Dnes byl pro černovlasou dívku vyjmečný den. Dnes se navždy loučila se svým přijmením a brala si příjmení svého milého. Svadba byla přichystána v rodinném sídle Potterů.
Přípravy byly v plném proudu. Euphemie s Euniké dělaly v kuchyni svatební dort. Otcové ženicha a nevěsty chystali stan ,který zajistili kouzlem ,aby hostům nebyla zima. Ambrelly ,Kristin a Lily aranžovaly všechno co se dalo ,Remus se snažil pohlídat malého Briana, Peter šel nakoupit mudlovský i kouzelnický alkohol a Lis se Siriusem pomáhali Kate a Jamesovi nachystat se.
,,Nikdy bych to tebe neřekl ,že se budeš ženit tak brzo." Nadzvedl jedno obočí Sirius. Oslovený mu tuhle schopnost záviděl. Snažil se nadzvednou obočí ,ale nikdy mu to nešlo.
,,Časy se mění a nikdy nevíš ,kdy můžeš o ni přijít. Miluju ji celým svým srdcem a vím ,že je to ta pravá. Je tak dokonalá",,No dobrý chápu a už přestaň nebo se zblázním."
Mezi tím o několik místností dál přípravy tak klidné nebyly.,,Sakra!" Zanadávala novopečená maminka.,,Proč nepoužiješ hůlku? S takovou půjdu k oltáři s oholenou hlavou."
Snažila se klidně pronést nevěsta ,ale pomalu začala propadat panice.,,No jo. Drž pusu a uklidni se." Odpověděla Lis.,,Začínáš mluvit jako Sirius.",,Vážně?",,Jo. Začalo to ,když jste se k sobě nastěhovaly." Dělala uraženou Kate.
Zachvilku se však pokojem nesl smích dívek.,,Dělej za půl hodiny to začíná." A ano černovláska měla pravdu. Do půl hodiny byli všichni hosté usazeni a čekali na nevěstu. Profesor Brumbál byl nachystaný pod svatebním obloukem a sním i ženich se svědkem.
Hudba začala hrát a všichni zpozorněli. Dveře se otevřely a vyšly družičky Lily ,Ambrelly a Ivi ve světle růžových krátkých šatech. Za nimi šla Lis ,která byla svědek. Na sobě měla modře nebeské krátké šaty se stuhou okolo pasu. Poté prošla dveřmi nevěsta s jejím tatínkem. Všichni vydechli úžasem. Nevěsta na sobě měla jednoduché bílé šaty s polovičním rukávem. Podle tohoto popisu se můžou zdát obyčejné ,ale při jakémkoli dopadu slunečního paprsku na šaty ,se stávaly jinými. Začali se třpytit a lehunce hrát jemnými pastelovými barvami. V rukou držela kytici ladící k šatům svědkyně. Účes nešel vidět přes závoj ,který hrdě nesli Bill a Charlie Weasleyovi.
Euniké se pyšně narovnala a dál se potěšeně dívala na nevěstu s šaty ,které ušila. James zapomněl na veškerou nervozitu a držel se ,aby neotevřel pusu. Hudba pomalu dohrávala a nevěsta byla už u ženicha. Její otec ji pustil a políbil na tvář.
,,Vítám vás v tento krásný den ,který je důležitý pro nás všechny. Dnes jsme se tu sešli ,aby jsme spojili tyto dvě zamilované duše v jednu. Jako jeden z mála jsem měl možnost sledovat sedm let ,skoro každý den tyto spřízněné duše a pozorovat jak se jejich vztah ,ale i osoba vyvíjela. A proto mi nesmírnou ctí stát tady a spojit vás do vztahu manželského. Manželství je především o navždy trvající lásce ,toleranci a o věrnosti.
