Romatická chvilka

1K 37 3
                                    

Tuhle kapitolu daruji Jujda11 ,protože je to její knížková romantická chvilka

Modřiny pomalinku z jeho těla začali mizet.,,U Merlinových vousů! Siriusi!" Přiběhla k němu a začala mě napodobovat. Měla to horší. Jelikož Jamie má větší páru a tak měl Sirius více modřin. V jejich očích se značila lítost i láska. Sirius trochu sykl.,,Šš." Uťešovala ho Lis. Všechna zlost ze Siriusových očí najednou zmizela. Jeho bouřkové oči ji rengenovali a všímali si každé její sebemenší křivky. Jeho pohled mě ,ale přistihl jak na ně koukám. Zčervenala jsem jak rajče a raději se otočila na Jamese. Jen se na mě culil jak sluníčko na hnoji.,,Hotovo." Dořekla jsem poslední lečivé kouzlo a hůlku si strčila do kapsy mého fafrpálového dresu.,,Tak počkej ubleču si jen dres." Najednou vstal Sirius. Nakráčel ke mě. Hned jak to Jamie spatřil si přede mě stoupnul a chránil mě vlastním tělem.,,Neboj se." Prvně se na něho nedůvěřivě díval pak ,ale ustoupil o krok dozadu. Sirius ke mě přistoupil a obejmul mě.,,Promiň byl jsem blbec. Jen jsem se o tebe bál. Mám tě rád.",,Já tebe taky." Nasála jsem jeho vůni. Voněl panskou holící pěnou. Podobně voněl i Regulus. ,,Půjdeš si s náma zalétat?" Pokýval hlavou a hodil na mě jeden se svých neodolatelných úsměvů pod kterým se většině holkám podlamují kolena. Tenhle úsměv už na mě házel od prvního ročníku. Takže jsem si na něj zvykla. Oblékl si tepláky jako Lis. Uchopil svoje koště do ruky a vyrazil  společně s náma před obraz Baculaté dámy ,kde na nás čekal Reg. Prvně jak jsme otevřeli obraz a uviděl v něm Siriuse stál jak skoprnělí. Koukal na něho jak na retarda. Sirius k němu přišel bouchl ho do zad a řekl.,,Nečum tak na mě to jsem tak krasný?" Všichni i Reg jsme vybouchli smíchy. Chytil Rega kolem krku a společně s ním se vydal k famfrpálovému hřišti. Konečně jsme byli na čerstvém vzduchu. Zahledli jsme Rema jak sedí pod jedním stromem a čte si tam. To by bylo normální ,kdyby vedle něho neseděla Ambrelly.,,Sakra vždyť mi Rem nabaluje kamarádku!",,Jak to můžeš vědět ,že ona nenabaluje jeho?",,A jo Siriusi to máš pravdu! Víto co? Budem je sledovat z košťat! Kdo souhlasí?" Všichni souhlasně zvedli ruce a v očích měli šibalský úšklebek. Položila jsem krabici s camprálem ,potloukem a zlatonkou na zem. Vyletěli jsme vzhůru do oblak. Obklíčili jsme zezadu strom pod kterým seděla Am s Remem. Vytáhli jsme hůlky a začali jsme ve vzduchu malovat růžová srdíčka různých odstínů. Namalovaná srdíčka pomalu začali padat na strom. Některé se tam zasekly a některé spadli rovnou na hlavu Rema a Am. Poté jsme vyčarovali květiny které začali padat různě dolů. Já jako odborník na kouzelné formule jsem vyčarovala ptáčky ,kteří začali zpívat pomalinkou melodii. Naše hrdličky se začali dívat všude okolo. Když se na nás podívali tak Rem na nás hodil vražedný pohled a Am se červenala tak ,že to ani nebylo možné. Chytla si na tváře a snažila se to zamaskovat. Odletěli jsme ke krabici s míčema. Rozdělili jsme se do dvou týmů. Samozřejmě jsme měli lichý počet. Naštěstí šel trénovat střelec Mrzimorského týmu Ben Walker.,,HEJ BENE ZAHRAJEŠ SI S NÁMA?!",,JO KLIDNĚ!" Doletěl k nám. Tak jak uděláme týmy?",,Tak já bude s bráchou a Lis. Ok.",,Jo fajn." Za tým Siri byl chytač Reg a střelci Lis se Sirim. U nás byl chytač James a střelci jsme byli já a Ben. Zápas započal a my jsme vyletěli do vzduchu. Hráli jsme bez potlouku. Míč měla Lis. Už nám mákem dala gól ,ale Ben camprál chytl a mířil k Siriusově bráně. V tom k němu přiletěla Lis. Už skoro mu camprál sebrala ,ale naštěstí mi přihrál. Pokračovala jsem směrem k bráně. Sirius už byl nachystaný míč chytnout. Na poslední chvíli jsem Benovi hodila camprál a on trefil levou branku.,,JÓ!" Řval Jamie. Takhle jsem hráli asi hodinu ,když v tom James chytil zlatonku. Sletěli jsme dolů a udělali hromadné objetí našeho týmu.,,Hele Kate?",,Ano Bene?",,Hlavně se nehlaš k fafrpalovému držstvu byla by jsi těžkým soupeřem.",,Tak to tě asi zklamu. Do týmu se hlásit budu!" Vyplázla jsem na něho jazyk a on si povzdechl.,,Konkurz je ve středu. Ve 16:30 půjdem spolu ne?",,Hmm asi ano.",,Hej Regu budeš i letos chytač?",,Že váháš Jamesi!" Společně jsme se vydali do společenky. Reg a Ben se od nás odloučili ve Vstupní síni.,,Hej Regie čekej chcu ti něco říct!" Zakřičel na něj ještě Sirius. Reg poslušně čekal. Sirius k němu rychle doběhl. ,,Hele ač se mi to nechce říkat si fajn brácha. Jen mi slib ,že se ke smrtijedům nepřidáš.",,Díky. Já se k nim nechci přidat ,ale nevím jak to zvládnu doma. Nemám takové kamarády jaké máš ty." Pokrčil rameny. Sirius se podíval na Jamieho. Stačil jim jediný pohled a už věděli na co myslí.,,Jo zeptám se Tichošlápku.",,Díky jsi fakt kámoš." Otočil se opět na Rega.,,James se zeptá rodičů jestli by jsi u nich nemohl bydlet tak jak já.",,Doopravdy to by pro mě jeho rodiče udělali?",,Nepochybuji o tom." Ozval se James. Reg se k němu rozběhl a obejmul ho. ,,Děkuji. Nedoufal jsem ,že takové lidi v životě potkám. Teď už ,ale musím pak mi řekněte jestli můžu. Vydali jsme se tedy do pokoje kluků kde na nás už čekal Rem.,,MÁM SUPER ZPRÁVU. PÉŤA SE PROMĚNIL NA KRYSU!" Teď jsem si všimla jeho krysy v rukou.,,Vymyslel jsem pro něj i přezdívku! Červíček!" Byl asi mega šťastný ,protože už příští neděli je úplněk. Bomba. Tak teď se proměňujem všichni. To jsme teda parta. Krysa ,pes ,sova ,jelen ,laň a v neposlední řadě dokonce i vlkodlak.

Vítejte u nové kapitoli. Nevím vůbec co říct. No tak nic.

Vaše Natali❤️❤️💛💛

Kate Elise Phillipsová{HP}Kde žijí příběhy. Začni objevovat