Pohled Kate:
Jó!!!! Dnes jedeme opět zpátky do Bradavic. Je hrozné ,že už naposledy. Čekala jsem před nástupištěm 9 a 3/4 na poberty a především na Jamieho. Neviděla jsem ho dva týdny ,protože byl na dovolené s rodiči v Californii. Už se nemůžu dočkat až ho znovu políbím. Asi tři minuty jsem tam čekala ,když jsem v dáli zahledla Rema. Chvilku jsem na něj mžourala ,abych poznala ,že je to doopravdy on. Rozběhla jsem se a pevně ho objala. Viděli jsme se naposledy na Příčné ,takže i jeho jsem dlouho neviděla.,,Tolik si mi chyběl." Zamumlala jsem mu do jeho košile.,,Však ty mě taky!" Usmál se a pocuchal mi vlasy.,,To se tady obímáte bez nás?" Ten hlas bych poznala všude. Sirius společně s Lis se připojili do našeho objetí.,,Kurňa Tichošlápku neosáhávej mi holku!" Otočila jsem se na chlapce ,kterého jsem tolik milovala. Vlasy mě jako vždy rozcuchané ,což mu dodávalo vzhled rošťáka ,kterým i byl.,,Jamesi!",,Kate!" Rozběhla jsem se k němu a vyskočila do jeho rukou a následně mu nohy obmotala okolo pasu. Konečně jsem ho políbila.,,Ehm ehm. Je sice pěkné ,že se máte tolik rádi ,ale mohli by jste toho nechat? Koukaj se na vás i malinký děti.",,No jasně Tichošlápku." Jamie mě postavil opatrně na zem a chytil mě za ruku. Pak jsem si ,ale všimla posledního člena naší party. Nízky ,docela obtloustlý chlapec s pískově žlutými vlasy. Peter Pettigrew nebo taky znám jako Červíček.,,Ahoj Péťo!" Udělali jsme velké hromadné objetí.,,Za deset minut odjíždí vlak." Prohlásila vesele Lis a my všichni se vydali ke zdi mezi nástupištěm 9 a 10. Opřela jsem se do svého vozíku a rozběhla se proti zdi. Rázem jsem se objevila na onom magickém místem zvané nástupiště 9 a 3/4. Šla jsem dát kufr do zadního vagónu a do ruky vzala moji milovanou sovu Abigail. Sloužila mi dobře a je to ta nejlepší sova. Bohužel ji postihla nějaká nemoc a teď je velmi slabá. Proto jsem ji vzala raději do kupé. Cestu do Bradavic by neuletěla. Všichni jsme hledali volné kupé. Naštěstí asi po deseti minutách jsme kupé našli. Chvíli jsme tam seděli a pak k nám ještě přišla Am. Celou cestu jsme se smáli a smáli. Bylo to taky naposledy co do Bradavic jedeme. Bradavice pro mě byli jako druhý domov.,,Kluci mohli by jste nachvilku ven? Rádi by jsme se tady převlíkli.",,A nemůžu tu zůstat?",,No mě by to nevadilo Siri ,ale myslím ,že Am a Kate ano." Správně si to řekla Lis. Sirius si odfrkl.,,No tak kluci! Tak mi pomožte!" Žadonil Siri.,,No mě by to nevadilo ,ale musela by tu být Ambrelly sama.",,A ty Dvanácteráku?",,Až budeme s Kate sami. Nechci ji poprvé vidět nahou tady." Mrknul na mě a v tu chvíli se ozval Tichošlápkův hlas.,,Jak poprvé. Ty jsi ji ještě neviděl?" Začal hysterčit. To je na tom něco špatně?,,Vždyť jste spolu tak dlouho!",,4 měsíce a dohodli jsme se ,že naše poprvé bude na moje narozeniny."Vložila jsem se do toho já.,,To je pitomá dohoda. Jak to můžete vydržet?" Oba jsme pokrčili rameny a pak kluci konečně odešli s kupé.,,Ty si s Jamesem vážně nespala?",,Ne?" Při oblíkaní jsme se s holkama dohadovaly o mě a Jamesovi. Převlíkli jsme se a pak jsme s kupé odešli a pustili tam kluky. Vlak začal brzdit. Vylezli jsme ven. Na obloze byli tmavé mraky ,ze kterých padaly kapky studeného deště. Už jsem chtěla použít svou moc a hrát si s kapkami ,ale nahrdelník zlatého lva začal pálit. Godric mě pořád hlídal. Už hodněkrát se mi stalo ,že jsem svou mic chtěla ukázat na veřejnosti. Ani nechci vidět jak by se do mě Věštec pustil ,kdyby zjistil ,že mám takovouhle moc. Nasedla jsem do kočáru ,který táhli testrálové a usadila se na Jamieho klín. Začala jsem ho hladit na hlavě. Zbožňuju jeho vlasy. Černovlásek s brýlemi na nose začal příst jak kočka. Uchechtla jsem se nad jeho kočičím chování. Podívala jsem se na ostatní. Ambrelly a Rem si společně