,, Kate vzbuď se!!"
,,Jo jo vždyť už vstávám."
Zakňučím a pomalu vylízám z postele. ,,Jdu do koupelny!"
,, To máš smůlu teď je tam Kris." Ušklíbne se na mě Lily.
,, Hmm tak to si musím počkat." Pokrčím rameny a mezi tím se jdu obléct.
Hurá Kris už vylezla a já rychle vletěla do koupelny. Vlasy jsem si nechala rozpuštěné a vyčistila si zuby.
,, Kris a Lily šly už na snídani tak pohni." Ušklíbla se a my společně vyšli směrem do Velké síně. Před obrazem Buclaté dámy jsme se potkali s kluky.,, Jé čaute kluci ,taky jdete na snídani?"
,,Jo jdem ,půjdete s námi?" Zeptá se nás s úsměvem James.
,, No možná ,ale jen pod podmínkou ,že přijmeme Lis do party." Na obličeji se mi objevil šibalský úšklebek.
Kluci se po sobě zmateně podívali a otočili se zády k nám ,aby jsme jejich poradu neslyšeli.
Po chvilce ticha se hlouček rozpustil a Rem se na nás všechny významně podíval.,,Jelikož je Kate u nás v partě jediná holka ,rozhodli jsme se tedy ,že tě příjmem ,jelikož Kate by se s námi za chvilku zbláznila." Otočila jsem se na Lis ,která skákala 1 metr do vzduchu.
,,Díky kluci!" Vrhla se jim kolem krku.
Konečně jsme se pomalu vydali do Velké síně. V břichu už mi docela kručelo.
Došli jsme a já spatřila tu kupu jídla. Hmm mňamka. Rychle jsem pelášila najít nějaké místo.
Sedli jsme si přibližně do středu stolu a já už si nandávala míchaná vajíčka. Seděla jsem mezi Jamesem a Lis a ládovala se vajíčky.
Ucítila jsem jak Jamie dloubl loktem. Otočila jsem se na něj s nechápavým pohledem.,,Dívej." Kývl směrem ke dveřím. Můj pohled spadl na Norrisovou která byla celá růžová.
Za chvilku celá síň vybuchla smíchy a všichni se smáli. Dokonce i Zmijozeláci se smáli. Po očku jsem zahledla jak Brumbálovi pohrávají jiskřičky nadšení v očích.
Celá síň se uklidnila a nad hlavami nám začali poletovat sovy. Do rukou mi spadl jeden dopis a Denní věštec.
Prvně jsem otevřela dopis. Byl od babičky. Psala v něm různé věci jako třeba do jaké koleje chodím a na kamarády.
Od táty mi dopis nepřišel. Měl famfrpálový zápas. Hrál za Montroseské straky. Nejlepší Britský a Irský club. 32 titulů mistra famfrpálové ligy a dvakrát vyhráli dokonce titul mistra Evropy. Táta byl na postu střelce. Taky bych chtěla být střelkyně. Otevřela jsem Věštec na stránce se sportem.,,Jó!" Noviny jsem vyhodila do vzduchu. Všichni se na mé dívali jak na blázna.
Lis zvedla noviny. James jí je vytrhl a podíval se na stránku.,,Jé Montroseské straky vyhráli ,ale proč se tak raduješ to jsi tak zarytá fanynka?"
S úsměvem od ucha k uchu jsem ukázala na pohyblivou tátovu fotku.,, Vidíš to je táta."
,,Vážně tvůj táta hraje za Montroseské straky?! Jsem úplně blbý mám ho všude na plakátech. Je to můj oblíbený hráč." Plácl se do čela. Byl dost smutný ,když si to uvědomil.
,,Víš co zeptám se jestli ti pošle podpis." Pohladila jsem ho po zádech.
,,Jo to by bylo super!" Vrhl se mi kolem krku.
,, Ehm ehm ,vaše rozvrhy." Za námi stála McGonagallová a podávala nám rozvrhy.
