,,Já jsem tak blbá!"

815 32 0
                                    

Pohled Kate:
Probudila jsem se. Na dnešní večer jsem si moc nepamatovala. Ten drink ,který jsem si dala měl v sobě více alkoholu než jsem čekala. Chtěla jsem nahmatat Lis ,ale ta tam nebyla. Asi už je dole. Lis tam však nebyla.

Pohled Lis:
Probudila jsem se na něčí hrudi. Nedávala jsem tomu nějakou pozornost. Myslela jsem si ,že je to Lapin. Po chvilce jsem si všimla ,že dotyčný na sobě nemá tričko a má poměrně břišáky. Sakra to není Lapin! Pomalu jsem se zvedla zrak. Byl to Sirius. Dobrý to bude v pohodě. Spal většinou v boxerkách a hlavně takhle jsme spali často. Asi jsem večer nedošla do svojí postele a tak se mě ujal Sirius. Chtěla jsem si stoupnout ,ale všimla jsem si ,že jsme úplně v jiném pokoji. V takovém ,který se v naší chatce nebyl. Sakra. Podívala jsem se na svoje tělo. Byla jsem úplně nahá. Zvedla jsem peřinu pod kterou spal Sirius a zjistila ,že i on je nahý. Doprdele! Melliso Cartrová co jsi u Merlinových vousů dělala! Oblékla jsem si svoje oblečení ,aby mě Sirius neviděl nahou za střízliva.,,Siriusi?",,Ano Lis?" Sakra.,, Mohli bychom si promluvit?",,Jasně." Otočil se ke mě.,,Pamatuješ si co se dělo v noci?",,Jasně! Proč...." Pochopil to.,,Ty na to chceš zapomenout viď?" Řekl se značným smutkem. Bylo mi ho tak líto. Sakra Melliso klidni se. Nic k němu necítíš a basta. Pokývala jsem hlavou na znamení souhlasu.,,Dobrá." Řekl trochu naštvaně. Oblékl se a prásk dveřmi za sebou. Šla jsem dát klíče od bytu zpátky na recepci a vrátila se zpátky do naší chatky. První člověk ,který mě viděl byla Kate.,,Chytla mě za ruku a odvedla mě do koupelny. Zamčela a zajistila místnost kouzli ,aby nešlo nic slyšet.

