Alice|8

9.7K 1K 4K
                                    

Biraz geç oldu ama hepinize merhaba bebeklerim benim.

Nasılsınız? Umarım iyisinizdir.

Çok uzatmayacağım bayağı bi ara verdik ve bende buna karşılık uzun bir bölüm yazmaya çalıştım. Umarım seversiniz.

Sizden tek bir isteğim var lütfen ama lütfen size gerçekten çok zor şartlarda bölüm yetiştirmeye çalışıyorum ve sizden de tek isteğim bol bol yorum yapmanız. Buna özen gösterin olur mu?

Keyifli okumalar.

🃏🔪
Alice|8
|Kıskançlıklar mahkemesi|

"İstediğim tam olarak bir silah değil," geriye çekilip kollarımı göğsümde bağladım. "Bir çakı istiyorum. Özel bir materyalden yapılacak ve çok keskin olacak. Ayrıca,"

Dudaklarımı ıslatıp gülümsedim. "siyah bir ruj kutusunun içinde olacak."

Karşımdaki adam uzun ve kirli sakalını sıvazlayıp gözlerini üzerimde düşünceli bir biçimde gezdirdi. "Değişik." Diye mırıldandı kendi kendine. "Daha önce böyle bir şey isteyen hiç olamamıştı." Dedi ve yüzünde bıyık altı bir gülümseyiş oluştu. "İlkler beni heyecanlandırır."

"İlk olmak sıkıcı." Dedim kollarımı göğsümde bağlayıp ve geriye çekildim. "Sonlar daha heyecan vericidir,aklında bulunsun."

Kısa bir sessizlik oldu. Ondan bir tepki beklemeye başlamıştım. Ben sonuçta istediğimi söylemiştim, karşılığını isteme sırası da ondaydı.

"İyi peki," Dedi Adam ve ellerini masaya yasladı. "İstediğin şey kısa bir sürede hallolur. Biz gelelim pazarlığa."

Boş gözlerle adamı izlemeye devam ettim. "Ne kadar istiyorsun?"

"Bir ay." Dedi. "Geceleri buradasın."

Bir ay ve geceleri mi? Ne alaka? Ne amaçla?

Durakladım. Doğru duyup duymadığımı düşünürken başımı istemsizce hafif kaldırıp tavana diktim.

Avize de yoktu ki odada.

Sonunda birimin bana bunu açıklayamayacağını fark ettiğimde kaşlarımı çattım. "Pardon?" Dedim alayla. "Bir ay, geceleri falan. Oradan orospu gibi mi gözüküyorum?"

Hadi ama, kimse geceleri böyle bir adamın çağırmasını asla masum bir şey olarak algılayamazdı. Özellikle de ben gibi aklı sadece kötülüğe çalışan ve iyiliğin i'sini bile düşünmeyen bir kız için aklıma bundan başka hiç bir şey gelmiyordu.  

Çok şükür fesattık.

Ellerimi yumruk yapıp her an karşımdaki adama saldırmaya hazır bir halde vereceği cevabı beklemeye devam ettim.

"Ah artık burada dahil olmak zorundayım." Valeri araya girip ellerini havaya kaldırdı. "Beyler ve bayanlar lütfen sakin olalım,"

"Sen karışma geri zekalı." Diye homurdandım ona bakarak. Bir bok istemiştim ondan ve o da hiç bir halt becerememişti!

Alice Kötüler DiyarındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin