Selam!
Upuzun bir aradan sonra kavuştuk mu dersiniz?Bu girişi yapmayı ne kadar özlediğimi anlatamam. Geç olsun ama güç olmasın, en azından sonunda özlemimizi giderebileceğiz sayılır.
Öncelikle her birinizden af diliyorum. Söz verdim bir çok kez ve tutamadığım çok zaman oldu ve bunun sorumluluğu üzerime çok bindi. Hepinizden bir özürü kendime farz bilirim.
Buraları çok özledim, çok özledik bence.
Bol bol yorum yapın tamam mı? Çoğuna cevap vermeye çalışacağım. Bakalım Alis'i Kül'ü Vâlâ Miröi özledik mi?
Ben çok özlemişim!
Bölüm şarkısı: Sena Şener-porselen kalbim
Keyifli okumalar!
🃏🔪
Alice|10
|Yalnızlık koması|"Hay sikeyim!" Diye homurdandım kolumdaki ince sızıyla ama şu an buna takılmaya hiç mi hiç vaktim yoktu.
Aşağıya atlayıp çantamı aldıktan sonra koşturarak okulun acil çıkış kapısına gittim. Kapıyı kendime doğru çekip açtıktan sonra ise artık okulun içindeydim ve şimdilik her şey daha kolaydı.
Şimdilik tek işim kötüler diyarına inmekti.
Bu da çok uzun sürmedi. Merdivenin altındaki odaya girip telefonumun fenerini açtım ve köşedeki kapıyı da açıp merdivenlere indim.
Merdivenleri inerken bir an duraklayıp siyah maskeyi de takmayı ihmal etmedim.
Kapıyı yavaşta aralayıp dışarı çıktım ve gözlerimi etrafta gezdirdim.
Bu gün burası acayip kalabalıktı.
Kimseye çarpmamaya çabalayıp silahımı alacağım odacığa ilerlerken duyduğum sesle kaşlarımı çatıp aşağıya baktım.
"Beyler ve hatunlar," gözlerimi aşağıda gezdirirken bakışlarım Mir'in üzerinde durakladı. Konuşan kişi de Mir'den başkası değildi zaten.
Gözlerimi onun üzerinde gezdirdim.
Siktir, kesinlikle normal haliyle hiç bir alakası yoktu ve kesinlikle de normal halinden fazla yakışıklıydı.Kötülük, ona yakışıyordu.
"Hazırsanız," dedi gayet keyifle. "Kafes dövüşlerinin yeni sezonunu açıyorum!"
Onun sözleriyle etrafta resmen curcuna koptu. Herkes çığlıklar atıp sevinçle alkışlamaya falan başlarken Mir zevkle gülümseyip gözlerini etrafta gezdirdi.
Ve bam.
Onun sisli koyu yeşil gözleri benim gözlerimde takıldı.
İşte, bu da tam olarak benim zevkle gülümsememe sebebiyet verdi ve ona öpücük attım.
Bakalım Vâlâ Mir, Neon'dan sonra buraya girdiğimi anlayınca ne tepki verecekti?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alice Kötüler Diyarında
Novela Juvenil"Kötü çocukları sadece salak ve saf kızlar sever," Gözlerimi büyük bir zevkle önümde elleri kolları sandalyeye bağlı üzerindeki gömleğin tüm düğmeleri açılmış ve alnına düşen kıvırcık saçlarının altından gözlerini bana dikmiş ve bir aslanın avını...