Cože?!

1.2K 38 13
                                    

3.ročník

Je konec listopadu. Pátek. Za tu dlouhou dobu se toho odehrálo docela hodně. Ivy přijela do Bradavic ,když jsem byla ve 2. ročníku. Zařadili ji do Zmijozelu. Furt se spolu bavíme. Jen ne tolik jako předtím ,ale mám ji ráda. Lily pořád nepřijala ani jedno pozvání na rande. Chudák James má ji doopravdy rád. Jen to dává špatně najevo. Je mi ho děsně líto.

 Remus je ,ale moc divný. Každý měsíc jde pryč. Říká ,že jeho máma je vážně nemocná ,ale když jsem ji viděla na nádraží na začátku roku zdála se mi zdravá. Divné na tom hlavně je ,že odjíždí vždy ,když je úplněk. 

Byla jsem na OPČM a seděla vedle Jamese. Tento rok máme nějakého obtlouslého chlápka ,který si rád spíše povídá než učí. Jmenuje se.... Jejda zase jsem to zapomněla. Já mu říkám čmelda. Vymyslel to Sirius.

 Dnes byla speciální hodina bavili jsme se o vlkodlacích. Konečně se čmelda uráčil nás něco naučit. Kris právě četla jeden článek z učebnice a já si poslušně dělala zápisky ,protože se učíme málo. ,,Vlkodlačí proměna se stává vždy při úplňku. Je velmi bolestivá vlkodlaci jako lidé bývají většinou zjizvení."

,, Pane profesore?" Přihlásil se Remus.

,, Je mi nějak špatně mohl bych si zajít na ošetřovnu?"

,,Ale ano Lupine vypadáte nějak až moc bledě. Jen jděte zvládnete to sám?"

,,Myslím ,že ano pane profesore." Zvedl se a odešel. 

S Jamesem jsme na sebe hodili pohled ,který jasně říkal ,,Co mu ksakru je?" Najednou mi to cvaklo. Remus má jizvy. Remus odchází vždy ,když je úplněk. Remus je vždy po úplňku i před úplňkem znavený. To je dost divný ,ale to tím pádem znamená ,že Remus je vlkodlak! 

Polkla jsem na sucho a hodila vystrašený pohled na Jamese. Naštěstí právě zazvonilo a tak chytla Jamese za ruku a vlekla ho do nějaké prázdné učebny.

 Tam jsem nás zamkla a místnost zajistila kouzlem ,aby nás nešlo slyšet.,,Co ti je Kate?"

,,Říká se mi to těžko Jamesi ,ale Remus je vlkodlak."

,,Ne ne jak si k tomu sakra přišla?"

,,Vem si to takhle je Rem zjizvený? Ano. Mizí Rem vždy ,když je úplněk? Ano. Je vždy před a po úplňku unavený? ANO! Chápeš náš Rem je VLKODLAK!"

 Vychrlila jsem ze sebe a sedla si na zem. Na nohách jsem se vůbec neudržela. James mě napodobil. 

Po líci mi pomalu začínali téct slzy. Přitáhl si mě k sobě a hladil po vlasech.,,Musíme něco vymyslet. Něco jak Removi pomůžeme."

,,Jo musíme něco vymyslet. Pojď už nemáme žádnou hodinu tak jdeme do knihovny. Večer to řekneme všem pobertům." Najednou jsem si vzpomněla na 3. díl Harryho Pottera. Jak jsem mohla zapomenout ,že Rem je vlkodlak. Kvůli mému mudlovskému životu a tomu ,že jsem žila v době ,kdy byl Harry Potter napsaný jsem věděla spousty věcí ,ale čím déle jsem tu byla tím víc jsem na svůj minulý život zapomínala. 

Pomalu jsme vyšli do knihovny. Hledali jsme ,ale nic nenašli. Aspoň jsme si nějaké knihy půjčili. 

Už bylo šest hodin a mi jsme se vydali i s knihami do Velké síně na večeři.,,Jé ahoj kluci!" 

Zavolala jsem na kluky. Lis s nimi nebyla dnes seděla s holkama.,,Kde jste celou dobu byli?"Zeptal se nás Peter.

,,Něco jsme zařizovali. Pak vám ,ale musíme něco říct."

,,Jasně až přijdeme do společenky tak nám to řeknete."

,,No ono je to taková až moc tajná věc. Řeknem vám to na pokoji."

Kate Elise Phillipsová{HP}Kde žijí příběhy. Začni objevovat