Asiler, Nabersiniz be?
Özledik mi Kül'ü? Vallaha ben çok özlemişim.
Sınır dolması ama ben yine de bölüm uzun ve epey güzel bir bölüm yazdığımı düşünüyorum. Lütfen siz de emeğimin karşılığını verin ve şu yıldıza basın.
Bu gün o kadar saçma Kitaplar gördüm ki wattpadde. Bir ayda milyonlarca okumaya ulaşmış ve çok basit sıradan kitaplar. Tamam, hepsinde emek var bunu asla göz ardı edemem ama onlar dahi büyürken ben kendi kitaplarımın da büyümeye hakkı olduğunu düşünüyorum.
Çok fazla uzatmayacağım, beni anladığınızı biliyorum aşklarım. O yüzden size keyifli okumalar...
🃏🔪
Alice|6
|Romeo|"Şiddetle başlayan hazlar, şiddetle son bulurlar. Ölüm olur zaferleri," gözlerimi kitaptan ayırıp bana nefretle bakan o yeşillere diktim ve gülümsedim.
"Öpüşürken yok olan ateşle barut gibi."
Vâlâ Mir gözlerini bir an olsun gözlerimden çekmeden o satırı okumamı bekledi.
Sözlerim bittiğinde onun gözlerinin içine bakarak yüzümdeki tehlikeli gülümseyişi bir kaç salise içerisinde silip; sıradan, umursamaz ve hissiz ifademi takınıp kitabın kapaklarını birbirine çarparak kapattım ve komodinin üzerine geri koydum.
"Odan
da," gözlerimi onun üzerinde gezdirip alt dudağımı ısırdım. "Sunduğun manzara da güzelmiş."O da benim odama girdiğinde bunları söylemişti. Şimdi aynı şeyi ben ona yapıyordum ve bir gerçek vardı ki bu kesinlikle çok zevkliydi.
Daha mı sık yapsaydım ya, olur olmadık yerlerden çıkıp Vâlâ'yı deli etmek kesinlikle en büyük eğlencem olacak gibiydi.
Mir'in üzerindeki siyah gömleğin tüm düğmelerini açmıştı. Bilirsiniz bu Alis Zeren'in hoşuna giderdi.
Vâlâ Mir tehlikeli bir şekilde gülümseyip dili üst dişlerinin üzerinde gezdirdi. "Bana meydan okuyabileceğini mi zannnediyorsun Alis?"
Gülümseyip başımı olumsuz anlamda salladım. "Zannetmiyorum Vâlâ," Dedim. "Direkt okuyorum."
Gözlerini üzerimde gezdirdi. Şu an onun dağınık olan yatağında sırtımı yatak başlığına yaslamış ayaklarımı uzatmış oturuyordum. Üzerimde saten, mini bir şort ve yine saten bir büstiyer varken Vâlâ'nın aklından çok masum şeyler geçmiyor olmalıydı.
Kusura bakmayın da ben bile kendime yükseliyordum!
"Kimse sana bu odaya girmenin yasak olduğunu söylemedi mi?" İfadesi ciddileşip o her zamanki soğuk, kötü çocuk ifadesini takındı.
Kollarımı göğsümde bağladım ve göz kırptım. "Kimse bana Mir'in gizli bir romantik olduğunu da söylememişti."
Romeo ve Juliet onun baş ucu kitabıydı. Hadi ama, bundan neyi çıkarmamız gerekliydi? Adam gece uyumadan önce Romeo ve Juliet okuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alice Kötüler Diyarında
Ficção Adolescente"Kötü çocukları sadece salak ve saf kızlar sever," Gözlerimi büyük bir zevkle önümde elleri kolları sandalyeye bağlı üzerindeki gömleğin tüm düğmeleri açılmış ve alnına düşen kıvırcık saçlarının altından gözlerini bana dikmiş ve bir aslanın avını...