Tuhle kapitolu věnuji IvanaBurian ,protože je 🔝
Ano dnes byl ten vyjimečný den. 3. řijna. Bylo mi konečně 17!!! Ano už jsem byla plnoletá. Probudila jsem se ve své měkounké postýlce a mazlila se s peřinou. Násala jsem všechnu její vůni. Vždycky když jsem měla narozeniny jsem všechno viděla růžově a nic mi ten to den nemohlo skazit. Pomalinku jsem otevřela oči. Porozhlédla jsem se kolem sebe. Nikdo tam nebyl. Protřela jsem si oči a šla jsem se podívat na počasí venku. Bylo výborné. Listy padali na zem a obloha byla poseta pármi obláčky. Sluníčko svítilo a i přes okno jsem cítila teplo. Dnes jsem měla velké štěstí byl pátek. Můj narozeninový den mi vyšel. Dnes se mnou slavil i narozeniny Tichošlápek. Sice měl narozeniny až 3.listopadu ,ale ve čtvrtém ročníku jsme se dohodli ,že narozeniny budem slavit společně ,aby jsme zbytečně nedělali dvě párty. Věděla jsem ,zme nějaká budu ,protože kdyby ji neuspořádali kluci tak si ji uskuteční sám. Udělala jsem raní hygienu a oblékla si hábit. Dnes jsem si po dlouhé době dala opět sukni. Většinou jsem nosila jeany popřípadě kraťasy. Učasala jsem si drdol ze kterého vylézalo pár neposlušných pramínků vlasů. Dala jsem si jen řasenku a na pusu jsem jelení lůj. Na nohy jsem si dala tenisky a konečně jsem mohla vyrazit. Sešla jsem pomalinku po zchodech. Nikdo kromě některých páťáků v místnosti nebyl. Měla jsem ještě chvilku čas a tak jsem si sedla ne pohovku vyndala knížku a začetla se. Najednou jsem uslyšela velký křik.,,Všechno nejlepší Kate!!" Předemnou vyskočili všichni moji kamarádi s Nebelvíru. Dvanácterák ,Tichošlápek ,Kuliočka ,Náměsíčník ,Červíček ,Lilly ,Kristin a Samantha. Dvanácterák měl v ruce kokosovo vanilkový dort s velkou sednáckou z marcipánových sedmikrásek. Vykřikla jsem nadšením. Mí kamarádi začali zpívat narozeninovou písničku. Možná si teď říkate jaktože nemá Siri taky dort? Tohle je naše tradice narozeninový dort dostaneš opravdu jen v den svých narozenin , ale to je teď jedno. Rem máchl hůlko a na dortě se objevili svíčky.,,Dávám je tam teď ,protože dort chtěl nést Jamesi a kdyby zakopl tak zhoří celá společenka." Všichni se zasmáli jen James dělal ,že je naštvaný.,,Dělej něco si přej.",,Neboj Lilly." Pořádně jsem se nadechla a sfoukla všechny svíčky najednou v hlavě jsem si pořád myslela na svoje přání. Můj život byl dokonalý měla jsem přátelé ,chodila jsem do Bradavic ,hrála jsem na postu střelkyně a měla milujícího tátu. V tom mě píchlo u srdce. Máma mi tak chybí. Hodila jsem smutek za hlavu. Podívala jsem na své přátele s velkým úsměvem na tváři.,,Půjdem na snídani?",,Můžem." Odpověděla Lilly a bylo to poprvé co šla s Jamese společně na snídani. Místo toho ,aby se po ní Jamie díval a usmíval se jak sluníčko na hnoji ,dělal jako by to byla normální věc. Neposlal ji ani jeden zamilovaný pohled a ani s ní neflirtoval. Zato Lilly pohla jen oči na něm nechat ,když mě chytil kolem pasu propalovala mě velmi nepříjemným pohledem. Drkla jsem do něho a kývla na Lilly. Jen se usmál a pokrčil rameny. Pak mi pošeptal.,,Však jsem ti říkal ,že na ni zapomenu." Pokývala jsem nevěřícně hlavou a pochechtla se. Dvanácterák mě ještě více stiskl. To už jsme ,ale došli do Velké síně. Sam se s námi rozloučila a upalovala za svými vrstevníky. Usedla jsem a hned mi někdo poklepal na rameno. Otočila jsem se. Stála tam Ivi ,Annie ,Ambrelly a Regulus. ,,VŠECHNO NEJLEPŠÍ!!" Annie mi podala čokoládu s jednou svíčku. Musela jsem se pousmát. Sfokla