18.října 1981
,,Jamesi půjdu nakoupit. Pohlídej Harryho." Zakřičela ,když si obouvala boty. Nikdo se neozval zpátky a tak to brala jako souhlas. Otevřela dveře a spěchala do blízkého obchodu než se setmí. Harry rostl jako z vody. Hodně se podobal na jeho otce. Jen ty oči měl safírově modré po ní. Po jeho narození se však život rodiny Potterových převrátil naruby. Několik měsíců po Harryho narození za nimi přišel Brumbál a řekl ji o nějaké věštbě ,která říkala ,že by měl buď Harry a nebo Neville Longbottom porazit Lorda Voldemorta. Nikdy to neřekla nahlas ,ale přála si ,aby vyvolený byl Neville. Brumbál jim nabídl pomoc. Skryl je pod Fideliovím zaklínadlem a na doporučení Siriuse si jako strážce vybrali Petera. To jim Brumbál řekl přibližně před rokem a v prosinci dva dny po Vánocích smrtijedi přepadli Ambrelly a její rodinu. Naštěstí u sebe neměla Remuse ,Beth a Eddieho. Remus se však po její smrti zhroutil a s dětmi pro jejich bezpečí se přestěhoval do Ameriky. Nikdo ho od té doby neviděl.
Došla k obchodu a nakoupila různé potraviny. Díky Merlinovi ,že jsem se naučila od Lily počítat mudlovské peníze a proto u pokladny neměla problém zaplatit jako většina kouzelníků. S plnou taškou se Kate vydala domů. Venku už byla tma. Přidala do kroku. Na smrtijedy jsem náladu opravdu neměla. Šla jsem kolem jedné boční uličky ,ze které se ozýval pláč. Věděla ,že kdyby se nešla podívat co se děje nemohla by večer usnout. Vydala se tedy do uličky. Vytáhla si z kapsy hůlku a pronesla formuli ,,Lumos."
S hůlkou před sebou šla blíž. Došla k místu ,kde rostl plevel. Posvítila si a uviděla miminko. S dopisem nevěděla co dělat a jediné rozumné řešení bylo vzít ji k sobě domů. Uslyšela hlasy. Podívala se na dítě. Zmizelo. Podívala se na svoje tělo ,které zmizelo též. Byla vítr. Další nová schopnost. Opatrně si klekla a nahmatala miminko ,které stále plakalo. V dáli uviděla Smrtijedy.
,,Kde je to škvrně?" Uslyšela říkat Bellatrix.
,,Musíme ho najít." Odpověděl druhý smrtijed ,kterého Kate nepoznala.
Přitiskla si dítě blíž k sobě a co nejvíc potichu šla zpátky domů. Chudák dítě. Zajímalo ji proč ho hledají smrtijedi.
Konečně došla domů a proměnila sebe i miminko zpátky do normální podoby. James už na ní čekal před domem.,,Říkala jsem ti ,že nemáš vylízat z domu lásko."
,,Já vím. Kdo to je?" Zeptal se a udiveně si prohlížel dítě.
,,Nevím našla jsem ji nebo jeho v jedné boční uličce. Bylo mi ho líto." Miminko usnulo. Mohlo mít asi rok.
,,Pojď s ním dovnitř. Harry už spí."
Když došli domů poslala Kate Jamese pro čisté oblečení a opatrně mu sundávala deku ,ze které vypadl dopis. Začala číst.
Milý mudlo nebo kouzelníku,
Postarej se prosím o moji jedinou dceru Sophii Ankau. Drásá mi to srdce ji tu takhle nechat ,ale je to pro její dobro. Nesnaž se mě najít do dne jsem pravděpodobně mrtvá. Kdyby jsi o mou Ankau neměl zájem odnes ji k rodině Potterových bydlí kousek od kostele v Godrikově dole. Věřím ,že se ji ujmou. Ankaa se narodila 28.října 1980.
Starej se o můj poklad dobře.
S láskou
Kate nemohla přečíst jméno. Bylo začmárané. Chudák holčička. Kate se rozhodla si ji nechat. Měla krásně černé vlásky a tmavá očka. Krásně vykrojené rty a malý nosánek. Jednoduše byla krásná. Kate ukápla slza. Bylo jí Sophi líto. Slza spadlo na Sophino čela a kolem ní se objevila zlatá tvář. Kate nevěděla ,že z holčičku udělala ještě silnější než byla.
Společně s Jamesem ji oblékli do Harryho pyžamka a lehli si s ní do postele. Kate Jamesovi dala ještě než usnuli přečíst dopis.
Když dopis dočetl řekl jen ,,Vítej v rodině Sophie Ankao Potterová." Usmál se a zhasl lampičku.
Neznámo kde:
,,Kde je!" Zakřičel muž na ženu ,která mu porodila dítě ,a které bylo Merlin ví kde.
,,Nikdy ti to neřeknu ty šmejde jeden." Plivla černovlasá žena na muže.
,,Jak si mě to nazvala!" Začal se už rozčilovat muž.
,,Šmejde." řekla mu žena ještě jednou a s odvahou se mu podívala do očí. ,,Nikdy sis ji nezasloužil."
To už muž nevydržel a vytáhl ohnivý bič. Práskl jím po ženě ,která se následně svalila na zem. Věděla ,že umře. Umře však pro svoji dceru a doufala ,že jednou neudělá takové chyby jako udělala ona. Naposledy se podívala na muže ,kterého kdysi milovala a konečně našla klid.
ČTEŠ
Kate Elise Phillipsová{HP}
FanficKate Elise Phillipsová toť jméno mé. Obyčejná mudlovská holka. Co všechno změní jeden dopis? Příběh je psán z doby pobertů. Skoro všechny postavy patří J.K Rowlingové (bohyni spisovatelského světa) PS: Nikdo není dokonalý ani já a proto se někdy ně...