Hepinize Merhaba...
Her yeni hikaye, yeni bir dünyanın kapısıdır aslında ve şimdi size, başka bir dünyanın kapısının anahtarını armağan ediyorum.
Alice Kötüler Diyarında'ya hoşgeldiniz.
Öncelikle klasik bir kurgu değil bunu bir belirteyim. Ayrıca hiç bir seven erkek de -sözde- sevdiği kızı ezmiyor bu hikayede. Kızlarım , pasif karakterlerde değil. Gurursuz değiller. Canları yanınca , acımadan can yakarlar. Erkeklerim de adamlık yaptığını sanıp sevdikleri kızı ezen , horgören , geri plana atan şerefsizlerden de değil. Tam tersi her koşulda kızlarımı destekler onların yanında dimdik durur , kızlarımı güvende hissettirirler.
Eğer böyle bir kitap okumak istemiyorsanız. Yok biz alıştık artık kızların ezilmesine erkeklerin bir tek kızlara gücünün yetmesine, diyorsanız. Yollarımız burada ayrılıyor.
Anlatılacak, bahsedilecek çok şey var aslında. Kitabımız sakin bir kitap olmayacak. Gizem, kaos ve aksiyon olmazsa olmazlarımızdan.
Kurgumuz fantastik değil bu arada bebeklerim!
Kağıtlar dağıtılıyor ve herkes kağıtlarını aldıysa, oyun başlıyor.
Başlama tarihinizi Ya da nam-ı diğer oyuna katıldığınız tarihi bu köşeye bırakabilirsiniz prenseslerim ve şayet varsa prenslerim...
🃏🔪
Alice|Tanıtım17 yıl önce...
Kadın az önce kucağına aldığı ve değişik şeyler hissettiği, kucağındaki küçücük bebeğin üzerinde gezdirdi gözlerini. Öyle güzel, öyle dikkatli bakıyordu ki; gelecekte istediği her şeye tek bir bakışıyla dahi sahip olabileceğini düşündü kadın.
"Bu kız çok küçük." Dedi ardından da başını kaldırıp müdüre hanımın gözlerine baktı. "Özel ilgi alaka ister. Hem," duraklayıp onun parmağını sıkı sıkı tutan minicik eli gülümseyerek izledi ve baş parmağıyla yumuşacık, beyaz teni okşadı. "Sağlıklı bir bebeğe benzemiyor..."
"Şu geçen haftalarda meydana gelen büyük otel yangını vardı ya," dedi Müdüre hanım, yetimhanedeki tüm çocukların anne gibi sevip, tüm şefkatini onlara veren kadının kucağındaki minik bedene bakarken.
"Ara katta, yangınların arasına doğmuş." Dedi iç çekip. "Annesi oracıkta yanarak can vermiş."
"Bahtsız kızım benim..." Şefkatiyle, sevimliliğiyle ün salmış olan kadın, kucağındaki mavi gözlerini gözlerine dikmiş inatla da başka bir yere bakmayan kıza baktı.
Çok inatçı olacak diye geçirdi içinden.
"Ama Allah işte," dedi Müdüre hanım buruk bir tebessümle. Yerinden kalkıp kadının karşısına oturdu ve minik bebeğin dikkatle başının üzerini, simsiyah saçlarını okşadı. "Koskoca otel kül olmuş, ama bu miniğin tek bir kılına dahi zarar gelmemiş."
"Kim bırakmış peki?" Dedi. "Ailesinden kimse mi yokmuş bakacak?" yutkundu. "Burası onun için çok yetersiz. Hem anne sütüne ihtiyacı var. Yoksa büyüyemez ki. Sürekli hastalanır, bağışıklık kazanamaz."
"Babası bıraktı." Dedi müdüre hanım. "Erken doğmuş o yüzden bu denli minik." Gözlerini kadının gözlerine dikti ve tereddütle sordu. "Ölür mü sence?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alice Kötüler Diyarında
Teen Fiction"Kötü çocukları sadece salak ve saf kızlar sever," Gözlerimi büyük bir zevkle önümde elleri kolları sandalyeye bağlı üzerindeki gömleğin tüm düğmeleri açılmış ve alnına düşen kıvırcık saçlarının altından gözlerini bana dikmiş ve bir aslanın avını...