Od konce roku uběhl nějaký čas. Tedy přesně už skoro 3 měsíce. Září se už blížilo ke konci a já s Jamesem jsme si žili poklidný život v našem novém domečku v Godrikově dole. Svadba byla naplánovaná na 24.prosince a já se nemohla dočkat. Mezi tím vším jsem nastoupila na bystrozorský výcvik společně s Lily ,Jamesem a Siriusem. Právě jsem měla noční hlídku po Příčné ulici společně se Siriusem.
,,Tak co jak se má Lis?" Zeptala jsem se mého dlouholetého kamaráda.,,Prcek ji dává pořádně zabrat. Pravděpodobně bude po mně." Usmál se.,,Už se nemůžu dočkat až bude venku.",,To já taky. James pořád o tom malém mluví. Nemůže se dočkat na svého kmotřence." Potichu jsme šli dál.
,,A kdy se dočkám svého kmotřence já?" Zeptal se mě po dlouhé době mlčení.,,Až budu mít hotový výcvik.",,No to si ještě dlouho počkám."Ušklíbl se na mě.
V dáli se najednou objevil něčí patron. Byl to delfín. Jemně skákal směrem k nám.,,Siriusi pospěš Lis rodí. Je U Munga ve třetím patře." Pak se delfín s hlasem Ambrelly rozplynul. Chytila jsem Siriuse ,který byl jako transu a přemístila se sním.
Objevili jsme se na recepci ,kde seděla čarohosteska a četla si nějaký mudlovský časopis. Sirius k ní doběhl a poplašeně na ní vyjel.,,Moje přítelkyně rodí ve třetím patře." Čarohosteska vykoukla zpod časopisu.,,Melissa Carterová ,že ano?" Sirius poplašeně přikývl. ,,Jak vystoupíte z výtahu dejte se doleva a páté dveře po pravé straně.
Sirius ani nepoděkoval a okamžitě se rozběhl k výtahu.,,Siriusi!" Křikla sem na něj a tak tak skočila do zavírajících se dveří výtahu.
,,Jestli neuvidím jak porodila moje dítě spáchám sebevraždu." Opřel se o zeď výtahu a frustrovaně si projel vlasy rukou.,,Neboj taťuldo vše bude v pořádku."
Výtahové dveře se otevřeli a Sirius se rozeběhl ke dveřím ,kde Lis rodila. Následovala jsem ho. James držel Lis za ruku a uklidňoval ji ,že Sirius tu bude každou chvílí. Ambrelly se naopak soustředila na vytáhnutí málého Blacka.
,,Už jsem tady lásko." Konejšil budoucí matku svého dítěte Sirius. James došel ke mně a pohladil mě po zádech.
,,Už se těším na to naše." Přitiskl si mě k sobě blíž a líbnul mě do vlasů.,Až řeknu teď zatlač. Už má venku polovinu těla." Na Ambrelly šlo vidět jak byla úplně v klidu ,jakoby rodila tisíckrát. Upřeně se dívala na malé miminko.
,Ahh!" Zakřičela Lis naposledy.,,Je to chlapeček." Držela Am malého Blacka v náručí.
Přistoupila jsem blíž ,aby jsem ten malý zázrak viděla také. Byl celý Lis.
,,Siriusi je vážně tvůj?" Rýpnul si James. ,,Buď ticho Dvanácteráku." Odsekl jemně Sirius a vzal si omámeně svého syna do rukou.
,,Pojď necháme je tu samotné." Chytla jsem Jamese za ruku a odvedla jsem ho k židlím naproti místnosti ,ze které jsme vyšli.
,,Jak se bude jmenovat naše?" Zeptal se Jamie s veselými jiskřičkami v očích.,,Chtěla by jsem ať se naše holčička jmenuje Euniké." Usmála jsem se na něj.
,,Zaprvé jak víš ,že to nebude kluk mladá dámo a zadruhé proč chceš dávat naší dceři jméno po skřítkovi. Myslel jsem ,že ji budeš chtít pojmenovat po své mamce." Zvedl obočí.
,,Zaprvé jak víš ,že nebude holka a za druhé Euniké mi hodně pomáhala ,když zemřela ,a kdyby jsem ji dala jméno po ní," Odmlčela jsem se a snažila se zahnat slzy. James mě pohladil po rameni." každý den bych na ni myslela."
,,Fajn ty jsi vymyslela jméno pro holku a já vymyslím pro klučinu. Takže," dělal zamyšleného,,Harry James Potter!" Vykřikl přes celou chodbu.,,Tiše." Sykla jsem na mého blázna.
Najednou se otevřeli dveře a na chodu vešel Sirius s chlapečkem v ruce.,,Tak jak se jmenuje?" Zeptala jsem se ho nadšeně.,,Brian Alphard Black."Prohlásil pyšně.
,,To ti ho takhle dovolila Lis pojmenovat?" Řekl udiveně James.,,Náhodou jméno Brian vymyslela Lis ,protože je to nevím kolikáté jméno Brumbála a Alphard jsem vymyslel já ,protože je to můj milovaný strýček ,který mi dal peníze ,když jsem utekl a kvůli mně byl i vyděděn."
,,Zajímavý. Může si ho pochovat?",,Jo jasně Katie." Opověděl Sirius a předal mi Briana.
ČTEŠ
Kate Elise Phillipsová{HP}
FanfictionKate Elise Phillipsová toť jméno mé. Obyčejná mudlovská holka. Co všechno změní jeden dopis? Příběh je psán z doby pobertů. Skoro všechny postavy patří J.K Rowlingové (bohyni spisovatelského světa) PS: Nikdo není dokonalý ani já a proto se někdy ně...