•16• Kwiatowa miłość

1.3K 127 3
                                    

Usiadłem na brzegu łóżka i otworzyłem zeszyt na pierwszej stronie.

Kwiaty krzyczą głośno, słowa krzyczą cicho, szósta rano mówi wszystko.

Uśmiechnąłem się na to głupie zdanie, bo wiedziałem co znaczy.

Na kolejnej stronie jest uschnięta róża.

12 października 2007
Gdy z drzwi wypada róża pierwsze, co myśli to to, że nie jest dla ciebie, ale gdy później na kampusie dostajesz drugą. Już wiesz. Pół z jednej pół z drugiej to całość.

Tym razem patrzę na uschnięte tulipany.

13 października 2007
Miłość nie przychodzi nagle, ale on jest tym z, którym chce ją dzielić. Może to za szybko, a może na miłość nigdy nie jest za wcześnie.

Teraz mam przed oczami uschniętą lilie.

20 października 2007
Od ośmiu dni, codziennie dostaje kwiaty, ale ani jednego pocałunku.

PS wrócił, żeby w końcu mnie pocałować. Było magicznie.

Papierek od lizaka

31 października 2007
Wybraliśmy się na imprezę halloweenową. Dzieciaki dostają swoje cukierki, ja dostałam słodki pocałunek i lizaka o smaku wiśni, chociaż może to jego usta tak smakowały, a ja zabrałam mu papierek?

Bilet z koncertu

20 listopada 2007
Nienawidziłam muzyki rockowej, ale na początku nienawidziłam też Filadelfii. Teraz? Nigdy nie chce stąd wyjeżdżać.

Czerwona plamka

31 grudnia 2007
Kocha mnie.
Ja też go kocham.
Moje paznokcie były czerwone. Czerwony to kolor miłości, już nigdy nie chce nosić innego koloru.

Były trzy sekundy przed północą, pierwsze słowo usłyszała w stary rok, drugie w nowy. W ten sposób miała dwa cudowne dni.

Karykatura mnie

21 stycznia 2008
Pokłóciliśmy się o jego byłą dziewczynę. Myśle, że ona chce go odzyskać. Będę walczyć o niego, bo o miłość się walczy. On też walczy o mnie.

Nasze zdjęcie z mojego ukończenia studiów

21 maj 2008
Skończył dwa kierunki.
Mam chłopaka absolwenta!
Kocham go tak mocno, że kupiłabym każdy jego obraz byle by mógł spełniać marzenia, ale on upiera się na bankowość.

Mój rysunek jej i jej starszego brata

24 czerwca 2008
Mój brat uważa, że Luke to fajny facet. W szczególności chyba podoba mu się to, że dba o mnie i najpierw widzi mnie, potem siebie.
Kocham to, że na tym obrazku widać nie tylko moją miłość z bratem, ale i Luka miłość do mnie.

Jedna czerwona kreska. Czuje ciarki na ciele.

30 lipca 2009
Jestem na przed ostatnim roku studiów i o mały włos nie zostałabym szczęśliwą mamą.
Powiedział, że by się nami zajął, że kocha mnie tak bardzo, że cieszyłby się gdyby mógł jeszcze kogoś obdarować taką miłością.

27 listopada 2011
Zostanę panią Hemmings!
Nie boje się, że on będzie złym mężem, boje się, że będę złą żona.

31 grudnia 2011
Bycie żoną od kilku godzin sprawia, że mam ochotę wykrzyczeć to całemu światu.
Całą noc szeptał jak bardzo mnie kocha, a teraz śpi ciasno zawinięty dookoła mnie.
Nie chciałabym być nigdzie indziej.

9 maj 2012
Luke nie walczy o marzenia, ale ja pozwalam mu robić to co chce. Jest moją miłością i pasją, mam nadzieje, że on też tak nas widzi.

15 luty 2013
Gdyby ktoś w liceum powiedziałby mi, że będę stała przytulona do mojego męża nad oceanem w Santa Monica świętując jego pierwszy awans wyśmiałabym go.
Myślałam, że coś takiego świętuje się ciastem w cukierni, nie wycieczką na drugi koniec kraju.

2 kwietnia 2014
Poszedł do pracy o ósmej.
Wrócił o dwudziestej.
Pocałował mnie w czoło i zasnął.

10 maj 2014
Kochaliśmy się całą noc i dzień.

6 lipca 2014
Odwołał nasze wakacje u moich rodziców.

15 sierpnia 2014
Pojechaliśmy do moich rodziców na dwa dni. Ledwo weszliśmy już wracaliśmy.

24 grudnia 2014

Siedzę sama na wigilii u jego rodziców, bo on nadrabia zaległości w pracy.

12 luty 2015
Byłam z Kate w klubie. Spotkaliśmy Mika z jakimś kolegą. Nie zapytałam o imię. Do niczego nie doszło. Jednak dobrze było dostać znowu zainteresowanie.

14 marca 2015
Jak Kuba Bogu tak Bóg  Kubie.
Praca, praca, praca.

To jest ostatni wpis w jej dzienniku. Im dalej tym więcej opisów bez dodatkowych kwiatów czy jakiś małych pamiątek. Zeszyt jest tak gruby, że nie mogę utrzymać go w jednej ręce. To nasze życie. Skończyło się 14 marca gdy podjęła decyzje. Gdy ja podjąłem decyzje.

W każdym z tych wpisów czuje jej miłość. W żadnym nie ma nienawiści. Ale in dalej tym bardziej ja się odsuwam, a ona mi na to pozwala. Oboje jesteśmy winni.

Ocieram kolejną łzę.

Ja: Jadę

Ja: Jesteś u Kate?

Nikki:  Tak

***
To nie obrączka czy zdjęcia, ale chyba coś ważniejszego.

endless beginnings •HemmingsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz