!Prosím čtěte!
1. Chtěla bych se omluvit za to, že nejsem teď tak aktivní
2. Proč? Protože za to může ta naše "milovaná" škola (kámoška říká, že prý učitelé si dávají "závody" v tom, kdo dá za týden víc testů😂)
3. Kapitoly by měli vycházet jednou za týden (snad😫)
Stejně si to nikdo nebude číst, takže proč to píšu?! Pokud se tady najdou nějací výjimeční lidi, tak bych chtěla poděkovat za pozornost a pochopení!
Doufám, že jsem vás neodradila od kapitoly! Mějte se hezky a užijte si kapitolu!
Mám vás ráda❣Kovy tam stál a jen na mě koukal.
,,Ahoj," to jediné umím říct.
,,No nazdar! Jsi v poho?" zeptá se mě a sedne si vedle na gauč.
,,Jo, jsem," usměju se na něj.
,,Kovy přijel na návštěvu. Chceme natočit video," řekne Martin.
,,Aha! A co chcete natočit?" no jo, jsem zvědavá.
,,Innuedo Bingo!" řekli dvojhlasně.
,,Ježiš! Tak pokud znám dobře Martina, a taky že jo, budete potřebovat hodně vody a ručníků," řeknu a Kája (a.k.a. Kovy) se začne smát na plné kolo.
,,Hele!" řekne Martin a nasadí uražený obličej.
,,Nehraj uraženého," řekne Kája a praští lehce Martina do ramene.***
Kluci se konečně po 150 000 000 letech odhodlali natočit to video. Já jsem byla za kamerou a pouštěla jim vtipná videa. Byla to vážně legrace je takhle pozorovat na živo.
Martin se smál snad všemu. No jo, to je ten náš Martin.
Kája byl chudák, protože byl celý mokrý.
Ve videu byl pak nějaký týpek, který se smál, jak nevím co.
,,Řekněte mi, kdo se může smát hůř, než Martin!" řekne Kája.
Martin se jen ušklíbne a vyprskne na něj vodu.
,,Aaa!" zařve Kája. ,,Proč. Proč! Proč musíš být tak zákeřný!" zařve se smíchem Kája.
,,Protože... TO JE TEN NÁŠ, MARTIN!" řeknu a oba se na mě koukli. ,,No co? Mám pravdu! Jako vždy, ne?" ušklíbnu se.
Martin se plácne do čela a Kája? Kája se jen zasmál.***
Kluci dotočili video a hned ho šli editovat. Seděli u počítače a hádali se jaký tam dají filtr, jaké bude písmo a tak.
No jo... "YouTuberské problémy".
Já jsem na posteli a koukám se do mobilu a sem tam na ně očkem kouknu.
,,Sakra!" zařve Kája. ,,Za necelých deset minut mi jede vlak! Nestíhám!" rychle vstane ze židle a začne panikařit.
,,Eee, Kájo? Nechci nic říkat, ale ode mě k nádraží je to asi patnáct minut cesty," řekne Martin.
,,Cože?! Tak to vůbec nestíhám!" řekne a svalí se na postel, kde sedím já.
,,Tak pokud chceš, můžeš tady přespat," navrhne mu Martin.
,,No! A ráno pojedeš!" dodám.
,,No tak dobře," řekne už klidným hlasem Kája.
Martin najednou jde směrem ke mně a řekne: ,,Budeš tady ještě dnes spát? Prosím!"
,,Já nevím. Nechci tě rušit," řeknu vážným tónem.
,,Ale no tak! Prosím!" dal ruce k sobě a začne prosit.
,,Hhhh! Fajn," usměju se a Martin se hned začne radovat jako, jako Marin.***
Je okolo osmé a my sedíme na gauči v obýváku a koukáme se na filmy.
Kája nám taky řekl skoro vše o tom "projektu" Nejsledovanější a já jsem se o něm dozvěděla celkem dost informací. Například kde byl, co tam vše viděl a tak. Martin se k němu přidal a začali mi vyprávět o jejich společném cestování, a taky kam by se chtěli podívat. Bylo to nádherné je tak poslouchat! To není jako z videí, ale je to... Je to prostě jiné! Sice to není jako kdybych tam byla, ale i tak. Celkem mě zaujalo, jak začali vyprávět o tom, jak se poznali, bylo to super!
A po té jak skončili s vypravováním o jejich životě, se mě hned zeptali, jaký jsem měla či mám život já. Řekla jsem jim, že můj život začal pěkně na houby, ale teď jsem nejšťastnějším člověkem v celém vesmíru.
,,Eee... Lidi? Nevím jak vy, ale já mám celkem hlad," řekne Martin.
,,Já taky," řeknu.
,,I já," namítne Kája. ,,Co takhle objednat Pizzu?" navrhne Kája.
,,Dobře, proč ne?" řeknu a Martin jen kývne hlavou.
Jde do pokoje a objedná Pizzu. Asi po hodině Pizza konečně přijela a my se do ni pustili.BA - DUM TSS
Tímhle bych ukončila tuto kapitolu!
Zřejmě byla celkem nudná , nezajímavá a krátká. Ale i tak. 😊
Zase se chci moc omluvit za neaktivitu, ale známe to... Škola
Ale... 💝💕♥
Doufám, že se vám kapitola líbila a dáte mi 🌟 nebo 💬.
Zatím se mějte a ahoj! 😘[723]
ČTEŠ
On & já [Jmenuju Se Martin]
Hayran KurguV této knize jsou dva příběhy (první a druhý díl příběhu - On & Já) ~~~ >První dílDruhý díl< Obsah druhého dílu: Emilly s Martinem se dohodli, že je už správný čas na to, aby si založili svou rodinu. Když Emilly otěhotní, tak po cestě zpět domů zaži...