Pohodka

848 35 2
                                    

Čas uběhl jako voda a už tu byl prosinec. Skoro všichni studenti jeli zpátky do svých domovů na Vánoce. Mezi nimi jsem samozřejmě byla i já a mí přátelé. Všichni jsme si řekli ,že se vecpem do jednoho kupé. Já teď seděla mezi Dvanácterákem a Regem. Jo lepší místo jsem si vybrat nemohla. Naštěstí kluci nebyli tak dobří v rozpoznávání pocitů tak jak já a nevšimli si ,že mě oba dva mají rádi. Chjo dočeho ses to zas zapletla Kate. Poslední dobou jsem se ani nedokázala uvolnit. Jako jediná to na mě poznala Kuliočka. Četla ve mě pocity jako v knize. Hned po mích narozeninách poznala ,že se mnou není něco v pořádku. A chtě nechtě jsem to všechno musela vyklopit. Takže ona byla jediná kdo to věděl.,,Musím si odskočit za Stewartovou z Havraspáru." Hodil na nás jeden se svých zářivých úsměvů a odběhl než kdokoliv stačil něco namítnout.,,To je debíl." Vyjádřil svůj názor na něho Dvanácterák. Všichni jen na souhlas přikývli. Po hodině jsme dojeli na nádraží a rozloučili se. Nedávali jsme se však sbohem na dlouho. Bylo 21.12 a my měli sraz u nás doma 28.12.. Jeli jsme totiž na tu horskou chatu. Byla to samozřejmě kouzelnická chata. Takže jsem já a Sirius měli nad nimi kontrolu ,protože jsme tam plnoletí. Jo je výhoda být plnoletá. Konečně si s taťkou můžu dát kouzelnický souboj. Hledala jsem ho po celým nádraží ,ale nebyl nikde.,,Lapin!!" Uslyšela jsem Dvanácterákův hlas a otočila se za ním. Rukou mi naznačil ,že mám jít k němu. Poslechla jsem ho.,,Máma říká ,že tvůj táta jí poslal sovu kde píše ,že máš jít k nám a on si pro tebe večer přijede. Nemá teď čas." Můj táta nemá moc času a proto sem u Potterů poměrně často. Došla jsem k Potterovím a na pozdrav jsem se s nimi objala. Euphemie mi docela hodně nahrazovala mou maminku. Říkala ,že jí tím splácí dluh. Jednou jí totiž zachránila život před upírem. Hodila jsem myšlenky na mámu za hlavu a nastoupila to auta. Cesta uběhla rychle. Celou cestu jsme zpívali nejrůznější dětské kouzelnické písničky a u toho se strašné chechtali. Když jsme byli doma u Potterů zahájili jsme turnaj v šachách. Samozřejmě vyhrál Fleamont ,který skoro vždy vyhrával. Jeho syn mu však velmi sekundoval. Celým domem se ozval domovní zvonek. ,,Jdu otevřít!" Věděla jsem ,že to bude asi táta. Otevřela sem a mé očekávání si splnilo. Stál tam táta v celé své kráse.,,Tatí!!!" Skočila jsem mu kolem krku a nasála vůni jeho kolínské. Pevně mě stiskl a pustil mě až si všiml ,že máme obecenstvo.,, Fleamonte ,Euphemie,Jamesi!" Pozdrav mu opětovali a podali si ruce. Euphemii dal pusu na tvář. Změřil si Jamese pohledem.,,Tý jo Jamesi ty si mi vyrost v pohledného muže. Co holky?",,Ale jedna se mi líbí ,ale očividně o mě nejeví žádný zájem." Pohledem střelil po mě. Snažila jsem se nečervenat.,,Jamesi! Přeci si říkal ,že si na Lilly zapomněl!" Vykřikla jeho máma.,,No ano ,mám totiž novou a lepší Lilly!" Prohlásil hrdě James. Jeho táta s mím dostali výbuch smíchu. I k mému tátovi se dostala zvěst o bradavickém příběhu Lilly a Dvanácteráka. Hodila jsem na něho omluvný pohled a tátu kopla do holeně. Když se na mě otočil hodila jsem na něj andělský úsměv a