Alice|11

4.8K 589 2.2K
                                    

Selam!!

Nasılsınız ballarım bebeklerim?

Umarım beni ve Kül tayfasını özlemişsinizdir bebeklerim çünkü uzun bir aradan sonra işte huzurlarınızdayız!!!

Çok zaman geçti ama bundan sonra sık sık bölüm atacağımı söylemek isterim.

Şimdi arayı çok daha fazla uzatmak istemiyorum o yüzden hemen bölüme geçelim ama lütfen oy vermeyi ve bol boş yorum yapmayı unutmayın!

Tüm yorumlarınızı okuyorum ve her şeyi dikkate aldığımı unutmayın. Sizin yorumlarınız bana ilham veren en büyük etkenlerden biri.

Sizleri seviyorum!
Keyifli okumalar!

🃏🔪
Alice|11
|Anahtar|

"Alis'in nesi var doktor?"

Aynen öyle, kulaklarımın işittiği ilk şey bu oldu yani uzun bir sessizlikten sonra böyle bir cümleyi işitmek komikti açıkçası.

Aslında düşününce , "Alis'in nesi var doktor?" Güzel soruydu. Keşke ben de uzaktan başka bir bedenin içine girip dışardan kendimi görebilseydim ve aynı soruyu ben de sorabilseydim. Alis'in nesi var doktor?

Ya da,

Alis'in nesi yok doktor?

Hayır varsa şayet eksik bir dert tasa psikolojik bir sıkıntı, hemen yerini dolduralım.

"Alkol koması." Diyerek olaya bir nevi açıklık getirdi doktor kişisi. İyi çok şükür psikolojimiz hâlâ bozuk ve dert tasa eksiğimiz de yoktu.

Kısa bir sessizlik oldu. Ardından da acır tonda bir iç çekme... "Daha on sekiz bile değil, bu kadar alkol alması hiç hayra alamet değil Devrim bey. İlerleyen yaşlarında alkol bağımlısı olabilme olasılığı çok yüksek ve bu onun bütün geleceğini çok kötü etkileyebilir. Eğer kardeşiniz ise önlem alsanız iyi olur."

Duyduğum sesler beynimin duvarına mermiler gibi çarpıp beynimde hasar oluşturacak şekilde yankılandığında yüzümü derince buruşturup elimi alnıma götürdüm.

Bir saniye, doktor az önce Devrim bey mi demişti? Ne?! Neler oluyordu burada?!

"Uyanıyor."

Bu duyduğum ama duymaktan hiç de hoşnut olmadığım sesin bana doğru yaklaştığını hissettim.

Gözlerimi kırpıştırıp kendime gelmeye çalıştım. Yine neyin içine düşmüştüm ben diye sormak istemiyordum her günüm ayrı bir saçmalıktı ama sanırım yine bu soruyu soracaktım. Yine neyin içine düşmüştüm ben?

Başımda aşırı şiddetli bir ağrı vardı. Kafamı bu ağrıdan sebeple ciddi manada duvara falan vurup patlatmak istiyordum.

Gözlerimi araladığımda gördüğüm tavanda tek başına takılı olan çıplak sarı ampül asla odamın şaşalı avizesine benzemiyordu ve suratı fazlasıyla asıktı. Hiç muhabbet edilebilecek bir tipe benzemiyordu, halinden hiç memnunda durmuyordu. Benim odamdaki götü kalkık, burnu havada taşlı tuşlu avizem bile daha sempatikti.

En azından ezikleyip dalga geçse bile benimle irtibata geçebiliyordu bir şekilde.

Tekrardan aklıma odada Devrim'le olabileceğim gelince yerimde doğrulmaya çalıştım.

Alice Kötüler DiyarındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin