Alice|3

10.9K 1.1K 2.9K
                                    

Hepinize merhaba asi güzellerim?

Nasılsınız, neler yapıyorsunuz?

Size yine upuzun bir bölümle geldim. Umarım beğenirsiniz.

İlk bölümlere sınır koymuyorum ama lütfen siz bol bol yorum yapın. Yorum sayımız en azından 2,5K'yı geçsin.

Çünkü ben size dokuz bin kelimelik bölüm yazıyorum. Siz nasıl uzun bölüm okumayı seviyorsanız ben de yorum okumayı seviyorum. Düşüncelerinizi benimle paylaşın olur mu?

Oy vermeyi de unutmayın.
Keyifli okumalar.

🃏🔪
Alice|3
-Küçük Ejderha-

Destina bana doğru atıldığında keyifle ayağımı ayak bileğinin arkasına atıp kendime çektim. Ayağındaki topuklunun üzerinde dengede duramayıp yere düştünde Vâlâ duraklayıp bana baktı.

Tek kaşımı kaldırıp meydan okurcasına ona baktım.

Vâlâ'nın ise gözlerime bakarken yüzünde tehlikeli bir gülümseme oluştu.

Umursamadım. Vâlâ Mir şu an umursayacağım son şey bile değildi.

Destina yerinden doğrulmaya çalıştı. "Sen bittin!" Dedi nefretle bağırarak. Göz devirdim. "Yemin ederim çok sıkıcısınız. Kalk ayağa da karşılık ver. İkidir aynı numarayı yiyip yere yapışıyorsun." Onunla alay etmemle Destina saçını arkaya attı ve doğruldu gözleri kısa bir an abisini delicesine döven Vâlâ'yı buldu.

"E hadisene!" Dedim sinirle ayağımla Destina'yı dürtüp."Kalk hadi!"

"Beni buraya nasıl dayak yediğini göstermek için mi çağırdın?" Dedim keyifle Destina'ya bakıp. "Kalksana kızım ayağa! Boşuna mı artistlik tasladın götün yerse Neon'a gel diye?!"

"Bu planlı mıydı?!" Bu sinirli senin sahibini buldu gözlerim. Vâlâ sinirle doğrulduğu sırada Destina elini saçıma attı. Ama saçlarımı çekmesine izin vermeyip bileğini çevirdim.

Saçlarımın dipleri, çok hassastı ve çok çabuk acırdı.

"Bak gerizekalı." Dedim bir elimle onun belinin arkasında bileğini tutarken diğer elimle de saçlarını tutup başını geriye çektim. "Elimde kalırsın. Bana bir daha asla bulaşma. Bu günü de yaz bir kenara. Bak senin istediğin yerdeyiz ama rezil olan sensin."

Destina bir anda ayağını kaldırıp kasığıma sertçe tekme attığında canımın acısıyla dişlerimi sıktım. Destina, bundan faydalanıp elimden kurtuldu.

Yeniden karşıma dikildiğinde bakışlarım önüme geçen Tara'yı ve Destina'nın arkadaşını yolmakta olan Solin'i buldu. Kuvars ve Mirkan ise Vâlâ'yı Devrim'den ayırmaya çalışıyordu.

Kasığımdaki acı geçtiğinde en azından şiddetini azalttığında önümdeki Tara'yı ittirdim.

"Ne oldu yeni kız?" Dedi Destina. "Canın mı yandı?"

"Ya ya," dedim alayla ona ilerlerken. "Ben senin canını siktikten sonra konuşalım bu konuyu tekrar. Bakalım kim kimin canını daha çok yakıyor?"

Destina'nın saçlarını kavramak için davrandığım sırada Destina'nın başını geriye çekmesiyle tırnaklarım yanağına sürtündü.

Alice Kötüler DiyarındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin