Alice|13

4.5K 605 3.3K
                                    

Ben geldim bebekler!

Ben hoş geldim, siz de hoş geldiniz yeni bölümümüze. Direkt bölüme geçiş yapalım diye bu giriş bölümünü uzatmayacağım ama son da size bir kaç soru sordum onları lütfen cevaplayın olur mu?

Bol bol satır arası yorum yapmayı da unutmayalım!

Keyifli okumalar!

🃏🔪
Alice|13
|Sevgilim|

"Solin, bana yalan söyleme istersen." Dedim imayla. Aynı yatakta uyuyarak, aynı tabaktan yiyerek büyümüştük biz bunları hiç mi hatırlamıyordu? Benim kim olduğumu hiç mi farkında değildi? Hayır yani ona göre yeni tanıdığı sıradan bi okul arkadaşı mıydım?

Kendine gel Solin, ben etrafındaki tüm aptallardan daha farklıyım bunu biliyorsun.

"Alis yok bir şey!" Diye çıkıştığında bir süre onun gözlerine baktım. "Sen ciddi misin?"

Bu sorunun altında binbir tane soru vardı ve elbette ki Solin bunu anlıyordu. O aptal bir kız değildi. Gayet zekiydi. Dışarıya karşı sadece benim kadar sert olup bunu belli etmiyordu.

"Ne ciddi misin?" Dedi gözlerime bakarak. Cevap vermeyip ona bakışlarımla karşılık verdiğimde beni umursamayıp sözlerine devam etti. "Bir şey yok işte Alis, uzatma."

Bir şey yok işte Alis, uzatma.

Bu muydu yani?

Alayla güldüm. "Solin," dedim vücudumu da ona döndürüp ve fısıldadım. "Benim kim olduğumun farkındasın değil mi?"

Farkındasın Solin, farkındasın...

Fısıldadım, çünkü bunu ikimizden başka kimse bilmiyordu bilmemeliydi. Farkındasın Solin, sen de neler olduğunun farkındasın. Aptal değilsin. En az benim kadar zekisin sen. Kendine gel. Farkındasın.

Her şeyin farkındasın.

"Alis Zeren." Dedi Solin hırsla yaşaran gözlerinin altını silip.

"Azem Zeren'in kızı okulun da sahibi."diye çıkıştı ellerini kaldırıp. Ardından da aynı sinirle konuşmaya devam etti ama dudakları arasından dökülen kelimelerin birer oktan farksız olduğunu bilmiyordu. En azından benim için. "Bana da kim olduğunu anlatmana gerek yok Alis. Anladık bunu sürekli tekrarlamana gerek yok!"

Şaka yapıyordu değil mi?

Yok yok şakaydı bu.

Bir süre bekledim. Evet ben, ben bir süre sabırla ve sakince Solin'in 'şaka' demesini bekledim. Sabırsız, insanlara taamülü asla olmayan ben Solin'i sakince sabırla bekledim. Konuşmaya devam etmesini, şaka demesini ve bana içini dökmesini bekledim.

Demedi. Hiçbir şey demedi.

"Ne halin varsa gör." Dedim büyük bir öfkeyle. Öfkelenmekte sonuna kadar haklı olduğumu düşünüyordum. Hatta şu an en sakin halimdeydim bile. Hâlâ öfkelenmek için oldukça hakkım vardı. "Evet haklısın, Azem Zeren'in, bir mafya babasının egoist küçük kızıyım ben. Beni bundan sonra gerçekten de böyle tanımakla iyi edersin."

Alice Kötüler DiyarındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin