Tuhle kapitolu věnuji bety_hartmannova ,protože pomsta je sladká.
Ano dnes byl poslední den v roce a to znamenalo jediné. Pořádně si tento den užít a večer se opít. Ano takový byl náš nápad. Samozřejmě na hlavní chatě bylo nachystané jídlo ,hudba a alkohol. Ráno jsme si dali koulovačku a pak zdokonalovali naše iglů. Sice jsme se chovali jaky malé děti ,ale tomu nikdo nedával pozornost. Bohužel pro mě Dvanácterák mě začal balit ještě intenzivněji než před tím. Snažil se ,abych neměla kontakt s jiným chlapcem než s ním. Jo jednoho kluka jsem tu potkal Zack Goldman a skoušel se mnou flirtovat. Chtěla jsem mu to ze srandy oplácet ,ale bohužel mě hned od něj pdhodil Dvanácterák a Zack se mi pak po celou dobu vyhýbat. Upřimně jsem na něho měla vztek ,ale po dnu jsem to už neřešila. Nechtěla jsem nám kazit pohodovou atmosféru. Naopak Reg se se mnou bavil úplně normálně a snažil se skrýtvat svoje city. Šlo mu to sice lépe než Dvanácterákovi ,ale i tak jsem ho prokoukla.,,Co chcete na oběd?" Zeptala se nás Lilly jako hlavní kuchařka. Měla nejvíce praxe s vařením po mudlovsku.,,Co třeba palačinky?" Navrhl Červíček a všichni s ním nakonec souhlasili. Palačinky byli za chvilku hotové a my jsme opět jedli a vychutnávali si každé sousto.,,Nevím jak vy ,ale já si půjdu lehnout." Annie na souhlas zívla a společně jsme si šli lehnout. Po chvilce jsem usnula a žádní kluci mi už hlavou nevrtali.
Sen:
Ocitla jsem se v nějakém domě. Venku byla bouřka a strašlivě pršelo. Opět udeřil blesk. V dešti se objevila osoba zahalená v kápi. Najednou na mě spadl trám a já se probudila.,,ÁÁÁ!!" Vykřikla jsem. Tak jsem se lekla jak na mě spadl te trám. Fuj.,,Proč tak ječíš. Ozval se hlas vedle mě. Na vedlejší posteli ležela Ivi a ustaeaně se na mě dívala. Annie už tu nebyla. ,,Zdál se mi sen.",,Jaký?",,Byla jsem v nějakém domě a dívala jsem se s okna. Venku pršelo a najednou se tam objevila postava zahalená v kápi. No a skončilo to tím ,že na mě spadl trám.",,To je divnej sen." Pokývala nechápavě hlavou a zavedla novou konverzaci.,,Jak se těšíš na večer?",,Mega moc ,ale mám pocit ,že se stane nějakej průšvih.",,Hmm taky mám takovej pocit.",,Třeba se Am konečně rozhoupe a dá do sebe něco jinýho než džus." Společně jsme se lehce zasmáli.,,Kolik vlastně je Ivi?",,15:28.",,Tolik?!",,Bohužel ano. Šla jsem s lehnout i s Kris ,Peterem a Remusem asi půl hodinku po vás.",,Hmm tak to sis taky docela pospala. Už by sme ,ale měli jít asi za nima.",,Pravda. Merlin ví co tam bez nás dělají." Sešli jsme po schodech tedy do obývácího pokoje. Už tam byli všichni kromně Červíčka , Náměsíčníka a Ambrelly.,,Ahojte bando! O co jsme přišli?" Slova se ujal Tichoš.,,Vlastně o nic. bez tebe je to tu strašná nuda.",,Ha ha tak to máte štěstí ,že jsem zpět." Ušklíbla jsem se a hupsla na gauč mezi Tichošlápka a Rega. Řeč začala Lilly.,,Co chcete poškole dělat? Já chci být bystrozorka. Kdo chce ještě?" Ruku jsem zvedla já ,Tichošlápek ,Dvanácterák ,Regulus a to byli vlastně všichni. Ivi by chtěla na odbor pro dohled nad kouzelnými tvory a Kris by chtěla být lékouzelnicí. Jediná Kuliočka o svém budoucím zaměstnání neměla jasno. Buď chtěla být bystrozorka ,pracovat na ministerstvu odbor kouzelných her a sportů a nebo poslení možnost a to odbor mezinárodní kouzelnické spolupráce. Její volby byli opravdu lákavé ,ale já si stála za svým. Chtěla jsem být bystrozorkou jako máma. Teď jsem jen očekávala kdy táta skončí se svou famfrpálovou karierou. Už lítal od mích pěti let a to už je dost dlouhá doba a bylo už na čase ,aby s famfrpálem sekl. Měl už domluvené mí sto na odboru kouzelnických her a sportů. Čas uběhl jako voda a už bylo sedm hodin. Kluci ještě hráli šachy ,ale u nás holek začal povyk co si vezmem na sebe. Já se nad tím moc nezamýšlela vzala jsem si prostě klasický norský svetr se sobama v červené barvě ,lehce se nalíčila a vlasy jsem si nechala rozpuštěné. Kuliočka mě podobně