jsem ji a pořád měla v hlavě to stejné přání. Cítila jsem pohled všech lídí v místnosti. Dokonce i učitelů. Čokoládu jsem nějak rozdělila mezi mé všechny přátele a vychutnávala si její sladkou chuť. Udělali jsme místo pro všechny. Seděla jsem mezi Dvanácterákem a Regem. Naproti seděla Am mezi Náměsníčníkem a Ivi. Vedle Ivi seděla Annie. Naopak vedle Rega seděl Tichošlápek a Lis. A u Dvanácteráka seděla Lilly a Kris. To by byl náš zasedací pořádek. Na talíř jsem si nandala slaninu a míchaná vajíčka. K tomu jsem měla teplounký mátový čaj. Dojedli jsme a šli na první vyučovací hodinu. To byla péče o kouzelná zvířata společně s Mrzimorem. Vydali jsme se tedy na Bradavické pozemky. Tam už nás čekala paní učitelka Tenkozobcová.,,Dobrý den děti. Dnes se podíváme na Hrábaky." Víc nám neřekla. Vešli jsme do zapovězeného lesa. Znala jsem ho až příliš dobře. Chodila jsem si tam často odpykávat svoje tresty. Došli jsme na menší mítinku kde si učitelka zařídila menší zoo uprostřed s jejím srubem dost podobný Hagridovému. Zavedla nás k ohrádce s údajně Hrabáky. Vypadali podobně jako krtci.
Učitelka nám o něm začala mluvit různé zajímavosti a my si poslušně zapisovali zápisky. Většinu studentů její hodiny bavili. Do její zoo byl přístup normálně volný. Někdy jsme tam s pobertama zamířili a hrály si Griffinem Klopýtkem. Byl černý jako úhel a velmi přátelské povahy. Hrábák se mi velmi zalíbil dokonce jsem si ho i pohladila. Učitelka oznámila konec hodiny a my se vydali na dvouhodinovku kouzelné formule společně s Havraspárem. Tam tom jsem pátek milovala. Neměli jsme ani jednu hodinu se Zmijozelem. I tahle hodina rychle utekla a my se vydali na oběd. Oběd byl jako vždy výborný a všichni jsme se vydali na starodávné runy na které jsme chodili všichni. Hip hip hurá konečně zazvonilo a já si mohla naplno užít svůj narozeninový den. Vlastně ne tak docela ještě jsme měli trénink. Oblékla jsem si svůj dres a vyšla společně s Jamese na famfrpálové hřiště. V šatnách jsem si vytáhla svoje koště a obletěla si jeden cvičný oblouk podél hřiště. Snesla jsem se dolů. To už tam byl celý fafrpálový tým. Náš kapitán Anthony Smith ,který hrál jako střelec. Na postu střelců jsem ještě hrála já a Marleen Priceová. Oba dva byli sedmáci. Odražeči byli dvojčata ze čvrtého rocníku Scott a Adam Rossovi. Bránkář byl Rick Cooper ,který byl páťák. No a chytače podle mě říkat nemusím. Měli jsme opravdu silný tým. Náš první zápas měl být v listopadu proti Havraspáru. Ty snad zvládnem. Rick je potají špehoval a říkal ,že jejich střelec je zcela neschopný. Trénink byl tvrdý. Když skončil byla jsem spocená. Vydali jsme se všichni do Nebelvírské věže. James mi cestou oznámi ,že už pak nemám chodit do společenky a mám být na pokoji. Došla jsem do pokoje a vlezla
i s čistým oblečením do koupelny se osprchovat. Po uklidňující sprše jsem si oblékla do černého trička a tepláků. Zalehla jsem do postele a šla psát tatínkovi dopis.Po docela dlouhé době jsem zpět. A tím to vytvářím dva nové shipi Kamie(Kate+Jamie) a Kagulus(Kate+Regulus). Sama je mám oba dva děsně ráda😊. Koment nebo hvězdička neuvěřitelně potěší!!
Vaše nejnejlepší Natali❤️❤️💛💛
ČTEŠ
Kate Elise Phillipsová{HP}
FanfictionKate Elise Phillipsová toť jméno mé. Obyčejná mudlovská holka. Co všechno změní jeden dopis? Příběh je psán z doby pobertů. Skoro všechny postavy patří J.K Rowlingové (bohyni spisovatelského světa) PS: Nikdo není dokonalý ani já a proto se někdy ně...