,,Hele Kate pojď se převléct k Annie. Za chvilku budeme v Bradavicích." Křikla na ní Lis.
,,Jo jasně. Kluci za chvilku zase přijdem!" Vykřikla jsem a běžela do kupé od holek.
,,Čaute holky jdem se tady s Lis převléct."
,,Jasně žádný problém." Odpověděla Ivi.
Za chvilku jsme byli už oblečené a s holkama jsme se rozloučili. Vlak už pomalu začal brzdit a my akorát vlezli do kupé pobertů.
,,Holky máme dobrou zprávu! Mezi tím co jste se vy převlékali tak já jsem se proměnil. Přeměňuji se na takového smrtonoše." Oznámil pyšně Sirius.
,,Bomba Siriusi! Teď už by jsme měli ,ale vystoupit ať stihneme kočár." Byla jsem doopravdy nadšená.
Vyšli jsme z vlaku a nastoupili do kočáru. Kočár byl po čtyrech ,ale mi jsme se tam každý rok nějak vecpali. Většinou jsme s Lis někomu seděli na klíně. Tentokrát jsem já seděla na Remusovi a Kuliočka na Siriusovi.
Dvanácterák celou dobu nepromluvil až když jsme dojížděli pomalu k hradu tak vykřikl.,,Mám to! Budeš mít přezdívku Tichošlápek! Strašně lehce našlapuješ ,že tě ani nejde slyšet. Pro tebe Kate ještě přezdívku nemám pak nějakou vymyslíme." Utěšoval mě.
Když jsme vystupovali pohladila jsem jednoho testrála. Ano viděla jsem je ,protože jsem viděla v 11 letech umírat jednoho pána na Příčné ulici. Byl tak mladý měl celý život před sebou. Máma ta se nenašla ,ale já nepřestávám věřit ,že je na živu. Je silná a jen tak se zabít nenechá. Nebo možná... ,,Kate pospěš!" Zavolal na mě Náměsíčník a tím mě probudil z transu. Zatřepala jsem hlavou. ,,Jo už běžím!"Zakřičela jsem a naposledy jsem pohladila testrála. Jak já tyhle stvoření miluju.
Doběhla jsem k pobertům.,,Jméno?" Zeptal se Kratiknot. Náš milovaný mini profesor.
,,Pane profesore vždyť nás znáte už dost dlouho to si nepamatujete naše jména?" Ten Kratiknot si s nás děla prču nebo co?
,,Nechte těch řečí pane Pottere a nahlaste mi vaše jména." Asi se špatně vyspal.
,,Hh tak tedy dobrá. James Potter ,Sirius Black ,Remus Lupin ,Peter Pettigrew ,Mellisa Carterová a Kate Phillipsová."
,,No vidíte ,že to jde." James jen protočil panenky a otočí se směrem k Bradavicím.
Všichni jsme se vydali za ním.,,Proč jsi mě řekl jako poslední?" Udělala jsem na něho smutné oči. Takové škádlící hádky jsme dělali často. Oba nás to děsně baví. Kuliočka nad námi jen vždy vrtí hlavou a říká ,že se chováme jak malé děti. Vždy jen nad tím pokrčíme rameny a pokračujem v našem škádlení dál.
,,Však víš to nejlepší nakonec." Mrkl na mě a já se trochu začala červenat.
,,Á paní dokonalá se začala červenat. To je snad poprvé co jsem tě viděl červenat."
,,Jamesi!" Bouchla jsem ho do ramene.
,,Ale co sluší ti to ,když se červenáš. Vypadáš víc roztomile. Musíš se červenat víc."
,,Hej nedělej mi to budu červená jak rajče!"
,,Ne to ne." Už jsem nic raději neříkala ať se ještě víc nečervenám.
Konečně jsme došli do Velké síně. Sedli jsme si skoro až ke dveřím.
Do Velké síně vešlo několik prvňáku v čele s Minnie a vzadu byla Am. Snažila se být co nejvíce nenápadná. Moc ji to nevycházelo jelikož byla v davu dětí jako na sebe upoutala veškerou pozornost. Chudina nemá velkou pozornost ráda. Měla to štěstí a Minnie ji zavolala jako první.
ČTEŠ
Kate Elise Phillipsová{HP}
FanfictionKate Elise Phillipsová toť jméno mé. Obyčejná mudlovská holka. Co všechno změní jeden dopis? Příběh je psán z doby pobertů. Skoro všechny postavy patří J.K Rowlingové (bohyni spisovatelského světa) PS: Nikdo není dokonalý ani já a proto se někdy ně...