Alice|14

4.8K 575 3K
                                    

Merhaba,

Bu kez bu konuşmaya buruk başlıyorum malum... Geçmiş olsun ülkem, umarım herkes iyidir.

Nasılsınız diye sormayacağım ama en içten hislerimle, herkesin iyi olması için dua ediyorum sadece.

Umarım hepimizin psikolojisi en kısa zamanda toparlanır...

Bu dönemde bölüm atmak çok istemiyordum aslında ama çok istek geldi. Kafamız dağılsın diyen çok oldu. Kıramadım... Buyurunuz Alis Kötüler Diyarı'ndanın yeni bölümü.

Keyifli okumalar...

🃏🔪
Alice|14
|Annesiz|

Yıllar önce,
Zerenler'in evi.

Asmin Zeren bir o yana bir bu yana stresli stresli volta atarken aynadan kısa bir an kendine baktı, kendine ve artık kendini iyice belli eden şişkin karnına...

Ellerini karnına yasladı. "Tam aşerecek zamanı bulduk anneciğim," dedi biraz da homurdanarak. Saatten ve insanları bu saatte rahatsız etmekten kendi de oldukça rahatsızdı ama moralini bozmamaya çalıştı sonuçta arkadaşına söylemişti değil mi? Ayıp olmazdı. "Çok zamansız bir kız mı olacaksın anlamadım ki..."

Üzerindeki uzun etekli ve uzun kollu olan efil efil beyaz elbisesi, onun bir o yana bir bu yana sabırsız adımlarından kaynaklı uçuşuyordu. Uzun siyah ve dalgalı saçlarının da ondan pek bir farkı yok gibiydi.

"Hayatım," Azem Zeren oturduğu koltukta yüzündeki tebessümü belli etmemeye çalışarak eşinin ince ve zarif bileğini tutup aşık olduğu mavi gözlerin kendine dönmesini sağladı.

'Sakın güldüğünü belli etme Azem.' Dedi kendine içten içe çünkü belli ederse karısından önce güzel bir azar ardından da en sağlamından bir trip yiyeceğinin farkındaydı.

Tribi de öyle hemen geçmiyordu, inatçıydı Asmin. Kolay kolay hiçbir şeye tav olmaz, hiçbir şey onun gözünü büyülemezdi ve genelde hep Azem'in burnundan getirirdi.

"Otursan mı biraz, bak oradan oraya dolanıp duruyorsun bebeğim, başın dönecek." Her ne kadar Azem gülümseyerek izlesene de karısını, endişelenmiyor değildi.

"Bir şeyim yok benim Azem," dedi Asmin sevdiği adamın gözlerine bakıp. "Sadece küçük bebeğimiz çok inatçı. Şu an o turtayı yemezsem ölecekmişim gibi hissediyorum," elini boynuna götürdü. "Burada böyle yutkunma isteği var! Resmen turta da turta diye oturup ağlayacağım şimdi. Gözümün önünden frambuazlı, elmalı, portakallı," anlattıkça iştahının daha da kabardığını hissederken yutkundu. "Hatta yaban mersinli turtalar geçiyor..."

Azem, hayran hayran karısının iştahlı anlayışını ve onun anlatımını destekleyen hareketlerini izlerken kendinin de iştahı oldukça kabarmıştı.

Ama kesinlikle turta falan istemiyordu o. O şu an sadece inatçı, güzel ve bol bol iştahlı karısını istiyordu.

Ona bunu söylese şu an çok azar işitir miydi ki?

Azem tuttuğu bileği hafifçe kendine doğru çekip Asmin'in, onun dizlerine oturmasını sağladı.

Alice Kötüler DiyarındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin