Herkese güzel bir pazardan selamlar!
Nasılsınız bakalım neler yapıyorsunuz?
Umarım her biriniz çok iyisinizdir.
Lafı çok uzatmadan direkt sizi bölümle baş başa bırakacağım ama ondan önce söylemek istediğim bir şey var; Alis Kötüler Diyarında çok bilindik bir kitap gibi gözükse de değil. Daha henüz 15 bölümde bunu anlamanızı tabii ki de beklemiyorum ama sadece bu kitaba diğer kitaplardan daha çok emek verdiğimi bilin istiyorum.
Ve bu saatler süren emeğin karşılığında ise istediğim tek şey yorum yapmanız. Beni yazmaya şevk eden şeylerin en başında sizin yorumlarınız geliyor.
Lütfen aksatmayın olur mu?
Keyifli okumalar.
🃏🔪
Alice|15
|İğne|Yerimde kıpırdanıp yatağa daha da sinmeye çalıştığımda bir çift kol beni kendine çekti.
Yatağım ya da yorganım. Bilemiyordum, ikisinden birinin kolları çıkmış olmalıydı ve beni sarıp sarmalıyordu. Oldukça da rahattı.
Yeniden uykuya dalmak için çabalarken minik minik mırıldanma sesleri ilişti kulağıma. Durakladım.
Mırıltılar devam etti.
Yatağım, yorganım ya da avizem. Üçünden biri dile gelmişti galiba.
E artık bunu biraz tuhaf karşılamalıydım.
Hafifçe gözlerimi araladım.
Gözlerimi aralamamla beraber zihnime geceki olanların görüntüsü belirirken başımı yaslı olduğu yerden kaldırdım.
Gözlerim bu kez az önce göğsünden kalktığım anneannemi buldu. Uyuyordu ama bir şeyler mırıldanıyordu.
Durup ne dediğini anlamaya çalıştığımda ise dua okuduğunu fark ettim. Duasını okuduktan sonra yavaşça az önce yattığım yere doğru üfleyip dua etmeye devam etti.
Yüzüme gelen saçlarımı arkaya doğru attım ve elimi alnıma götürüp ateşim olup olmadığını kontrol etmeye çalıştım. Hiçbir şey anlamıyordum ama üşümemin geçmiş olması ateşimin düştüğünü gösterirdi bence.
Üzerimdeki ince örtüyü kaldırıp yataktan kalktım. Sanırım gece ateşlenmemden dolayı olsa gerek çok erken bir saatte uyanmamıştım. Yani diğer insanlara göre yine oldukça erken bir saatti ama bana göre gayet geçti.
Giyinme odasına yönelip hırkalardan birini alıp üzerime geçirdikten sonra banyoya girip işlerimi hallettim.
"Alis, neredesin kızım?"
Banyonun kapısını açarak yanıt verdikten sonra dişlerimi fırçalamaya devam ettim.
"Hah, uyandın mı kızım, nasıl hissediyorsun kendini?" O, arka arkaya sorular sorarken ona sadece ağzımda köpüklerle ve diş fırçasıyla baktım. Gayet açık değil miydi acaba şu manzara?
O ise gülümsedi. Hatta bayağı bayağı içten bir şekilde gülümseyip yatağımdan kalktı. "Uyuyakalmışım ben de seninle beraber, gideyim aşağıya bakayım. Sen de hemen gel güzelce kahvaltı yap."
Ağzımdaki diş macunu köpüklerinden kurtulup ona baktım. "Duş alacağım."
"Kahvaltıya yetiş."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alice Kötüler Diyarında
Roman pour Adolescents"Kötü çocukları sadece salak ve saf kızlar sever," Gözlerimi büyük bir zevkle önümde elleri kolları sandalyeye bağlı üzerindeki gömleğin tüm düğmeleri açılmış ve alnına düşen kıvırcık saçlarının altından gözlerini bana dikmiş ve bir aslanın avını...