Uzun bir zamandan sonra, ben geldim!
Nasılsınız minik asiler? Neler yaptınız bakalım görüşmeyeli?
Çok uzatmayacağım, hemen bölüme geçiyoruz ama lütfen emeğimin karşılığını göz ardı etmeyin ve oy vermeyi bol bol yorum yapmayı, satır aralarına düşüncelerinizi yazmayı unutmayın gerçekten hepsini okuyorum.
Keyifli okumalar.
🃏🔪
Alice|7
|Ruj|"Ne demek Hanzade akıl hastanesinden kaçmış?!"
Reha Amca'nın söylediklerini duyduğumda kaşlarımı çattım ve çaktırmadan kapıya daha da yanaştım.
Hayır yani kimdi bu akıl hastanesinden kaçacak kadar hayatı seven salakların kralı merak ediyordum. Biz girmeye çalışıyorduk millet kaçıyordu.
Rabbim sen akıl fikir ver böyle ruh hastalarına.
"Basbayağı," dedi Vâlâ Mir. "Sizin yapacağınız iş işte. Ben demiştim öldürüp kurtulalım diye. Siktiğimin merhametiniz tuttu."
Vâlâ Mir... Aslanım, bi' çıksana şu odadan duvara yaslanman gereken konular var. Şerefsiz falansın ama ben severim merhametsiz, acımasız mafya kılıklıları.
"Mir onu merhametten somayı gidip yatırmadık hastaneye," dedi Reha amca. "İlerde işimize lazım olacağını biliyorduk. Öldürdeydik elimize bir şey geçmeyecekti."
"Öldürseydik elimize bir şey geçmeyecek miydi?" Masaya vurulma sesi geldi. Konuşan da Vâlâ Mir olduğuna göre masaya elini vuran da o olmalıydı. "Eğer onu benim elimden almasaydınız öldürecek ve bu boktan yerden bi kansızı daha temizleyecektim."
Demek ki ilk kez adam öldürmüyordu. Aman ne iyi ne iyi. Bi' katille aynı evi paylaşıyorduk.
Bir katil, iki mafya babası, bir çakma prenses ve bir de lakabı küçük kurbağa olan değişik bir kız. İki tane de birbirinden salak abiler vardı tabii.
Beni mi yatırsalardı acaba akıl hastanesine? Deli taklidi falan yapmaya başlasa mıydım, hazır bir kontenjan açığı vardı.
"Ne yapacağız şimdi?" Bu soruyu soran Mirkan'dı. Benim şu abilik taslamayı pek bi seven abim olmayan ama aslında abim olan Mirkan. Bu da zaten bir kere ne yapacağını bilse dişimi kırardım.
"Bi bardak soğuk su içeceksin sen ve bu odadan siktir olup gideceksin Mirkan." Vâlâ Mir'in yeniden buz gibi bir sesle konuşurken göz devirdim.
Bu adam neden herkese böyle buz gibiydi? Neden herkese kölesi gibiymiş davranıyordu anlamıyordum. Umarım bunu egodan değilde mantıklı sebeplerden dolayı yaptığını dilemekten başka elimden bir şey gelmiyordu.
"Vâlâ!" Bu uyarı dolu ses ise Tarlan'a aitti.
"Geri zekâlısınız hepiniz." Dedi Mir insanlarla dalga geçerek. Sesinin zihnimde oluşturduğu 'Mir' görüntüsü aynen şöyleydi; muhtemelen şu an oturduğu koltukta yayılmış hiç bir şeyi siklemeyen ifadesini takınmış her şeyi alaya alıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alice Kötüler Diyarında
Novela Juvenil"Kötü çocukları sadece salak ve saf kızlar sever," Gözlerimi büyük bir zevkle önümde elleri kolları sandalyeye bağlı üzerindeki gömleğin tüm düğmeleri açılmış ve alnına düşen kıvırcık saçlarının altından gözlerini bana dikmiş ve bir aslanın avını...