- Ufak Bir Yazı -

125 39 14
                                    




Merhaba sevgili okuyucularım,

uzun açıklamalar yapmadan bu hikayenin ailesini büyütmeye çalışıyorum. Pek tabi ilk olarak yakınlarıma bu hikayeyi tanıttım. Eğer profilime bir kere bile girmişseniz aslında 3 seneyi aşkındır bu platformda olduğumu da görebilirsiniz. Daha önce Kaçış adlı hikayemi yazıyordum ve açıklamada da olduğu gibi bir rüya görmemin ve bu rüyayı yazma gereği duymam üzere başlamıştım o hikayeye. Ben maalesef bilgisayarda yazı yazmayı sevmeyen bir tipim. :) Bu nedenle tüm hikayeyi (sonu ve devam hikayesinin ilk bölümü de dahil) defterlere yazmıştım. Daha sonra geçirdiğim zor dönemlerden dolayı ani bir sinirle tüm hikayeyi yırtıp çöpe attım (ne kadar sıkıntılı bir dönemde olduğumu siz düşünün belki de 150 den fazla sayfayı, kocaman defterleri, hayallerimi parçaladım attım). Ve evet, pişmanım :) Bununla birlikte bir ara yok oldum hikayem gitmişti ben bitmiştim. Bu en sevdiğiniz dizinin saçma sapan bir anda bitmesi gibi bir his.


İşte benim hayatım tam anlamıyla böyleydi ta ki bu hikayeyi yazmaya karar verene kadar. Düşe kalka bu zamana kadar geldim. Yepyeni hikayeme başladım; anlatacak çok şeyim beni dinleyebilecek bir sürü insan olabilirdi, hayatımda uzun zamandır ilk defa heyecanlandım (etrafımdaki insanlara sorun, size bunu ispatlayabilirim) biraz yavaş ya da sıkıcı ve basit gözüküyor olabilir. Bazı şeyleri maalesef pat diye yazamıyorsunuz hikayenizde. Ben de harmanlayarak (hatta biraz saptırarak ;) ) anlatıyorum. Yanlış anlamayın bu yazdıklarım gerçekte olabilecek şeyler, ama anlayın beni işte ben de çok sıkılmıştım, böyle bir hayatla sizi niye sıkayım ki, yanlış mıyım? :) velhasıl aynı yerde olsam da yepyeni bir dünya kurmayı amaçladım kendime. (Bunları hep anlatacağım Karanlığımdaki Umut'da) Ben sabrettim ve bir şekilde dekurtulmaya çalışıyorum bu bunalmışlıktan, bir umut tutundum hikayeme.


Siz de sabredip beni yalnız bırakmadan okuyup bana destek olursanız çok mutlu olurum.Bu  kitap benim karanlığımda ki umuttur arkadaşlar.
Bana her zaman yazabilir, benimle dertleşebilirsiniz. Her türlü sorularınız için bana ulaşabilirsiniz.

Size dua edin demeyeceğim, sabredin demeyeceğim, size ulaşacak bir el olacaktır bekleyin demeyeceğim, karanlığınızda ki umudu bulmanız için burada olacağım.

Ne de olsa UMUT FAKİRİN EKMEĞİ diye boşuna dememişler değil mi? :D Sizde lütfen hikayemi okuyup, paylaşarak benim karanlığıma da umut olun.   

Siyasetçi gibi konuştum biraz galiba ama olsun

Oylar @ekaynak a :D 

Oylar KARANLIĞıMDAKİ UMUT a :D

Şuraya küçük bir de şarkı bırakayım belki dinlersiniz (hikayemle de uyuşan bir şarkı);

KARANLIĞIMDAKİ UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin