdau.
-koks košmaras?-pasitrynė akis Kloja.
-Sapnavau ,kad mane išveža į vaikų namus,-atsidusau ir rankomis perbraukiau per veidą.-Na gerai einu miegoti,-atsstojo Kloja ir išlėkė iš kambario.
Atgal atsiguliau į lovą. Apsikabinau pagalvę ir dusiriešiau į kamuoliuką. Užmerkiau akis ir panirau į saldų miegą.
Labai visų atsiprašau jaigu
Ilgai nekėliau dalių.
Buvau užsiėmusi:)
Gal komentarų yra?
YOU ARE READING
Šešėlių Gyvenimas. (BAIGTA)
SpiritualNa Šešėlių Gyvenimas nėra toks ir lengvas. Patikėk žinau , nes as pati kaip šešėlis. Beje mano vardas Agnė. Kaikurie žmonės teigia kad tai ne problema jai tavęs nemato draugai, nekalaba, nesisveikina, net mokytojos manęs nemato. Gal aš tikrai kaip k...