napodabila ,ale samozřejmě byla oblečena více elegantněji. Zato u holek vypukla panika. Celým pokoje se nesli různé nadávky na adresu oblečení a všechny byli nervozní.,,Jak dlouho vám to bude ještě trvat?" Pronesla znuděně Kuliočka. Měla naprostou pravdu už jsme tam trčeli dost dlouho a už bylo osm večer. Lilly na nás vyplázla jazyk a dál se malovala. Za dvacet minut byli hotové a už jsme konečně došli do obyváku ,kde kluci znuděně leželi na gauči.,,No konečně ste tady!" Vykřikl samou radostí Dvanácterák a my se konečně vydali na hlavní chatu. Místnost byla vyzdobena do bíla. Hrála nám jedna kouzelnická kapela kterou jsem bohužel jménem neznala. Hlavně ,že hrála docela dobře. Já a Dvanácterák jsme si šli dát něco na pití. Já si dala nějakej modrej drink ze kterého šli stříbrné výpary a Dvanácterák si dal nějakej červenej ze kterého šel oheň. Našli jsme si volný stůl a usadili se.,,Proč chceš být bystrozorkou?",,Na to samí se můžu já ptát tebe.",,Ale já se ptal první.",,Fajn řeknuti to. Chcu být jako moje mamka a pak chci ještě dělat pro Fenixův řád.",,Jak oněm víš?" Aj to jsem se pěkně zakecla. Dvanácterák mě propaloval pohledem. Napadla mě jen jedna jediná věc.,,To je tajemství a proč chceš být ty bystrozorem?" Jeho odpověď byla velm stručná.,,Rodiče." Zakecali jsme se na extra dlouho ,ale pak přišel Reg.,,Zatancuješ si?",,Jasně." Rychle jsem se odebrala na parket než by James něco namítnul. Alkohol zapůsobil a já zbytek noci měla v mlze.
Pohled Ambrelly:
Seděla jsem vedle Rema na lavičce. Bylo těsně před půlnocí a on m chtěl něco duležitého říct. Podle vážnosti jeho hlesu jsem poznala ,že nejde jen o nějakou legraci. Chytl mě za ruce a podíval se mi do očí.,,Víš Am já ,já.",,Neboj budu vždy s tebou." Chtěla jsem ho uklidnit a asi se mi to i povedlo. Zhluboka se nadechl.,,Am jsem vlkodlak." Do očí se mi vehnali slzy. Ano co si budem povídat milovala jsem ho jako nikoho jiného. Nevadilo mi ,že je vlkodlak a že miluji vlkodlaka. Mrzelo mě ,že právě on má takové prokletí. Byl to člověk ,který si to ani za nic nezaslouží. Nejraději bych tu bolest snášela za něj. Moje mlčení ho asi znervoznilo.,,Já já cháppu ,že se se mnou asi" Jeho větu však nikdy nedořekl. Poliíbili jsem ho. Do polibku jsem dala všechny svoje emoce a on mě napodobil. V tu chvíli odbila půlnoc a spustil se ohňostroj. To byla nejlepší chvíle mého života asi teď bych asi vyvolala tak silného patrona ,že by odehnal mozkomary na dálku deseti kilometrů.
Pohled Siriuse:
Tančil jsem s ní už dlouhou dobu. Její oči se mi upřeně dívali do mích a na tváři se jí usídlil široký úsměv.,,Já si asi zamiloval.",,Do koho?",,Do tebe ty hlupáčk. Do tebe Melliso Cartrová.",,Já tebe taky Siriusi." PO těch to slovech jsem s byl jistý ,že můžu udělat tu věc o které jsem od začátku roku snil. Políbit ji. Polibek byl velmi energický a vášnivý. Ani jeden z nás nechtěl přestat. Nakonec jsme svoje rty rozdělili ,protože nám došel vzduch.,,Co kdyby jsme si pronajmuli byteček tady na chatě a užili si společnou noc." Pošeptala mi do ucha. Zasmál jsem se.,,To na to jdeš tak rychle jo?",,Život je krátký Tichoši." Chytl jsem ji za ruku a splnil její přání. Ta to noc byla ta nejlepší v mém životě a nikdy na ni nezapomenu. Poprvé jsem si uvědomil co to znamená láska. Konečně jsem našel tu pravou a tím jsem si byl jistý. Dnes končím s titulem bradavického casanovi.
Ahoj! Na tuhle kapitolu jsem se upřímně mega moc těšila a proto jsem s ní tu tak rychle. Jinak Bety to není celý počkej na další kapitolu to teprve budeš koukat. No nic už nevím co říct. Snad se vám kapitola líbila stejně jako mě.
Vaše Natali
ČTEŠ
Kate Elise Phillipsová{HP}
FanfictionKate Elise Phillipsová toť jméno mé. Obyčejná mudlovská holka. Co všechno změní jeden dopis? Příběh je psán z doby pobertů. Skoro všechny postavy patří J.K Rowlingové (bohyni spisovatelského světa) PS: Nikdo není dokonalý ani já a proto se někdy ně...