Pohled Kate:
,,Co si sakra provedla!",,O čem to mluvíš Lapin?",,Jak o čem mluvím? Ty to víš moc dobře! Nespala si ve svojí posteli a Tichošlápek teď leží pod peřinou a na nikoho nemluví. Přijde ti to normální?!" Nastalo tíživé ticho.,,Já jsem se vyspala ze Tichošlápkem." Čekala jsem všechno ,ale tohle v žádném případě.,,No to si ze mně děláš prdel." Teď jsem se cítila jako její máma. Jo já nejméně zodpovědný člověk jsem se cítila jako její máma.,,Hlavně to nikomu neříkej." Pípla.,,Neboj to by mě ani nenapadlo." Skočila mi kolem krku a mé tričko začala smáčet jejími slzami.,,Já jsem tak blbá!",,Hmm na to ti můžu jedině kývnout."Takhle schoulený jsme tam byli dlouhou dobu. Konečně jsme vyšli ven z koupelny. Najednou se kolem nás seběhli všichni.,,Co se mu stalo?!" Vykřikl frustuvaně Regulus. Jamesi tu nebyl. Asi je s ním. Pokrčili jsme s Kuliočkou rameny ,že nemáme páru a dav se kolem nás během chvilky rozplynul.,,Omluv mě Kuliočko." Řekla jsem omluvně a rozběhla jsem se do pokoje kluků. Dveře byli zamčené a nefungovalo na ně ani alohomora. Vyzkoušela jsem tedy starý dobrý mudlovský trik se sponkou. Zafungovalo to. Jupí! Našla jsem Siriuse a Jamese jak vedle sebe leží v posteli. Byli tak roztomilí. Pomalinku ksem hupsla mezi ně. James si mě hnedka přitiskl ke hrudi. Neměla jsem potřebu se dostávat z jeho pevného sevření. Byla to příjemná pozice a já to tak chtěla nechat. Nasála jsem jeho příjemnou vůni. Nechtělo se mi spát. Přemýšlela jsem o různých věcech. Nakonec jsem došla až k tématu náš milostný trojúhelník. Po dlouhé chvíli jsem už to raději nechala být. Jednoho z nich jednou určitě budu milovat celým srdcem a toho druhého budu mít taky ráda akorát jako svého bratra. No to bude ještě zajímavý. Najednou mě někdo začal hladit po vlasech. Ten někdo byl Dvanácterák. Zvedla jsem k němu zrak a vpila se do jeho oříškových očí. Tahle chvilka se mi zdála dlouhá a zároveň i strašně krátká chvilka byla překažena mím kýchnutím. Vybouchli jsme oba dva smíchy a nachtěně tím probudili Siriuse.,,Vy jste idioti." Náš smích rázem přestal. Oba dva jsme se otočili na Siriuse. Vypadal příšerně. Měl velké kruhy pod očima a samotné oči byli červené od pláče. Byl na něho hrozný pohled. Zřejmě se do ní bláznivě zamiloval.,,Ehm Dvanácteráku ty to víš?",,Ano bohužel to vím. Kuliočka je trdlo.",,Nerada to říkám ,ale ano máš pravdu." Dlouho jsme tam řešili tohle hnusné téma. Tichoš si to všechno dával za vinu. Bylo my jich upřímně líto. Kuliočka se zachovala hrozně. Samozřejmě ,že ho milovala. Jinak by se s ním nevyspala. Sama dobře vím ,že alkohol ti úplně otevře srdce. Vyšla jsem s pokoje a šla se balit. Tenhle den byl divný. Teď jsme seděli v obýváku a hráli Řachavého Petra.,,Chtěl by jsme tady něco společně s Ambrelly říct. Chodíme spolu." Obyvák se najednou zaplnil nadšeným výskotem. Alespoň měco mi zlepšilo den. Tihle dva jsou pro sebe jako stvořeni. Tak tohle bude trhák celých Bradavic. Měla jsem obrovskou radost ,že Rem si našel tak báječnou holku jako je Am. Asi ji už řekl ,že je vlkodlak. Jinak by s ní stopro nechodil. Znám ho až moc dobře. Zbytek dne proběhl už ve veselejším stylu. Šli jsme si zahrát koulovačku holky proti klukům. Lilly vypadala jak sněhulák. Kousek od ní se válel Petr smíchy. Na Ivi se válel Regulus a Annie se ho snažila odtáhnout. Bohužel oproti Regovi byla moc slabá. Kris a Lis úspěšně bombardovali koulemi Tichošlápka a Am? Ta se za stromem líbala s Náměsíčníkem. Zakoukala jsem se na Lilly ,když v tom mě Dvanácterák povalil. Váleli jsme se tak dlouho. Najednou přišla zase ta chvíle jako ráno. Zakoukala jsem se mu do očí a on mě. Vyrušil nás zase Tichošlápek s jeho křikem. Naše praní znovu započalo. Po asi půl hodině jsme byli všichni úpně promočeni. Použila jsem na všechny vysušovací kouzlo a vydali se na hlávní chatu odevzdat klíče. Všichni jsme se s úsměvem přepravili letaxem opět do našeho domu. Tenhle výlet byl pro mě nezapomenutelný.

Už jsem tady zas! Tak co chyběla jsem vám? Co si myslíte o kapitole? Hmm došli my moje kecy. Jak se máte? Já docela dobře. Jo a nebojte vymyslela jsem docela dobrá zápletku. Už se nemůžu dočkat až ji udělám.

Vaše Natali🦁

Kate Elise Phillipsová{HP}Kde žijí příběhy. Začni objevovat