,,Dnes máme lektvary a dvouhodinovku přeměňování pak je oběd a odpoledne máme OPČM. To je docela dobrý."
,,Hej Evansnová dáš po škole rande?"
,,S tebou nikdy Pottere!" No jo James je chudák.
Sešli jsme dolu do sklepení. Tu to hodinu jsme měli se Zmijozelem.
Už tam čekali. Zase náráželi na mudly. Nevšímala jsem si toho a chytla Lis za paži. Dotáhla jsem ji do lavice ,kde si k nám přisedl i Remus.
Nic jsme nedělali Křiklan měl hodinový proslov o lektvarech jak jsou zábavné. No mě moc s nimi neuchvátil.
Konečně hodina skončila a mi se vydali na přeměňování. To byla docela zábava zkoušeli jsme přeměnit sirku na jehlu. Mě a Lily se to povedlo.Ještě se to povedlo nějakému klukovi z Havraspáru.
Zazvonilo a my se vydali na oběd. Bylo file a měla jsem pravdu ,oproti tomu školnímu bylo výborné.
Hodina OPČM byla nudná měli jsme nějakou profesorku s pištivým hláskem a blond vlasy. Jmenovala se... Jak se vlastně jmenovala? S klukama jsme ji nazvali divnohláska. Konečně jsme měli volno.
S pobertama jsme se vydali k jezeru. Šli jsme se vykoupat do jezera. Voda byla příjemně teplá na sobě jsem měla tyrkysové plavky a vlasy smotané do drdolu. Skočila jsem do jezero velkou bombu. Kluci s Lis hned za mnou.
Takhle jsme se tam čvachtali ,když v tom mě někdo chytil za nohu a táhl mě ke dnu. Začala jsem sebou házet. Už mi pomalu začal docházet kyslík ,když v tom mě ruka pustila a já rychle plavala na hladinu. Vedle mě se objevil Sirius. ,,TY JEDEN BLBE VÍŠ JAK JSEM SE BÁLA??! JEN POČKEJ!"Zakřičela jsem a skočila na něj.
Sirius to nečekal a tak mi to vyšlo. Začali jsme se prát ve vodě. Najednou mě od toho idiota začal někdo odtahovat nechala jsem ho. Dostal mě až na břeh. Viděla jsem Jamese jak se nadevmnou sklání.
,,Dík ,kdyby jsi mě neodtáhl už by byl asi Siri mrtvej a to by mě pak mrzelo." Jamie se usměje a sedne si vedle mě. ¨
Uvidím Siriho jak k nám plave. Vyšel na břeh a podal nám ručník. ,, Promiň Kate je mi to líto byla to blbá sranda."
,,Odpouštím ,ale už to nikdy nedělej jasný?"
,,Jasný."
Společně pomalu vyrážíme do naší společenky. Proč máme společenku až úplně nahoře.
Zbytek dne uběhl velmi rychle. Psala jsem taťkovi ,udělala jsem úkoly a navečeřela se. Teď jsem akorát usínala a ponořovala se do říše snů. Zdál se mi sen dost divný. Viděla jsem muže jak drží v ruce malé dítě. Do tváře jsem mu neviděla. Slyšela jsem jen brek dítěte.
Probudila jsem se z toho divnýho snu do nového dne.
Nová kapitola. Snad se líbí. Ještě ,že existuje wattpad jsem nemocná a nudím se. Naštěstí už asi jdu zítra do školy.
Vaše skoro zdravá Natali
ČTEŠ
Kate Elise Phillipsová{HP}
FanfictionKate Elise Phillipsová toť jméno mé. Obyčejná mudlovská holka. Co všechno změní jeden dopis? Příběh je psán z doby pobertů. Skoro všechny postavy patří J.K Rowlingové (bohyni spisovatelského světa) PS: Nikdo není dokonalý ani já a proto se někdy ně...