četli nějakou knížku a Lis se Siriusem se opět líbali. Nejvíce mi bylo lít Lis na Vánoce. To si Sirius řekl ,že se musí líbat pod každým jmelím. Tehdy vypodřebovala tolik balzámu! Každopádně se líbačka pod jmelím ne jednou zvrtla. Už několikrát jsem je na pobertově plánku viděla zašitý někde v kumbále na košťata. Pozor a nejen o Vánocích. Samozdřejmě chození se Siriusem mělo taky svoje nevýhody. Třeba to ,že Lis teď nenávidí víc jak polovina dívčího osazenstva v Bradavicích. Já ,ale nemám co říkat. Nikdy jsem nečekala ,že James bude mít tolik nápadnic. Je ,ale pravda ,že jak se v Bradavících rozneslo ,že James Potter přestal usilovat o srdce znamé Lily Evansnové ,se James stal nejžádanějším klukem v Bradavicích. A tím je napořád společně se Siriusem. Někdy to bylo už otravný. Jdete po chodbě a většina holek na vás hazý škaredé pohledy ,kterými by mohly i zabíjet. No a Peter? Ten se zasněně díval na kočár před námi. Pozorně jsem se podívala kam se dívá. Díval se na špinavou blondýnku ,podle hábitu z Mrzimoru. Jméno neznám.,,Ty ses nám zamiloval jo?" Pronesla jsem a upřeně jsem se na Červíčka dívala. Moji tvář zdobil lehký úšklebek.,,Kdo já?" Nechápal Sirius.,,Ne ty Tichošlápku ,ale tady Červíček se nám zabouchl do Mrzimorky." Jak jsem to dořekla ,Červíček na povel zčervenal.,,Ty jo do jaké?!" Vykřikl James.,,Do Robertsové. Jméno neznám." Pípl Červíček a díval se na svoje nohy.,,Jo ty myslíš Wendy! Wendy Robertsovou!",,Ne tak nahlas Tichošlápku! Ať to ta jeho vysněná holka neslyší!" Řekl přehnaně nahlas Jamie. Dala jsem mu malinký pohlavek.,,To bylo za co?!" Vykřikl dotčeně a já se nad jeho ublížený výrazem musela pousmát.,,Tady Červíčkovi se líbí holka a ona o tom nemusí přeci vědět hned první den." James nafoukl tváře a dělal ,že je naštvaný. Sirius mezi tím vybuchl smíchy a málem zhodil ze sebe Lis.,,Ale no tak Jamesíčku. Přeci by ses na mě nenaštval." Hodila jsem na něho svaťoušský pohled. Na to se Sirius rozesmál ještě víc. No asi mi svoťoušsky pohled zrovna nejde no. Jamesovi taky cukali koutky.,,No já nevím. Si mě urazila.",,Jak?",,Nevím.",,Ty si blbec Jamesíku." Řekla jsem a vášnivě ho přitáhla k sobě. V tom se kočár zastavil a já musela ukončit naši válku jazyků.,,Proč ten kočár zastavil ,když jsme byli v tom nejlepším!" Zahřměl James.,,Možná proto pane Pottere ,aby jsem se na to nemusel dívat já." Ozval se nedaleko nás písklavý hlas Kratiknota. Všichni až na Jamese jsme dostali záchvat smíchu.,,Jména." James to raději nevnímal. Jak náš smích tak i to ,že Kratiknot se ptá opět na jména ,i když nás učí 7 let. Náhlasil tedy naše jména a společně jsme se vydali do Bradavic. Jakmile jsme vešli do vstupní síně ,vybavila se mi jedna myšlenka. Zase doma. Pomyslela jsem si a nasála vůni Bradavic. Představa ,že tu jsme poslední rok je hrozná. Už jen jeden rok a s Bradavicemi se rozloučím navždy.
Ahoj!!!!! Tak.....POTLESK PRO MĚ! Možná jsem dýl nevydala kapitolu. No snad nevadí ,ale mám super výmluvu! Momentálně jsem na studijdím pobytu v Miami a nemám tu vůbec čas. Jediný čas na psaní mám ,když jsme v autobusu a jedeme na výlet. Možná mě budete mít za chlubilku ,ale já to říct musím! NAVŠTÍVILA JSEM UNIVERSAL V ORLANDU A VIDĚLA BRADAVICE!!! Musím říct ,že je to úžasný zážitek vidět samotné Bradavice společně s Prasinkami. Nejvíc se my však líbila atrakce přímo ve vnitřku Bradavic. Letět společně s Harrym na koštěni je přímo úchvatný! Ale dost mého chlubení. Doufám ,že se kapitola líbila!
Vaše Natali⚡️
ČTEŠ
Kate Elise Phillipsová{HP}
FanficKate Elise Phillipsová toť jméno mé. Obyčejná mudlovská holka. Co všechno změní jeden dopis? Příběh je psán z doby pobertů. Skoro všechny postavy patří J.K Rowlingové (bohyni spisovatelského světa) PS: Nikdo není dokonalý ani já a proto se někdy ně...