výbuch smíchu dostali všichni.,,No nic mi půjdem. Musíme si tady s Kate pokecat co je nového. Psát dopisi je líná takže skoro nevím o jejím školním životě. Došli jsme k letaxu a rázem se ocitli u nás doma.,,Slečna Kate se vrátila!" Vykřikla radostí moje skřítka Euniké. Objala jsem její tenké tělíčko. S Euniké jsem měla velmi dobrý vztah. Měla jsem dobrý i s Agripou ,ale ne zdaleka tak dobrý jako s moji Euniké. Snažili jsme se doma chovat ke skřítkům co nejlépe. Nenosili jen hadry ,ale normální oblečení a nosili boty.,,Vaše sova před hodinou doletěla z Bradavic slečno." Ano nechávala jsem Aby vždy z Bradavic doletět až domů. Neměla totiž ráda vlaky.,,Kde je?",,V kuchyni.",,Dala si ji najíst?",,Samozřejmě slečno za koho mě máte za tyrana sov?",,To samozřejmě ne jen jsem se chtěla ujistit. Co bude na večeři?",,Těstoviny s tuňákem.",,Výborně." A odešla jsem v doprovodu Euniké do jídelny kde už seděl i táta. Usadila jsem se na svoje místo naproti němu. Skřítci nám dali jídlo a sedli si vedle nás se svou porcí.,,Agripo proč máš tak malou porci?" Zeptal se ho taťka.,,Agripa dnes zlobil. Neosekal trávu jak ho pan Jack prosil.",,Agripo!",,Nezlobte se pane já zapomněl opravdu." Chtěla jsem něco říct a zastat se Agripi ,ale taťka mě umlčel pohybem ruky.,,Kolikrát ti mám říkat ,že si nemáš dávat tresty! Honem si jdi nabrad velkou porci!",,Děkuji pane." Popotahoval slzy. Když odešel táta spustil.,,Kolikrát mu mám říkat ,že si nemá dávat tresty pokud mu to nenařídím." Otočil se na Euniké vedle mě.,,Neříkej ,že sis taky něco udělala."Udělala jen andělský usměv a ukázala mu svoje obvazané prsty.,,Nic mi neříkej." Už chtél vytahovat hůlku ,ale zastavila jsem ho.,,Počkej ,léčitelství ti nejde. Udělám to já." Pokrčil rameny a pozoroval moje jednání. Ruce si přivřela asi do trouby.,,Episkey!" Udělala jsem ve vzduchu pomyslnou osmičku a ozvalo se,,křup.",,Děkuji slečno." Usmála jsem se a svou pozornost jsem přemístila na jídlo.,,Tak co kluci? Všiml jsem si jak James po tobě pokukuje. Nelíbí se ti?",,Ehm tati nevím jestli si nejlepší člověk ,se kterým mám řešit svoje vztahy ,ale řeknu ti jen jedno. Ano docela se mi líbí ,ale je tu ještě jeden kluk." Už chtěl něco říct ,ale předběhla jsem ho.,,A JEHO JMÉNO TI NEŘEKNU!" Dal ruce na obranu.,,Dobrá ,dobrá řeš si to kromě za mě s někým jiným.",,Děkuji." Vydechla jsem úlevou.,,Co kdyby jsme si zítra zahráli famfrpál a dali kouzelnický souboj. Chci vidět jestli jsi lepší než já!",,Tati no nechci nic říkat ,ale nejlepší OVCE jsi zrovna neměl. Takže si nedělej žádné iluze. Ten souboj vyhraju já.",,Phe OVCE jsem náhodou neměl nejhorší. Měl jsem je průměrné. A nechceš ,abych tě naučil patronovo zaklínadlo?",,Hmm asi až o letních prázdninách.",,Hmm nevadí ,ale už jdi spát je pozdě." Dala jsem mu pusu na líčko a odešla do svého pokoje. Dnešní den byl jedním slovem pohodka.

Ahoj! Na vyžádání Ajakvap4ever jsem si pospíšila a vydala takovou kapitolu vlastně o ničem. No hlavně ,že kapitola vyšla a nebojte příště to bude snad lepší. Jo a rozhodla jsem se ,že až tahle knížka bude mít 500 zhlédnutí bude character ask.

Vaše Natali⚡️

Kate Elise Phillipsová{HP}Kde žijí příběhy. Začni objevovat