Život je stvořen s šťastných i nešťastných příhod a vy se budete snažit držet v těchto chvílích pospolu. Neříkám ,že to bude lehké. Například já se pro jistotu nikdy neoženil ,ale budete se muset snažit ,aby ten druhý byl s vámi šťastný. Nevěsta proto bude muset slíbit ,že nebude krást ženichovi košile a pak mu je nikdy nevrátí. Bude muset slíbit ,že se bude starat o něj i o jejich budoucího potomka s láskou a největší opatrností. Bude muset slíbit věrnost v nemoci i ve zdraví.
Ženich bude muset slíbit život plný dobrodružství i plný smíchu. Bude muset nevěstě slíbit ,že již nebude vždy ve sprše potají čichat vůni nevěstina sprchového gelu. Bude ji muset ochraňovat v jakékoliv chvíli. A nakonec ji musí slíbit ,že pro bezpečí všech i kuchyně nebude vařit.
Jamesi Fleamonte Pottere berete se zde přítomnou Kate Elise Phillipsovou a budete při ní stát v nemoci i ve zdraví , v hojnosti i nedostatku a budete její srdce naplňovat láskou?"
James se ani nemusel rozmýšlet a okamžitě řekl ,,Ano. Já James Fleamot Potter si beru tebe Kate Elise Phillipsová a budu při tobě stát v nemoci i ve zdraví , v hojnosti i nedostatku a budu tvé srdce naplňovat každým dnem a každou nocí mou láskou k tobě." Vzal její drobnou ručku a nasadil ji obyčejný stříbrný prstýnek s malinkým kamínkem.
,,Kate Elise Phillipsová berete si zde přítomného Jamese Fleamonta Pottera za svého muže a budete při něm stát v nemoci i ve zdraví ,v hojnosti i nedostatku a budete jeho srdce naplňovat láskou?"
,,Ano. Já Kate Elise Phillipsová si beru tebe Jamesi Fleamonte Pottere a budu při tobě stát v nemoci i ve zdraví ,v hojnosti i nedostatku a budu tvé srdce naplňovat každý den mou láskou." I ona nasadila Jamesovi prstýnek stejný akorát bez kamínku.
Brumbál se usmál a pronesl poslední slova.,,Z moci mě svěřené Merlinem Vás prohlašuji za muže a ženu. Můžete se políbit."
James vzal Kate kolem pasu a jemně ji políbil na její rty. V tu chvíli všichni tleskali a přišla řada na focení ,jedení a házení kytkou.
Všechny svobodné dámy dozadu za mě prosím!" Vykřikla Kate a všechny dámy se za ní seběhly. ,,Tři dva jedna teď!" Květina letěla vzduchem a spadla do rukou Lily. Všichni začali tleskat.
Z dortu zbylo posledních pár kousíčků a všichni čekali na první tanec novomanželů.
,,Můžu poprosit o tanec paní Potterová",,Bude mi ctí pane Pottere" Kate vložila malou ručku do jeho a v pomalém rytmu se na parketu pohupovali a zamilovaně se na sebe dívali.
James se k Kate sehnul a potichu ,aby to nikdo neslyšel ji pošeptal do ucha.,,Stejně by mě zajímalo jak Brumbál věděl o těch košilích a o tom ,že ti čuchám ke sprcháči." Oba dva se zasmáli a dál si užívali příjemné atmosféry.
Ahoj! Moc vám děkuji za 2k přečtení. Jsem hrozně z toho hrozně šťastná. Doufám ,že vám nevadí mé psaní ve třetí osobě a naopak jste s tím spokojení. Snad si užíváte hezké prázdniny někdo u moře a nebo v posteli jako já.
Vaše Natali
ČTEŠ
Kate Elise Phillipsová{HP}
FanfictionKate Elise Phillipsová toť jméno mé. Obyčejná mudlovská holka. Co všechno změní jeden dopis? Příběh je psán z doby pobertů. Skoro všechny postavy patří J.K Rowlingové (bohyni spisovatelského světa) PS: Nikdo není dokonalý ani já a proto se někdy ně...